Fijne verrassing..

teiz

Rookie
5 jun 2007
25
0
Even stoom afblazen... Na 5 weken in de lappenmand door een gebroken voet kon ik gisteren en vandaag weer voor het eerst mijn motorlaars aantrekken om weer es lekker te gaan toeren... Ik trek de hoes van mijn motor en ja hoor een dikke deuk (8-10 cm omtrek) in de tank van mijn cbr tussen balhoofd en tankdop in. Terwijl die er toch echt niet zat...
Ben nog steeds aan het brainstormen hoe dat kan gebeuren. Motor staat op de stoep in adam (... ja ik weet het) maar netjes naast de gevel, niemand heeft er last van... Zoiets sla je er niet zomaar in met je vuist zou je denken. Zomaar eventjes meer als 100 euri aan schade als het niet 2 keer zoveel is, het is soms zo jammer dat als een persoon iets moois heeft dat kennelijk voor iemand anders een reden is het te slopen.
Repareren of niet, ik zal het lijkt me toch zelf moeten betalen, is het niet nu dan wel met evt. verkoop ooit.
Goed zuur!
 
Met je eens heel sneu. Bij ons op school stond ook een prachtige stingray (koekblik), die was van de een op de andere dag helemaal bekrast. Ook al is het niet mijn auto, het is zo sneu.
 
Elke bezitter van een mooi koekblik (vaak Mercedes) zal kunnen beamen dat er in Amsterdam altijd lieden zijn die tijdens het langslopen wel even een sleutel oid langs je lak willen halen. Onbegrijpelijk. Jaloezie of zo.

'Fijne verassing...' > 'Fijne verrassing...'
 
Even stoom afblazen... Na 5 weken in de lappenmand door een gebroken voet kon ik gisteren en vandaag weer voor het eerst mijn motorlaars aantrekken om weer es lekker te gaan toeren... Ik trek de hoes van mijn motor en ja hoor een dikke deuk (8-10 cm omtrek) in de tank van mijn cbr tussen balhoofd en tankdop in. Terwijl die er toch echt niet zat...
Ben nog steeds aan het brainstormen hoe dat kan gebeuren. Motor staat op de stoep in adam (... ja ik weet het) maar netjes naast de gevel, niemand heeft er last van... Zoiets sla je er niet zomaar in met je vuist zou je denken. Zomaar eventjes meer als 100 euri aan schade als het niet 2 keer zoveel is, het is soms zo jammer dat als een persoon iets moois heeft dat kennelijk voor iemand anders een reden is het te slopen.
Repareren of niet, ik zal het lijkt me toch zelf moeten betalen, is het niet nu dan wel met evt. verkoop ooit.
Goed zuur!

Probeer het bij het waarborgfonds, mijn zoon had een deuk in zijn auto en de dader was gevlogen, binnen een paar week had hij zijn geld. *O*
 
Probeer het bij het waarborgfonds, mijn zoon had een deuk in zijn auto en de dader was gevlogen, binnen een paar week had hij zijn geld. *O*

Wat is vandalismeschade en wordt dat door het Waarborgfonds vergoed?
Onder vandalismeschade verstaan wij alles wat met opzet door een persoon vernield of beschadigd is aan eigendommen van anderen, zoals lekgestoken banden, afgetrapte spiegels, beschadigingen door over de auto heenlopen en dergelijke. Vandalismeschade vergoeden wij niet.

Maar waren er getuigen bij die aanrijding van je zoon? Dat was toch altijd de voorwaarde? Minimaal twee getuigen dacht ik zelf.
 
Probeer het bij het waarborgfonds, mijn zoon had een deuk in zijn auto en de dader was gevlogen, binnen een paar week had hij zijn geld. *O*
:^

Maar het is altijd balen als ze aan je spullen komen. Kan ik ook slecht tegen. Maar een deuk, daar moet echt wel kracht bij gebruikt zijn. Of een flinke val van iemand met een helm op of zo. Vreemd verhaal.
 
Ja een kennis van mij had het ook al over het waarborgfonds. Ik zal in ieder geval aangifte doen dan heb ik iets.

Waarschijnlijk een bloempotje dat op 3 hoog op de vensterbank stond,
op je motor geploft.

Ja zoiets dacht ik ook al aan bij de beschadiging. Maarja je zou denken dat de mensen dan volwassen genoeg zijn om het even te komen melden. Zag ook niks wat op/om de motor lag aan scherven of wat ook.
 
Stond laatst in een parkeergarage naast een Ferrari F430 spider geparkeerd.
Had iemand er een kauwgum tegenaan geplakt -O-

Ik heb gewoon respect voor mooie dingen van andere mensen, is toch leuk voor hen dat ze zich zoiets hebben kunnen aanschaffen !


'Fijne verassing...' > 'Fijne verrassing...'

Ik was al verbaasd dat een MF'er het woord "verrassing" correct had geschreven in de titel.. niet dus. ;)
 
Maar waren er getuigen bij die aanrijding van je zoon? Dat was toch altijd de voorwaarde? Minimaal twee getuigen dacht ik zelf.

Het hoeven niet 2 mensen te zijn die 'erbij waren'. Er moeten 2 mensen zijn die kunnen beamen dat die deuk / kras / etc. er voorheen NIET in zat!

Dan kom je in aanmerking voor vergoeding. Maar idd niet door vandalisme... helaas man.

nogmaals... maddervakkers zijn het, en het is enorm sneu voor je!
 
Het is echt vreselijk balen als er zoiets is gebeurd. Nu weten we niet wat er precies is gebeurd en door wie. Dus om nu al een "dader" aan te wijzen en hem te "veroordelen" vind ik echt ver gaan.

Het enige wat TS zegt, is dat er een deuk in zit en dat hij DENKT dat die eringeslagen is.
 
Het is echt vreselijk balen als er zoiets is gebeurd. Nu weten we niet wat er precies is gebeurd en door wie. Dus om nu al een "dader" aan te wijzen en hem te "veroordelen" vind ik echt ver gaan.

Het enige wat TS zegt, is dat er een deuk in zit en dat hij DENKT dat die eringeslagen is.

Hoe komt er anders een deuk in, slagwind? :?
 
Hoe komt er anders een deuk in, slagwind? :?

Ik kan me wel een bericht herinneren op het forum over benzinetanken die indeuken door onderdruk (doordat de tankontluchting niet werkte).

Natuurlijk heb ik geen idee of dat hier is gebeurd, ik heb de situatie niet gezien, maar er zijn blijkbaar andere mogelijkheden om een deuk in je tank te krijgen.
 
lijkt me alleen mogelijk als de motor daadwerkelijk draait...

Och, stel dat de tankonluchting wel lucht uit de tank laat ontsnappen als de zon er op staat te branden, maar niet lucht toelaat als het 's nachts koud wordt.

Op zich is dit natuurlijk theoretisch gel*l en heeft de TS er niet veel aan, maar het zou toch mogelijk kunnen zijn.

Het kan ook een of andere doe-het-zelvende Harry kunnen zijn geweest die de te lange houten balk in zijn klauwen niet onder controle had.
 
Om die reden woon ik nog niet op mezelf :Y
Motor lekker in de garage van mn ouders, elke dag na het werk ff toeren, prima.
Lijkt me zo ********* als je je motor wilt pakken en een of andere randdebiel heeft er iets mee gedaan.

Zwaar klote iig! :(
 
Om die reden woon ik nog niet op mezelf :Y
Motor lekker in de garage van mn ouders, elke dag na het werk ff toeren, prima.
Lijkt me zo ********* als je je motor wilt pakken en een of andere randdebiel heeft er iets mee gedaan.

Zwaar klote iig! :(
mijn hemel
dan kan je nooit op jezelf gaan wonen
it's a bad world out there!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan