file rijden is best leuk.....als je hebt getankt

Dan moet je vervolgens niet vergeten om je ikkannogzoveelkilometerrijdendinges op 0 te zetten na het tanken, anders moet je nog gaan rekenen ook :+

Dacht een collega van mij ook, vergat alleen dat ie met tegenwind net ietsiepietsie meer gebruikt en moest de laatste 3km lopen :P

Mooie van het verhaal is trouwens dat ie 2 benzinepompen voorbij is gereden op reserve en dacht: ik haal het net.......................niet :P
 
_O- geweldig

Heb ik ook gehad, de eerste keer op reserve.. huh, hij doet niks meer?? :?

Ben je idd snel genoeg achter, ik kon alleen net mooi de uitvoegstrook naar een benzinepomp pakken *D geluk gehad denk ik dan maar. Nu tank ik gewoon om de 200km, vlak voordat ie op reserve moet ;)


ik was harstikke druk tussen de file door aan het tuffen ...
gelukkig had de auto achter me door dat het niet goed ging en die stopte op tijd.

best wel stom eigenlijk, valt de motor uit wil ik de alarmlichten aanzetten ...


:z
 
ik was harstikke druk tussen de file door aan het tuffen ...
gelukkig had de auto achter me door dat het niet goed ging en die stopte op tijd.

best wel stom eigenlijk, valt de motor uit wil ik de alarmlichten aanzetten ...


:z

Kijk maar uit, straks wil je op de fiets ook spiegelen :P
 
Kijk maar uit, straks wil je op de fiets ook spiegelen :P


fiets....

je bedoelt dat ding waar giant op staat en sinds de aanschaf ong een week op gereden is en sindsdien staat weg te stoffen omdat je best wel moe wordt van dat fietsen?


nah...zal niet zo snel gebeuren
:P
 
fiets....

je bedoelt dat ding waar giant op staat en sinds de aanschaf ong een week op gereden is en sindsdien staat weg te stoffen omdat je best wel moe wordt van dat fietsen?


nah...zal niet zo snel gebeuren
:P

_O-

Zal aan de naam van het fietsie liggen, klink igg heel bekend. O-)
 
Stond jij toevallig vooraan :?


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Shit happens...........

full
 
Lang leve het lampje, heeft mij al zeer veel ongemakkelijke ogenblikken bespaard. Gaat ook branden als het knoppie van de reserve verkeerd staat.

En als het jiffy uit staat :?
 
Haha, ik heb het ook wel eens gehad.... Draaide net de snelweg op, en voila.... motor valt uit... Niks meer aan te doen, helemaal dood. Toen ik stilstond, nog wel geprobeerd om een keer te starten nadat ik m'n kraantje op reserve had gezet, maar aangezien dat niet hielp heb ik de ANWB maar gebeld (duh... leiding was natuurlijk leeg bij m'n eerste poging, maar goed)...

ANWB komt eraan, kijkt even, probeert te starten, et voila |(

Goed, dat overkomt je idd maar 1 keer......


hoop ik :+
 
idd...

hulde aan de motorrijder die meteen voor me stopte btw...

heb de kans niet gehad om hem te spreken .


mischien iemand van hier...zag geen sticker iig.



idd, stond v/d week stil langs de kant v/d weg om te bellen voor het laatste restje van waar moet ik wezen routebeschrijving en er stond 5 tellen later een motorrijder naast me of ik problemen had :} . De man vriendelijk bedankt en die is verder gereden.
Zelf ook wordt ingehaald vorig weekend in me koekblik door een motor rijder op de A 12, ga de bocht door op de A 4 staat diezelfde motorrijder stil op de vluchtstrook, ik ook gestopt of tie hulp nodig had :? , bleek dat ie iets zocht en gevonden had en weer verder wilde *O* .

Maar ga s in je koekblik langs de kant v/d weg staan en dan krijg je toch hulp van de koekblikkersssss :N :N :N
-O-
 
Shit happens...

Maarre kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een reserveknop? Tis toch ontzettend onlogisch om voor de reservevoorraad een knop om te zetten?

Ik weet dat als het benzinelampje van mijn motor gaat branden dat ik nog zo'n 3 liter heb. Dat is de reserve.
 
Shit happens...

Maarre kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een reserveknop? Tis toch ontzettend onlogisch om voor de reservevoorraad een knop om te zetten?

Ik weet dat als het benzinelampje van mijn motor gaat branden dat ik nog zo'n 3 liter heb. Dat is de reserve.

Hou er even rekening mee dat er heel wat motoren zijn zonder benzinelampje. Dan is het wel lullig als leeg ook echt leeg betekent.
 
Shit happens...

Maarre kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een reserveknop? Tis toch ontzettend onlogisch om voor de reservevoorraad een knop om te zetten?

Ik weet dat als het benzinelampje van mijn motor gaat branden dat ik nog zo'n 3 liter heb. Dat is de reserve.


er zijn volgens mij niet zoveel motoren met een indicatielampje of een brandstofmeter... ik heb geen van beide en moet dus uitgaan van mijn dagteller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan