File op A4 Leiden > Amsterdam?

Tapey

MF veteraan
8 sep 2004
2.808
397
Rotterdam
Twitter
Morgen mag ik weer op Zandvoort rijden. Normaal altijd extra vroeg op wegens de drukte op de A4 richting Leiden en verder richting Schiphol.

Hoe is het deze week? Ik neem aan geen file/drukte wegens vakanties, of toch wel?

Ik moet om 8 uur op Zandvoort zijn.
 
Morgen mag ik weer op Zandvoort rijden. Normaal altijd extra vroeg op wegens de drukte op de A4 richting Leiden en verder richting Schiphol.

Hoe is het deze week? Ik neem aan geen file/drukte wegens vakanties, of toch wel?

Ik moet om 8 uur op Zandvoort zijn.

Waarom ga je niet gewoon binnendoor dan? Via wassenaar en de N 207 (geloof ik) rij je zo zandvoort binnen :Y Doe ik ook altijd als ik naar zandvoort ga.
 
Als de A4 niet afgesloten is, zou ik lekker de A5 pakken ipv hoofddorp. Stukkie sneller.

Veel plezier morgen!
 
Rij vanuit Leiden via N445 naar RA-veen en ga daar de snelweg op. Anders sta je voor RA-veen bij de versmalling in de file. Daarna rij je tot H'dorp probleemloos door.

Afsluiting is idd van knp BH-dorp (A4-A9) tot knp De Nieuwe Meer (A4-A10).
 
Ik ga eraf bij Hoofddorp, dus zal daar wel geen last van hebben :?

Tot Hoofddorp kun je zeker weten door. Ben laatst nog 2x op een dag naar Schiphol gereden.

Wat Luigibernau (?) zegt kan ook. Dan moet je via de A12 (klein stukje), dan de A44 ri Wassenaar nemen. Ga je er bij Katwijk af (N206). En dan rijd je de N206 he-le-maal uit (Bennebroek, Vogelenzang, Heemstede) en dan zo de weg op naar Zandvoort.
Eerste stuk N206 is 2 baans, daarna 1 baans. Vanaf Bennebroek ga je dwars door de dorpjes. Bij Katwijk heb je de laatste stoplichten, in Zandvoort pas weer de volgende. Op zich wel een leuke weg, maar 's morgens vroeg heb je daar denk ik niet echt behoefte aan.

Je kunt echt op super veel manieren naar Zandvoort rijden. Het is maar net wat je wilt.

- A4, Hoofddorp eraf (N201) ri Heemstede
- A4, A5, A9, N205 Haarlem/Zandvoort
- A44, N206

Succes met de route en veel plezier op Zandvoort :Y

Edit: |( Zie nu pas dat het bericht van gisteren is |( Anyway, nog iemand naar Zandvoort binnenkort :? Je weet nu hoe je kunt rijden :+
 
Bedankt voor alle tips. Ik kan jullie melden dat er vanochtend geen files stonden *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan