fijne ervaringen motorrijschool omg oegstgeest?

ja belinda heb ik zien zitten,zit hier in de wijk.
maar of ik vergis me,maar zie altijd van die vieze aftandse roestige fietsen staan :S
of staan de goeie fietsen achter ? ;)

Lekker boeiend hoe die lesfiets eruit ziet. Je kan nog zo'n mooie lesfiets hebben, als jij 'm een keer links en een keer rechts omlegt ziet'ie er ook aftands uit en waar de krassen zitten gaat'ie ook roesten ;)

Mijn les-CB500 had 98000km op de teller. En sloeg af als je te lang stil stond voor het stoplicht. Maakt natuurlijk geen fluit uit. En des te meer waardeer je je eigen fiets.
 
Goed om te horen dat met Frank weer het vertrouwen heb gekregen. Mijn mening is dat het gewoon een beetje moet klikken met je instructeur en aangezien iedereen toch anders is klikt het met de een beter dan met de ander. Alle instructeurs kunnen vaak wel les geven maar hoe ze het doen komt bij de één beter/makkelijker over dan bij de ander.
 
en in dit geval klikt het super.
hij weet je echt te motiveren,ben 100 % tevreden.

en @ BMW ......ik vind het toch wel een prettig idee dat mijn fiets gewoon blijft lopen voor het stoplicht hoor.
misschien ben ik dan wel verwent,maar een goed onderhouden fiets is wel het minste hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan