Fijne verrassing..

Ja een kennis van mij had het ook al over het waarborgfonds. Ik zal in ieder geval aangifte doen dan heb ik iets.
Ja zoiets dacht ik ook al aan bij de beschadiging. Maarja je zou denken dat de mensen dan volwassen genoeg zijn om het even te komen melden. Zag ook niks wat op/om de motor lag aan scherven of wat ook.

Waarborgfonds keert alleen uit als het overduidelijk aanrijdingsschade betreft. Dan moet je ook nog een getuige hebben die de fiets onbeschadigd heeft gezien en twee getuigen die de schade hebben geconstateerd.
Bij schade aan de tank zal het vrijwel zeker niet lukken om waar te maken dat het aanrijdingsschade betreft.
 
Plaatje:

dsc01612l.jpg


Komt niet door onderdruk lijkt me, heb ook dik 200km gereden en als ontluchting dicht zit krijgt mijn motortje op een gegeven moment ook geen benzine meer. Ook is het diepste punt van de deuk een beetje een scherpe vouw, lijkt toch een voorwerp.
 
Maar in ieder geval, goed om te horen dat je voet weer genezen is en dat je weer fijn kan rijden *O*

Klote van de deuk, hopen dat het niet teveel kost, of dat je wat van dat fonds krijgt.
Is het een deuk die er uit te zuignappen is?

Veel plezier met rijden iig!
 
Hoe komt er anders een deuk in, slagwind? :?
Weet ik veel, er zijn talloze mogelijkheden. Misschien is er iets op gevallen, wat naderhand door iemand is opgeruimd. Misschien heeft iemand onbewust te motor beschadigd op e.o.a. manier, misschien is het inderdaad een vandalist geweest. Ik wil alleen maar zeggen, dat je gewoonweg geen conclusies aan zo een deuk kan geven. Er zijn simpelweg teveel opties.

Het blijft klote om zo je motor terug te vinden. Dat dan weer wel.
 
Komt niet door onderdruk lijkt me, heb ook dik 200km gereden en als ontluchting dicht zit krijgt mijn motortje op een gegeven moment ook geen benzine meer. Ook is het diepste punt van de deuk een beetje een scherpe vouw, lijkt toch een voorwerp.

Daar heb je gelijk in. Tot zover die theorie.

Het lijkt mij erg fustrerend dat je niet weet wat er gebeurd is.
 
Weet ik veel, er zijn talloze mogelijkheden. Misschien is er iets op gevallen, wat naderhand door iemand is opgeruimd. Misschien heeft iemand onbewust te motor beschadigd op e.o.a. manier, misschien is het inderdaad een vandalist geweest. Ik wil alleen maar zeggen, dat je gewoonweg geen conclusies aan zo een deuk kan geven. Er zijn simpelweg teveel opties.

Het blijft klote om zo je motor terug te vinden. Dat dan weer wel.

Kan maar zo een stuk ijs uit de lucht komen vallen.
Deukje: The Sun
 
Ja een kennis van mij had het ook al over het waarborgfonds. Ik zal in ieder geval aangifte doen dan heb ik iets.Ja zoiets dacht ik ook al aan bij de beschadiging. Maarja je zou denken dat de mensen dan volwassen genoeg zijn om het even te komen melden. Zag ook niks wat op/om de motor lag aan scherven of wat ook.

De mensen zijn snel om de sporen te wissen, en melden :N dat kost
vaak eigen risico bijdrage. shit voor je, en zonder getuigen of wat dan
ook ben ik bang dat waarborgfonds niet veel zal doen, maar proberen
kan altijd.
 
dingus stelt weer zjin baseballbat beschikbaar :+

schappelijk van je _O-

Wat is dat toch met die vandalen -O-.
Gun een ander ook's wat. |(




"they should be f*cking killed, No trail, No jury, Straight execution"

"what more chicken shit than fucking with a mans automobile..."

(zelfde voor motoren natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Dat is dus de hele rede dat ik mijn motor fiets in een garage 80km van hier heb staan! die figuren hebben zelf het geld niet om zo iets te kopen en besluiten dat ze het iemand anders niet gunnen echt te idioot voor woorden.

maar met een vuist sla je zo iets niet in je tank dit moet echt wat kracht gekost hebben! heeft niemand een keer een doffe bons gehoord ?
 
Dat is dus de hele rede dat ik mijn motor fiets in een garage 80km van hier heb staan!

pff moet je ook niet opeens zin krijgen s; avonds " ik ga een stukje motorrijden" . Eigenlijk te gek dat je zo moet handelen om je eigendommen een beetje veilig te stellen.
In verleden stond mijn motor ook 15 km van huis gestald... moest me door een grote stad vechten met tig verkeerslichten om mijn motor te pakken. lullige was dat ik vlakbij uitvalsweg naar verschillende snelwegen woonde en dus snel naar mooie gebieden kon rijden s' avonds....

enne beroep op waarborgfonds werkt alleen maar als het vast is komen te staan dat er een ander motorrijtuig de schade heeft toegebracht door een aanrijding/aanraking... Als er bijvoorbeeld een fietser tegenaan is gereden, is het WBF niet thuis... Verder aangiftepolitie, twee getuigen die bevestigen dat ie onbeschadigd stond en beschadigd werd aangetroffen en een schade-expert rapporteert dat het zeer aannemelijk is dat door een ander motorvoertuig de schade is veroorzaakt
 
mijn hemel
dan kan je nooit op jezelf gaan wonen
it's a bad world out there!!

Toen ik nog een Suzuki had hebben ze hem een keer voor de lol omgesodemieterd.
Lag gewoon plat op de stoep. Stond niet in de weg een stevig op de middenbok.

Sindsdien parkeer ook ik mijn motoren vrolijk in een schuur/sleutelhok waar ik mijn ouders netjes huur voor betaal. Als je geen garage hebt moet je toch wat?!
 
Ja het is natuurlijk ook zo het blijft amsterdam, en ik heb natuurlijk zelf voor het risico gekozen hem aan de straat te zetten. Maar je weet ook een stalling kost hier veel centjes, als ik lange tijd van huis ga zonder motor gaat ie ook bij pa en ma in de garage.. maar das flink uit de richting.

@brm spijker op zijn kop het meest vervelende is dat ik niet weet hoe het komt. Per ongeluk of gewoon lompheid.
@grancandy tja... met dit weer? :-)
@acey niks gehoord nee, maarja het is hier nooit compleet rustig
 
Je zou bijna een camera moeten opstellen, je motor stallen met hoes en dan 'hopen' dat iemand hem mishandeld.... nu ik dat zo zeg Amsterdam staat toch vol met die dingen ? hier in rdam wel je moet moeite doen niet op een camera te verschijnen. heb je al overwogen om bij de politie die beelden op te vragen. zo hebben ze een keer bij een vriendin van mij een fietsendiefstal opgelost.

pff moet je ook niet opeens zin krijgen s; avonds " ik ga een stukje motorrijden"
klopt is heel klote, zeker met dit mooie weer en een halve vakantie :S
 
Plaatje:

[afbeelding]

Komt niet door onderdruk lijkt me, heb ook dik 200km gereden en als ontluchting dicht zit krijgt mijn motortje op een gegeven moment ook geen benzine meer. Ook is het diepste punt van de deuk een beetje een scherpe vouw, lijkt toch een voorwerp.
Er heeft iemand geniesd tijdens het rijden, en die is met zijn kinstuk op de tank geklapt :Y
Ik weet het zeker, voor de volle 60% :+
Ennieweey, hopen dat de schade meevalt -O-
 
Dat is dus de hele rede dat ik mijn motor fiets in een garage 80km van hier heb staan! die figuren hebben zelf het geld niet om zo iets te kopen en besluiten dat ze het iemand anders niet gunnen echt te idioot voor woorden.

maar met een vuist sla je zo iets niet in je tank dit moet echt wat kracht gekost hebben! heeft niemand een keer een doffe bons gehoord ?

O nee? Vriend van mij ook forum member had ooit in een slechte bui :P met zijn handschoenen aan met carbon knokkels een zeer vergelijkbare deuk in zijn tank geslagen.
 
O nee? Vriend van mij ook forum member had ooit in een slechte bui :P met zijn handschoenen aan met carbon knokkels een zeer vergelijkbare deuk in zijn tank geslagen.
Wasn't me :') of mischien toch wel :P Maar ik had een goede reden.. Mijn vriendin liet hem eerst op de grond vallen.. Kijk Roel ik kan de motor achteruit zetten _O-
 
Laatst bewerkt:
............................................beroep op waarborgfonds werkt alleen maar als het vast is komen te staan dat er een ander motorrijtuig de schade heeft toegebracht door een aanrijding/aanraking... Als er bijvoorbeeld een fietser tegenaan is gereden, is het WBF niet thuis... Verder aangiftepolitie, twee getuigen die bevestigen dat ie onbeschadigd stond en beschadigd werd aangetroffen en een schade-expert rapporteert dat het zeer aannemelijk is dat door een ander motorvoertuig de schade is veroorzaakt

90 % correct: van die 2 getuigen hoeft er maar een, maar dan wel een hele heldere verklaring zoals ik heb gezien dat het voertuig onbeschadigd werd neergezet, weet dat het voertuig tussentijds niet is verplaatst en ik heb gezien dat het voertuig naderhand beschadigd werd aangetroffen. Moet echt letterlijk zo.

Je hebt altijd een eigen risico van € 250,00 bij het Waarborgfonds voor materiële schade en je kunt alleen een claim indienen voor schade opgelopen binnen Nederland.

Wist je dat het Waarborgfonds Motorverkeer ook vergoeding verleent voor letselschade veroorzaakt door een onbekend of niet verzekerd motorvoertuig?

:]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens een stijve rug en als ik dan van de motor afstap, leun/duw ik met mijn rechterhand op de tank.

Ik moet dan erg oppassen geen deuk in de tank te duwen!

Dus een vuist, zeker op de vlakke plekken van de tank, kan zeker wel een goeie deuk slaan. Maar waarom je dat zou doen,...
 
Balen man. Vorig jaar in Utrecht bij mij een spiegel eraf. Stond gewoon langs de rand op een brede stoep. Schade gelukkig beperkt tot een nieuwe spiegel (kuip was niet beschadigd).
De overheid is veel te lief voor die etters die dit doen. Is overigens van alle tijden, want toen mijn ouders nog in Amsterdam woonden is de auto ook regelmatig bekrast.
Helpt jouw natuurlijk niets, maar dat wist je al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan