File-Crash

Dank voor de beterschapschapswensen. Koekblikker was sportief en heeft schuld erkend. Laarzen waren best duur maar het is toch een aardige knal geweest. Mag nu in ieder geval nieuwe uitzoeken + nieuwe helm. Hoop dat ze bij Goedhart Motoren mijn Cat weer kunnen oplappen
 
Je eerste vraag was hoe verzekeraars hiermee omgaan. Ik heb het zelf twee keer meegemaakt dat ik een ongelukje had in de file. beide keren is het gewoon vergoed door de verzekeraar van de tegenpartij.

Ik heb het persoonlijk ook nog nooit meegemaakt dat een verzekeraar moeilijk deed met uitkeren.
 
Ziet er wel een beetje bizar uit, zo met die laars nog aan de motor.


Sterkte met het herstel. (zowel persoonlijk als van het materieel)
 
Succes er mee! Gelukkig valt de 'schade' aan jou zelf mee, hoe gehecht je ook aan een motor kan zijn het is en blijft blik jij bent veel belangrijker. Enig idee hoe dat zo is gekomen met die laars? Vind het er eng uit zien, helemaal als je bedenkt hoeveel gasten er op nikes op de motor stappen. Maarja in dit geval heeft de laars niet zoveel gedaan????Gister zat ik in het koekblik waar achter zo'n tut. Eerst tijdens het wegrijden bij de stoplichten de buiten bocht als een vrachtwagen nemen en gewoon op mijn helft komen
waardoor ik ff het rempedaal moest kussen. Daarna kon ze blijkbaar ook geen gaspedaal vinden want desondanks mijn remactie werd de mogelijkheid om in te voegen voor haar toch er krap. TSI t.o.v SDI zou voor haar toch makkelijk moeten lukken. Daarna natuurlijk geen knippertje. Vervolgens 60@80 rijden (en met zo'n SDI haal je niet in he... ;( ). En ja hoor ondertussen een gesprek van jawelste voeren. Bleef de hele tijd achter haar en wist dat er een bocht kwam waar de advies snelheid 30 is omdat die bocht ERUG scherp is. Tuttje ziet het heel laat, schrikt vol op de rem en haalt de bocht nog net. Ik dacht nou daar leert ze het wel van hoor, nee dus gewoon door met bellen volgende bocht komt er een vrachtwagen maar die had ze in haar drukte natuurlijk niet gezien dus werdt de bocht door haar met met het stoepje erbij genomen. Lekker voor de velgen.... Dat soort bestuurders.... :r :r
Sja, vrouwen... ;)
Toevallig bij Suriameplein?
 
Damn vervelend bericht zeg -O- Rij ook ieder dag door files heen en na loop van tijd wordt je daar toch weer wat nochalanter in. Met dit soort berichten blijf je je realiseren dat je erg goed moet opletten. Je bent gewoon slecht zichtbaar zeker als er zo'n zonnetje op de file staat te bakken.

Volgens mij is er wel een "gedragscode" waar verzekeraars rekening mee houden bij het uitkeren van schade/schuld vraag. Geloof dat de file niet harder mag rijden 40 en jij er dan met een snelheidsverschil van 10 of 20 per uur doorheen mag. Zolang je daar binnen blijft is t koekblik schuldig.

Zeker weten doe ik het ook niet, heb het gelukkig nog niet mee hoeven maken :)

Sterkte met hertsel! en je brommer ;)
 
Volgens mij is er wel een "gedragscode" waar verzekeraars rekening mee houden bij het uitkeren van schade/schuld vraag. Geloof dat de file niet harder mag rijden 40 en jij er dan met een snelheidsverschil van 10 of 20 per uur doorheen mag. Zolang je daar binnen blijft is t koekblik schuldig.

Klopt.

Motorplatform
 
Sterkte met het herstel

En zonde van je Thundercat man '(

En ook best raar van die laars :o




Of ff tomtommen of sms'en. Maandag reed ik achter een of andere sms'ende biatch op de Plesmanlaan in A'dam die met een gangetje van 60 de stoeprand raakte en wonder boven wonder met veel slingeren de auto toch nog weer onder controle kreeg.

Gister zat ik in het koekblik waar achter zo'n tut. Eerst tijdens het wegrijden bij de stoplichten de buiten bocht als een vrachtwagen nemen en gewoon op mijn helft komen
waardoor ik ff het rempedaal moest kussen. Daarna kon ze blijkbaar ook geen gaspedaal vinden want desondanks mijn remactie werd de mogelijkheid om in te voegen voor haar toch er krap. TSI t.o.v SDI zou voor haar toch makkelijk moeten lukken. Daarna natuurlijk geen knippertje. Vervolgens 60@80 rijden (en met zo'n SDI haal je niet in he... ;( ). En ja hoor ondertussen een gesprek van jawelste voeren. Bleef de hele tijd achter haar en wist dat er een bocht kwam waar de advies snelheid 30 is omdat die bocht ERUG scherp is. Tuttje ziet het heel laat, schrikt vol op de rem en haalt de bocht nog net. Ik dacht nou daar leert ze het wel van hoor, nee dus gewoon door met bellen volgende bocht komt er een vrachtwagen maar die had ze in haar drukte natuurlijk niet gezien dus werdt de bocht door haar met met het stoepje erbij genomen. Lekker voor de velgen.... Dat soort bestuurders.... :r :r


Tja sommige mensen, moeten ze hun rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven.

Zat afgelopen zondag op de snelweg
(in me koektrommel) ook achter 1 of ander raar wijf(zo'n bomberjack met bonte kraag, rokend sjonnie- type wijf) in een polo. Zat kilometers lang op de middelste baan, gaat opeens langzamer rijden, blijft nog steeds op de middelste baan, terwijl rechts dus helemaal vrij was, dus ik er links voorbij, weer terug naar midden en gelijk naar rechts. Zoals het hoort.

Wat doet dat mens: Gaat ze helemaal naar de linkerbaan :') Terwijl op dat moment midden en rechts helemaal vrij is. Rare figuren zeg. Tja en iedereen er rechts voorbij, want dat wijf verdomde het om gewoon aan de kant te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Sterkte met het herstel

En zonde van je Thundercat man '(

En ook best raar van die laars :oTja sommige mensen, moeten ze hun rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven.

Zat afgelopen zondag op de snelweg
(in me koektrommel) ook achter 1 of ander raar wijf(zo'n bomberjack met bonte kraag, rokend sjonnie- type wijf) in een polo. Zat kilometers lang op de middelste baan, gaat opeens langzamer rijden, blijft nog steeds op de middelste baan, terwijl rechts dus helemaal vrij was, dus ik er links voorbij, weer terug naar midden en gelijk naar rechts. Zoals het hoort.

Wat doet dat mens: Gaat ze helemaal naar de linkerbaan :') Terwijl op dat moment midden en rechts helemaal vrij is. Rare figuren zeg. Tja en iedereen er rechts voorbij, want dat wijf verdomde het om gewoon aan de kant te gaan.

Door dit soort mensen had ik vorig jaar een EMG te pakken :( Kut land met kut bestuurders! :r

@TS: Die foto van die schoen aan je fiets.... :X ... _O-
Sterkte met je herstel! En volgens mij echt geluk gehad dat niet ook nog je voet vast zat aan je fiets... Dan was het een minder "leuke" foto geweest -O-
:W
:W
 
Ik zeg altijd maar dat het uberhaupt van de zotte is dat er een sanctie voor rechts inhalen gegeven kan worden. Als men zich immer houd aan de basisregel van het rijden in Nederland, namelijk dan men rechts rijd in Nederland dan valt er ook helemaal niet rechts in te halen. Maarja zolang rechts inhalen duurder is dan onnodig links rijden zal de politie liever tegen het eerste optreden he want dat levert meer op.
 
Ik reed met een gangetje van 35/40 km/u waar de file ongeveer 30 km/u reed. Door meerdere getuigen en door de tegenpartij bevestigd dus dat is een klare zaak. Ben niet zo vaak overtuigd van mijn eigen gelijk maar deze keer toch wel.

En inderdaad: die foto met die laars is bizar. Op het moment dat ik geholpen werd om mijn voet uit mijn laars te krijgen en de mensen ontdekten dat het pedaal er dwars doorheen zat zag je iedereen al zo kijken met een blik van "waar is het bloed en de horror?"

Ondanks mijn enkel en de kapotte motor toch wel veel mazzel gehad.
 
Ik reed met een gangetje van 35/40 km/u waar de file ongeveer 30 km/u reed. Door meerdere getuigen en door de tegenpartij bevestigd dus dat is een klare zaak. Ben niet zo vaak overtuigd van mijn eigen gelijk maar deze keer toch wel.

En inderdaad: die foto met die laars is bizar. Op het moment dat ik geholpen werd om mijn voet uit mijn laars te krijgen en de mensen ontdekten dat het pedaal er dwars doorheen zat zag je iedereen al zo kijken met een blik van "waar is het bloed en de horror?"

Ondanks mijn enkel en de kapotte motor toch wel veel mazzel gehad.

Sterkte met de afhandeling!
Het is mij ook overkomen (botlektunnel) vorig jaar maart met nog steeds lichamelijke beperkingen ;( en ondanks de getuigen en het toegeven van de koekblikker dat hij plotseling van baan wisselde erkent de verzekeraar van de tegenpartij slechts 25% schuld :r
Ik zou te hard gereden hebben tussendoor (hetgeen absoluut niet waar is)
 
dat is goed balen man!

ik hoop dat je snel herstelt, net als je motor

Je hebt wel geluk gehad met je voet zo te lezen!
voor het zelfde geld was je voet wel doorboord, doet al pijn als ik er aan denk!


GR NEMO
 
Terug
Bovenaan Onderaan