fighterkuipje waar is deze te koop????

heb hem gevonden maar staat niet in de catalogus
heb ze ff gemaild anders bel ik ze morgen wel ff.
het kuipje zit namelijk op een project van ze wat ze gebouwd hebben als voorbeeld voor een wedstrijd van ze.
kan je nog aan mee doen.
kan je voor 3900 euro spullen winnen als ik het goed begrepen heb.
en een plaats op 2 streetfighter schows 1 in be en 1 in nl
dit hebben zij gebouwd voor 3900 euro incl spuitwerk.
excl aanschaf
(Afbeelding)


De actie is dat je in gedachten een fighter bouwt met hun spullen, en dit op papier zet. Daar kiezen ze 1 winnaar uit en die wint de spullen die je had bedacht.

vervolgens helpen ze je met bouwen en staat je fighter op die shows!
 
:^

Als elk onderdeel dat je aanpast een E-keur heeft, is er nix aan de hand hoor :)

volgens mij is het zo dat een moter uit 91 geen knipperlichten hoef te hebben.
en als er maar gekeurde lichten op zitten en niet te veel db maakt en alles degelijk en veilig gebouwd is moet het goed zijn.
of een spiegel verplicht is weet ik niet.
ik ga wel bellen met de rdw kijken of ik iemand kan vinden die er verstand van heeft.
weet wel dat bv in duitsland je een begeleidings brief hebt met alle veranderingen er op vanwege tuv keuring dit geld voor auto's of dit voor motoren het zelfde is weet ik niet.
 
Veranderingen aanbrengen aan uw voertuig

Wanneer u veranderingen aan uw voertuig aanbrengt of laat aanbrengen, zoals bijvoorbeeld een kleurwijziging of een technische wijziging als de inbouw van een gasinstallatie, neem dan contact op met de Klantenservice van de RDW. Bijna altijd zal namelijk uw kentekenbewijs moeten worden aangepast.

Keuring bij wijzigingen
Over het algemeen is bij wijzigingen ook een keuring door de RDW vereist. Als de wijziging aan het voertuig leidt tot aanpassing van het Voertuigbewijs, dan wordt het kentekenbewijs ingenomen en ontvangt u een ontvangstbewijs. Hiermee mag u niet naar de APK keuring.
Is uw voertuig binnen vier weken APK-plichtig dan kunt u direct bij de keuring van de wijziging een APK-keuring aanvragen op het RDW-keurinsgstation.



Samengestelde voertuigen
Stelt u zelf een voertuig samen met behulp van onderdelen die afkomstig zijn van andere voertuigen (samengestelde voertuigen), vindt er bovendien een identiteitsonderzoek plaats voordat een gewijzigd kenteken wordt afgegeven.

Meer informatie over samengestelde voertuigen?

Aan het aanvragen van een aangepast kentekenbewijs zijn geen kosten verbonden. Aan een keuring van uw voertuig wel.
 
ik ga wel bellen met de rdw kijken of ik iemand kan vinden die er verstand van heeft.
weet wel dat bv in duitsland je een begeleidings brief hebt met alle veranderingen er op vanwege tuv keuring dit geld voor auto's of dit voor motoren het zelfde is weet ik niet.

Weet jij wel heel zeker dat je een fighter wilt bouwen???
Als je je nu al druk maakt over RDW en regeltjes..

Neem nou de BMW van Kees...jou wel bekend..
dat gaat dus ook nooit meer goedkomen als de verzekering wil zeuren want: rijwielgedeelte is aangepast, motor is niet herkeurd (wat overigens niet eens schijnt te kunnen in nederland)

Als je je nu al druk maakt over regeltjes kun je beter orgineel blijven rijden..

absoluut niet bedoeld om je af te zeiken, je maakt het jezelf alleen erg moeilijk
 
De RDW verstaat onder 'samengestelde voertuigen' voertuigen, die bestaan uit verschillende onderdelen afkomstig van twee of meer voertuigen. Het kan gaan om onderdelen, die speciaal of seriematig vervaardigd zijn of om onderdelen afkomstig uit bestaande voertuigen dan wel bouwpakketten. Meestal is bij (ingrijpende) restauraties, reparaties of veranderingen en in ieder geval bij zelfbouw sprake van samengestelde voertuigen.

Restauraties, reparaties, wijzigingen of zelfbouw van voertuigen kunnen tot gevolg hebben dat een voertuig zodanig wijzigt dat er eigenlijk een ander voertuig ontstaat. De RDW stelt in deze gevallen de identiteit van deze 'samengestelde' voertuigen vast en bepaalt de datum van eerste toelating. Deze datum is van belang voor de vraag welke technische eisen op een dergelijk voertuig van toepassing zijn.

Vervolgens vindt een keuring plaats om vast te stellen of het samengestelde voertuig voldoet aan de technische eisen die van toepassing zijn. Na goedkeuring past de RDW de gegevens aan in het kentekenregister en in sommige gevallen op het kentekenbewijs. In geval van import geeft de RDW een Nederlands kentekenbewijs af.
 
De RDW verstaat onder 'samengestelde voertuigen' voertuigen, die bestaan uit verschillende onderdelen afkomstig van twee of meer voertuigen. Het kan gaan om onderdelen, die speciaal of seriematig vervaardigd zijn of om onderdelen afkomstig uit bestaande voertuigen dan wel bouwpakketten. Meestal is bij (ingrijpende) restauraties, reparaties of veranderingen en in ieder geval bij zelfbouw sprake van samengestelde voertuigen.

Restauraties, reparaties, wijzigingen of zelfbouw van voertuigen kunnen tot gevolg hebben dat een voertuig zodanig wijzigt dat er eigenlijk een ander voertuig ontstaat. De RDW stelt in deze gevallen de identiteit van deze 'samengestelde' voertuigen vast en bepaalt de datum van eerste toelating. Deze datum is van belang voor de vraag welke technische eisen op een dergelijk voertuig van toepassing zijn.

Vervolgens vindt een keuring plaats om vast te stellen of het samengestelde voertuig voldoet aan de technische eisen die van toepassing zijn. Na goedkeuring past de RDW de gegevens aan in het kentekenregister en in sommige gevallen op het kentekenbewijs. In geval van import geeft de RDW een Nederlands kentekenbewijs af.

Dit gaat alleen op voor auto's.... voor zover mij bekend..
 
je kunt hem wel laten keuren moet om een uur terug bellen.
van wat ik nu er van begrijp hoef je alleen een ander kenteken aan te vragen als je het dragende gedeelte veranderd (frame) en anders krijg je gewoon eenaantekening bij je kenteken.
maar dat weet ik pas zeker na 1300
en ja ik ga een fighter bouwen maar wel zo legaal mogelijk behalve het geluid dan.
moet alleen ff de eisen weten voor een moter uit 91.
en kees zijn moter is zo gebouwd dat hij nog geen keuring nodig heeft denk ik.
 
ik maak het me inderdaad moeilijk maar ik wil het wel goed doen in verband met verzekering.
heb nu tijd om het uit te zoeken.
en als het niet oficieel kan dan maar iligaal.
})
 
je kunt hem wel laten keuren moet om een uur terug bellen.
van wat ik nu er van begrijp hoef je alleen een ander kenteken aan te vragen als je het dragende gedeelte veranderd (frame) en anders krijg je gewoon eenaantekening bij je kenteken.
maar dat weet ik pas zeker na 1300
en ja ik ga een fighter bouwen maar wel zo legaal mogelijk behalve het geluid dan.
moet alleen ff de eisen weten voor een moter uit 91.
en kees zijn moter is zo gebouwd dat hij nog geen keuring nodig heeft denk ik.

Kees zijn motor heeft een totaal aangepast rijwielgedeelte..

wat denk je dat de verzkering doet als ze de motor na een ongeval voor onderzoek meenemen en zien dat de remklauwen er zelf aan gefabriekt zijn, de naaf van het achterwiel nieuw is etc. etc...
 
ik maak het me inderdaad moeilijk maar ik wil het wel goed doen in verband met verzekering.
heb nu tijd om het uit te zoeken.
en als het niet oficieel kan dan maar iligaal.
})

Verzekering komt wel goed... waar maak je je druk om..
Hoe vaak heb je al gehoord dat een motor onderzocht is??

Officieel kunnen ze al moeilijk doen als er geen goed gekeurde knipperlichten opzitten, je voldoet namelijk niet meer aan de typegoedkeuring.. :Z
 
Verzekering komt wel goed... waar maak je je druk om..
Hoe vaak heb je al gehoord dat een motor onderzocht is??

Officieel kunnen ze al moeilijk doen als er geen goed gekeurde knipperlichten opzitten, je voldoet namelijk niet meer aan de typegoedkeuring.. :Z
als je een dodelijk ongeval veroorzaakt bv
 
meer opvallend dat het er niet op hoort denk ik..

maargoed dat is met mijn motor ook zo. staat er op het kenteken 82. dan begint er door het uiterlijk wel een belletje te rinkelen dat het niet origneel is neem ik aan :P

Gr. Steven
 
ik wil graag een goedgekeurde hebben en van een scooter is dat niet ga er nog een paar nachtjes over slapen maar denk toch dat het deze gaat worden.
heb wel geld genoeg om het te kopen maar toch.
het kontje wat ik wilde is ook al veel te duur nl een carbon kont van mv of ducati
kost ook zo 500+ euro
ga nu contact zoeken met een jongen die voor de racerij altijd kontjes maakt
vraag ik wel of hij binnen een redelijk buget een uniek kontje maakt wel race stijl



sinds waneer zit er geen goedkeuring op scooters / brommers? :?

mijn voor en achterlicht is gewoon europees goedgekeurd hoor, koplamp van een appie SR, achterlicht van een derbi GPR..

die dingen hangen vol met E keuren.. en zolang er een E te zien is vindt ik het prima :Y

en de RDW ook :Y
 
kijk eens bij de Duitse Streetfightershops, die hebben volop aanbod van streetfighter stuurkuipjes (Masken), achterkanten (Hocker) met E-keurmerk / TUV.

en als je nog Streetfighterlinks zoekt... :X 8-)
 
Laatst bewerkt:
daar heb je gelijk in anders fikt de hele zooi af heb je ook niks meer.
ga wel kijken wat ik ga halen.
van de week ff de moter ophalen en zodra ik auto kan rijden ff spullen schoppen.
 
het enigste wat ik wil zeggen is dat mijn motor een veel moderner uiterlijk heeft gekregen door de modificaties. dus als ze je er tussen uit pikken, zullen ze raar staan kijken dat en 82 op het kenteken staat, meer wilde ik niet zeggen.

Gr. Steven
 
Terug
Bovenaan Onderaan