Fighterama en Street or Track foto topic

Het zijn weer gave foto`s triker :}
Ik zal er morgen ook nog een paar maken,al zullen het niet zulke mooie worden met mijn cameraatje..
 
tnx hoffer, ik zou zeggen, neem maar een extra geheugenkaartje mee naar Duitsland, want er staat genoeg. Wel veel van hetzelfde, maar dat mag de pret niet drukken. In de loop van de dag veranderd ook het licht in de zalen, dus als je geen flits gebruikt, dan zeker rekening houden met de lichtinval vanaf buiten (grote dakramen) ;)

In ieder geval heel veel plezier morgen op Fighterama
 
Nette fotos over het algemeen maar,

hoort dit in sport :? :X

Snelle motorblokken, veel pk's, veel teveel plastic, lijkt mij toch sport :)
Stonden trouwens ook een paar hele mooie (zeg maar gerust SUPER gave sport fietsen). Maar als dit topic verkeerd staat dan hoop ik dat een MOD h'm even naar de juiste plek verzet ;)
 
Errug mooie pics!

Was er een hoop kwijt door een probleem met m'n camera. Heb er van Berrymax al weer een heel stel terug, maar wat ik nog miste staat hiertussen... Super!
 
vraagje
wtf staat er op de achtergrond van die een na laatste foto
(rode extremisten fiets)
ziet er echt wazig GROOT uit
foto cq toelichting... iemand ???

greetz Speedy
 
Tering, die grieten zijn net zo lelijk als de meeste motoren die er staan, alleen die Martek is cool ( maar die is vlgs mij ook Engels ).

lol
De meiden waren op dat moment niet veel soeps, later nog wel wat leuke gezien ;)
En de Martek is echt wel Engels, volgens de eigenaar van die fiets heb je wel eens onderdelen bij hem gekocht ;)
jaja, we lullen ook over je als je er niet bij bent :P
 
lol
De meiden waren op dat moment niet veel soeps, later nog wel wat leuke gezien ;)
En de Martek is echt wel Engels, volgens de eigenaar van die fiets heb je wel eens onderdelen bij hem gekocht ;)
jaja, we lullen ook over je als je er niet bij bent :P
Ja, zag na het posten dat hij een TTS blok heeft en ik heb bij Richard onder andere de 1300 cc HighCompression zuigers gekocht ;)
 
054.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan