Fighterama en Street or Track foto topic

Die Sachs is zeker SUPER, hij komt in productie en als ik me niet bergis werdt er een prijs genoemd van (niet 100% zeker) rond de 40.000,- eurootjes...

Mooi is die dan nog steeds, maar toch iets te veel centjes voor mij
 
Mooie foto's al ben ik niet zo gechameerd van de meeste bike's ( te hoge kont ) maar ieder z'n smaak :)


Dat vind ik dus een nadeel van Fighterama, er zijn zoveel motorfietsen, maar bijna allemaal hetzelfde. Allemaal het kontje extreem hoog, allemaal zo'n dikke paintjob ondergaan en allemaal bijna dezelfde neus. Op Street or Track staan dan niet zoveel fietsen als in Duitsland, maar de varia aan motorfietsen is juist veel groter dan op de Fighterama.
 
sorry, maar ik vind het echt allemaal heel lelijk die kontje zo ver omhoog, waarom is dat eigenlijk, is er soms een mee begonnen en heeft de rest het toen overgenomen of staat het in de streetfighter bijbel vers 3, 'te hoge kont' :z
 
't blijven Duitsers :+ ....maar wel met een bere kwaliteit van afwerking waar niet zo makkelijk aan te tippen valt...en dat met de achtelijke tuv!!!
 
Mijn piccies:klik

Voortaan ook de stekker van de lader in het stopcontact stoppen |( dan kan ik misschien wat meer piccies maken.
 
Mijn piccies:klik

Voortaan ook de stekker van de lader in het stopcontact stoppen |( dan kan ik misschien wat meer piccies maken.


Valt me nog mee Dennis...maar twee x4s :+
Vond die Yamaha..Spondon?...wel strak, heb meteen een foto opgeslagen om die achterbrug eens te bestuderen O-)
 
Laatst bewerkt:
sorry, maar ik vind het echt allemaal heel lelijk die kontje zo ver omhoog, waarom is dat eigenlijk, is er soms een mee begonnen en heeft de rest het toen overgenomen of staat het in de streetfighter bijbel vers 3, 'te hoge kont' :z
Dat hebben ze gewoon van deze afgekeken.......

full




:+
 
Die Sachs is zeker SUPER, hij komt in productie en als ik me niet bergis werdt er een prijs genoemd van (niet 100% zeker) rond de 40.000,- eurootjes...

Mooi is die dan nog steeds, maar toch iets te veel centjes voor mij


idd wat 'n gruwelijk geile bak is dat!!!! :} :} :} :} :} :} :}
 
He triker,ik wist al dat je mooie foto's kon maken....(heb die van Kimmetje ook hier op mijn pc staan ;)
Maar jou foto's zijn super was voor mij mijn eerste fighterame dankzij AvZ maar volgend jaar ben ik zeker weer van de partij met of zonder AvZ.
Als je nog stuntfoto's hebt van AvZ leden die Kevin helpen zou je die dan door willen sturen of plaatsen dan haal ik ze wel weer van MF af...
 
Als je nog stuntfoto's hebt van AvZ leden die Kevin helpen zou je die dan door willen sturen of plaatsen dan haal ik ze wel weer van MF af...

Ik heb geen AVZ people gezien, maar dat komt vast doordat ik er op de vrijdag was ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan