fijne ervaringen motorrijschool omg oegstgeest?

gespierde spijker

MF veteraan
23 jul 2011
7.242
18
hallo allemaal.

wie willen hun ervaringen motorrijschool omgeving oegstgeest delen met mij?

op mijn 18de introductie les gehad bij Han Lacourt en daar stond de instructeur bij het iets te krap schakelen (eerste keer op een motor in mijn leven) mij de huid volledig vol te schelden :$
schrok me te pletter,heb de motor zo op de standaard gezet en ben rechtsstreek te voet naar huis gelopen.
bij het zien van het bordje Han Lacourt gaan me haren nog overeind staan :(

effijn...paar maanden later de moed verzameld om elders lessen te gaan nemen,bij Louis motorrijschool oegstgeest.
daar 20 lessen gehad en 2 x gezakt.
ben nu 29 en ben nog elde dag dankbaar dat ik toen 2 x gezakt ben,ghihi had ik hier nu niet zitten tikken waarscheinlijk :$
teveel wilde haren.

maargoed,nu 11 jaar later en mijn haren verloren,,uhhhm..bedoel wilde haren _O- blijft het toch kriebelen en ik ga toch mijn grote droom werkelijkheid laten worden.
kom uit een famillie waar iedereen motor reed en dat zit toch in je bloed dan blijkbaar.

wat een lulverhaal he,ghihi _O-

maar wie kunnen mijn een prettige motorrijschool aanbevelen in de omgeving van oegstgeest?

gr nutty
 
ohja ben al in het bezit van een B rbw dus mag gelijk lessen.

kwam op MP de theorie boeken en CD rom tegen maar deze komen uit 2006.
zijn deze nog geschikt om nu je theorie te kunnen behalen?

gr nutty
 
een fijne rijschool... voldoet een goeie niet. mag toch hopen dat je die slechte ervaringen niet overal hebt en waarschijnlijk was het gewoon een rijinstructeur die met het verkeerde been uit bed was gestapt.

ik zou die theorie vooral laten liggen. evt. kun je via internet testen doen.
 
Ik heb bij Belinda mijn autorijbewijs gehaald, erg leuk mens. Ze geeft ook motorrijles dus die zou ik proberen.

Ik heb ooit 1 motorrijles bij Louis genomen, gelijk weggegaan, rare snuiter.
Inmiddels was ik naar Sassenheim verhuisd en heb daar uiteindelijk mijn motorrijbewijs gehaald.

(oja leuke nickname ;) )
 
Laatst bewerkt:
ja belinda heb ik zien zitten,zit hier in de wijk.
maar of ik vergis me,maar zie altijd van die vieze aftandse roestige fietsen staan :S
of staan de goeie fietsen achter ? ;)
 
Beetje lullig voor mijn eerste post en klinkt nogal reclame achtig maar ben al een tijdje geregistreerd.

Ik les op het moment bij richard verkeersopleidingen te voorschoten.
Erg goede recensies te vinden ( ook hier op het forum )

1,5 uur les = 63,50 maar ze geven wel echt goed les.

Neem een kijkje op de site zou ik zeggen.
 
Heb ook les gehad bij Han Lacourt in Leiden. Zowel m'n A als m'n B bij Hans gehaald.

Ze zijn er erg direct in hun aanpak, maar dat heb ik nooit als vervelend ervaren. Kon het altijd prima met hem vinden eigenlijk :Y

Daarnaast: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden ;)

Heb eigenlijk niets dan lof over deze man (en z'n zoon die in de weekenden motorrijles geeft)

Edit:

Lees dat dat ondertussen 18 jaar geleden is geweest :P

De rijschool bestaat nog steeds en heeft het razend druk. Dat zegt mijns inziens al genoeg :)
 
Laatst bewerkt:
Heb ook les gehad bij Han Lacourt in Leiden. Zowel m'n A als m'n B bij Hans gehaald.

Ze zijn er erg direct in hun aanpak, maar dat heb ik nooit als vervelend ervaren. Kon het altijd prima met hem vinden eigenlijk :Y

Daarnaast: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden ;)

Heb eigenlijk niets dan lof over deze man (en z'n zoon die in de weekenden motorrijles geeft)

Edit:

Lees dat dat ondertussen 18 jaar geleden is geweest :P

De rijschool bestaat nog steeds en heeft het razend druk. Dat zegt mijns inziens al genoeg :)


Geheel mee eens! 27 jaar geleden daar zowel mijn A en B gehaald bij Han! Ze lopen al een tijdje mee en weten goed waar ze het over hebben.
 
Ik heb ook les gehad bij Richard Verkeersopleidingen, en AVB, AVD en theorie alle de eerste keer gehaald.

Het lessen altijd als erg plezierig ervaren, ik zag er iedere keer naar uit om weer te gaan lessen.
 
http://www.anwb.nl/auto/rijbewijs-en-trainingen/rijbewijs-halen,/contact-en-vestigingen/anwb-rijopleiding-leiden-leiderdorp.html (Klikkerkderklik)

Edit: doorlinken mag blijkbaar niet, de rijschool van de ANWB in Leiderdorp bedoel ik dus!!!

Michael geeft hier les, een onwijs toffe gozer, ik keek elke keer weer uit naar zijn lessen, echt ga er eens proefrijden, ik weet zeker dat het gaat bevallen!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gehaald bij Tempo in Leiden, een jaar of 5 geleden. Anoep (of hoe je het ook schrijft) is echt een wereldgozer. Goede manier van lesgeven, relax, en op z'n tijd ook een lolletje en in mijn geval in 1x geslaagd met niet al teveel lessen. Prijzen weet ik niet exact meer, maar was in mijn herinnering gewoon marktconform.
Succes met zoeken!
 
Ik heb hem gehaald bij Tempo in Leiden, een jaar of 5 geleden. Anoep (of hoe je het ook schrijft) is echt een wereldgozer. Goede manier van lesgeven, relax, en op z'n tijd ook een lolletje en in mijn geval in 1x geslaagd met niet al teveel lessen. Prijzen weet ik niet exact meer, maar was in mijn herinnering gewoon marktconform.
Succes met zoeken!

Ik heb daar een proefles gedaan, ik vond die gozer een eikel zeg niet te geloven! :(
 
Inderdaad ga naar Voorschoten, Richard verkeersopleidingen.
Zeker weten dat je het naar je zin hebt.
 
Ik heb daar een proefles gedaan, ik vond die gozer een eikel zeg niet te geloven! :(

Dat kan zijn...... wat voor de ene persoon een goede instructeur is, is dat voor de andere wellicht niet. het is gewoon belangrijk dat je een klik hebt. wellicht ben ik ook wel een eikel :W
 
Ik heb bij tempo in Leiden detijds mijn motor rbw gehaald, het is nog steeds dezelfde instructeur. Aardige man, maar bij motorbehendigheid zat hij regelmatig te bellen.
Vlakbij (begin hooigracht voordat je de haarlemmerstraat kruist) zit daar ook een nieuwe rijschool sinds een jaar die mooie kawa ER-6jes gebruiken.
 
Ik heb geen ervaring met motorrijbewijs halen hier, maar mijn autorbw wel bij Han Lacourt gehaald. Ze zijn inderdaad lekker direct, maar je weet wel waar je aan toe bent en ze hebben een goed slagingspercentage, ze wachten lang genoeg totdat je er ECHT klaar voor bent.

Succes!
 
anoep in Leiden....relaxte en ontspannen instructeur,

enige nadeel was dat ie pas na het passeren van een mooie dame aangaf wat je had gemist, om je vervolgens smakelijk te vertellen hoe mooi ze wel niet was. alles in 1x gehaald.

even afsluiten met wat spam:
http://www.anoep.nl/reacties.html (De beste rijschool van Leiden!)
 
die Anoepert de ouwe snoepert lijkt me wel wat _O-
kan een gezonde dosis humor wel waarderen hihi.
hij doet het duidelijk niet voor het geld gezien de prijzen en de evaringen die ik lees zijn ook veelbelovend (miss filteren de de vervellende reacties er wel uit hoor ;) )
deze beste man maar eens opbellen.

ik kwam pas ook deze school tegen (motorrijschool-gt.nl ) en als ik deze site lees krijg ik daar ook een heel goed gevoel bij,duidelijk en open en duidelijk met veel plezier les geven ipv op je horloge zitten kijken dat je weer naar huis kan.

ga eens kiezen tussen deze 2 denk ik :)

bedankt voor de leuke reacties :}
 
Richard ook goede verhalen over gehoord. Ton Verhoeven met een grote boog omheen lopen, wat een vervelende vent werkt daar zeg :/ .
 
Laatst bewerkt:
Nogal, ik vond hem eigenwijs en onredelijk, en niet alleen ik. Reed ook met de auto achter je i.p.v. de motor. Ik zal niet al te veel op details ingaan maar het was geen gelukkig huwelijk zal ik maar zeggen.
 
Ik heb zelf allebei mijn rijbewijzen bij Maart en Dick in Rijnsburg gehaald. Is inmiddels wel zo lang geleden (motor 13 jaar, auto 12 jaar) dat ik vermoed dat de instructeurs die ik heb gehad, er niet meer werken. Maar was toen een hele goede rijschool, en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat veranderd is. Was toen nog van Dick, maar ik vermoed dat zijn dochter het inmiddels overgenomen heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan