file rijden

fazertheet

Rookie
7 dec 2004
17
0
gendt
komt mijn schoonmoeder net met een verhaal dat de pliesie motorrijders aan het bekeuren zijn die tussen de auto,s door rijden . hebben jullie al iets van gehoort soms dat ze weer iets gevonden hebben om de staatskas te vullen .mvgr fazertheet })
 
komt mijn schoonmoeder net met een verhaal dat de pliesie motorrijders aan het bekeuren zijn die tussen de auto,s door rijden . hebben jullie al iets van gehoort soms dat ze weer iets gevonden hebben om de staatskas te vullen .mvgr fazertheet })



als je niet te hard tussen de file doorrijd is het volgens mij helemaal geen probleem voor de pliesie ;)
 
nee hoor. mag gewoon.
maar zorg ervoor dat.....
A.je snelheidsverschil niet meer dan 10 km/h bedraagt.
B.De file niet sneller rijdt dan 30 km/h
C.je er toch altijd rekening mee houdt dat er mensen zijn die je niet zien cq.verwachten.

Geen Agent die je een bon geeft.
 
nee hoor. mag gewoon.
maar zorg ervoor dat.....
A.je snelheidsverschil niet meer dan 10 km/h bedraagt.
B.De file niet sneller rijdt dan 30 km/h
C.je er toch altijd rekening mee houdt dat er mensen zijn die je niet zien cq.verwachten.

Geen Agent die je een bon geeft.
Hmm, ik denk niet dat je daar vrienden mee maakt :+ :+
 
nee hoor. mag gewoon.
maar zorg ervoor dat.....
A.je snelheidsverschil niet meer dan 10 km/h bedraagt.
B.De file niet sneller rijdt dan 30 km/h
C.je er toch altijd rekening mee houdt dat er mensen zijn die je niet zien cq.verwachten.

Geen Agent die je een bon geeft.
:N de file mag niet sneller dan 40 rijden :Y
 
Hmm, ik denk niet dat je daar vrienden mee maakt :+ :+

Wrom niet dan? als ik onder die condities(file 30 km) rechts mag inhalen kan ik er toch ook wel tussendoor? als er maar een beetje ruimte wordt gelaten. ooh ja, dat is het, die wordt mij niet gegeven natuurlijk door afgunstige automobilisten.dus vrienden had ik al niet in de file.
 
file is 3 of meer voertuigen kort achter elkaar, snelheid niet bepaald (ook handig voor rechts inhalen, want als er drie nodeloos links rijden mag het dus)
okee, deze info is oud, maar kwam van de verkeersbrigadier die mij vrachtwagentheorie gaf (1998)
 
Hoe komen mensen toch op zulke vage verhalen :?

Verveling zeker, dan hebben ze van de buurvrouw van de zuster van de kapper zijn melkboer weer wat gehoord of zo? :z
 
Hoe komen mensen toch op zulke vage verhalen :?

Verveling zeker, dan hebben ze van de buurvrouw van de zuster van de kapper zijn melkboer weer wat gehoord of zo? :z

mwua,denk dat dat wel mee valt. al met al toch weer wat opgestoken het in de praktijk toe gaat en wat mensen daar van denken/vinden
O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan