File-scheuren :-)

mijn dagelijkse hobby rond half 4 als ik uit me werk kom vanaf station sloterdijk de snelweg a 10 op en dan zo hard mogelijk door de coentunnel.
topsnelheid 180 km per uur, echt ghostrider gevoel.
later van marvin
 
180 km/h ghostrider gevoel? Dan moet je toch wel ff twee keer zo hard gaan vrees ik :P

Ik ken het file scheuren en ik vindt het heerlijk! Hier in spanje lijkt het vrij normaal te zijn dus ik zondig ook (altijd ;) ). Ik ben er zelfs nog niet uit wat ik leuker vindt, tussen het (drukke) verkeer rondknallen of bochies pakken *D . Misschien moet ik toch maar een supermotard....
 
ik heb ooit 145 door de maastunnel gereden in Rdam, mjah kannie harder :(

(jaja laat hem keertje testen, t is 25kw)




mjah ook al zou ik mee willen doen als iemand je zo een beetje uitdaagd ik kan t niet *D
 
Nee, op dat stuk gedraag ik me toch een stuk braver. Met de autootjes mee, en als dan het licht op rood staat even voordringen. Maar meestal pak ik nog steeds de polder; langs Rosmalen af, over dat fiets/voetpaadje (met 20 km/u, dat wel), en dat stuk in waar je tussen 4 en 6 niet mag komen. Tegen de tijd dat ik daar ben is de motor warm en gaat het gas open.

Hambaken, 's-Hertogenbosch -> Ussen, Oss in een kwartiertje is niet slecht dacht ik zo :P
 
Klasse, soms moet dat even

Hier een quote van een ander forum

Op dinsdag 28 september 2004 23:51 schreef Gizzmo het volgende:
Ik heb ooit eens een wedstrijdje ge daan door de file met een vreemde andere motorrijder, ruim 150 tussen de stilstaande file, ruim 200 over vluchtstrook en invoegstroken ed.
Hebben we ong. een 15 min. volgehouden, toen effe naar elkaar gezwaaid.

Paar minuten later kwam me verstand weer terug en een beetje twijfel })
 
Nee, op dat stuk gedraag ik me toch een stuk braver. Met de autootjes mee, en als dan het licht op rood staat even voordringen. Maar meestal pak ik nog steeds de polder; langs Rosmalen af, over dat fiets/voetpaadje (met 20 km/u, dat wel), en dat stuk in waar je tussen 4 en 6 niet mag komen. Tegen de tijd dat ik daar ben is de motor warm en gaat het gas open.

Hambaken, 's-Hertogenbosch -> Ussen, Oss in een kwartiertje is niet slecht dacht ik zo :P


Haha ja dat stuk rij ik ook vaak, langs het schooltje/kinderdagverblijf (ofzo?) dan stuk fietspad, en daarna volgt een mooi stuk 80 weg, daar draai ik 'm ook vaak lekker open hoor! Is meestal geen verkeer namelijk.
Met name het laatste stuk naar Oss toe, met al die drempels, dat doet me vaak toch besluiten door het verkeer op de a59 te gaan. Die drempels he.... slopend, want ik rem toch altijd te laat en dan stuiter je er weer over heen..


MAzzel,

ROland
 
:}

Dat zijn de mooie momenten op Nederlands asfalt

vanmorgen a2 7.50u breukelen > amsterdam

Was net zoiets. Als je zelden met vrienden rijdt zijn dit soort ontmoetingen erug lekker.

Misschien komen we elkaar ooit tegen en doen we het nog eens lekker over.
 
Ik ken het gevoel ook, alleen wint bij mij het verstand.
Vroeg of laat gaat het toch een keer fout.
In het minst erge geval kost het je een prent,
alle gradaties erboven mag je zelf invullen.

Straks niet met zijn allen lopen zeuren dat je niet meer door de file mag en je dus achteraan moet aansluiten.
Geen 20 km/uur verschil maar 100 km/uur. Ja dat gaat best lang goed :Z
Je ziet ze op de periferie van Parijs ook zo gaan.
Mooi gezicht hoor, maar veilig is anders.

Wegwerkers verdienen ook een beetje veiligheid en als het smal is de motorrijder zelf toch ook :?
 
|(
en straks komen miepen dat die auto ineens opzij kwam zonder richting aan te geven in de file. Sorry hoor, maar dit gedrag gaat echt te ver.
 
|(
en straks komen miepen dat die auto ineens opzij kwam zonder richting aan te geven in de file. Sorry hoor, maar dit gedrag gaat echt te ver.

Je hebt gelijk. Echt. Véél te ver.

Maar wel leuk.

MAzzel,

Roland
 
Ik snap het. Zelf rij ik nog niet lang maar zal niet gaan racen. Ff met elkaar rijden is altijd gezellig. Vind het altijd leuk om andermans rijstijl te zien. Vooral op rotondes, wie gaat platter!! 8-)
 
Heerlijk verhaal! ik ken het een heel klein beetje. Een poosje geleden pufte ik tusse nde files door tot er plots een VTR SP2 etc blabla naast me kwam rijden. Hij gebaarde wat, waarop ik dacht dat er iets aan mijn motor los hing; 't is tenslotte een brik. Plots bedacht ik me dat ie misschien een beetje wilde racen. Wilde ik ook wel, maar hield hem in de verste verte niet bij... :(
 
Ja spannend verhaal hoor. En wat mij betreft moet je zelf weten wat
je doet, zo lang je anderen het leven niet moeilijk maakt.
Maar ik neem aan dat je begrijpt dat er mensen zijn die niet erg gaan
rouwen nadat op dit forum weer allerlei jankverhalen gepost zijn omdat
je jezelf een klein beetje overschat hebt en te pletter hebt gereden?
Ik heb er al heel wat zien gaan en ken er een paar die ik nog hooguit
een jaar geef. Ze doen hun best maar, alleen heb ik er helaas toch last
van want mijn verzekeringspremie is ondanks max. no-claim huizenhoog
onder meer dankzij die klootzakken die vinden dat ze zich aan niemand
hoeven storen.
 
Geweldig altijd die reacties van de moraal ridders hahaha .... dit is hoe motorrijden altijd zou moeten zijn, hard ,snel, schandalig en geen ongelukken !! :] :] :] :]

Dit heeft dus gewoon geen fl*kk*r met motorrijden an sich te maken.
Als je hard wil gaan zijn er betere manieren. Haal je vliegbrevet of zo. Of spring van een flat af, gaat ook lekker hard. En het resultaat is uiteindelijk hetzelfde.

helaas zijn er maar weinig motorrijders die met je meedoen als je zoiets van plan bent ...

Gelukkig zijn er zat motorrijders die begrijpen wat de werkelijke waarde van motorrijden is zodat ze niet mee hoeven te doen aan puberale geldingsdrang.
B|
 
Dit heeft dus gewoon geen fl*kk*r met motorrijden an sich te maken.
Als je hard wil gaan zijn er betere manieren. Haal je vliegbrevet of zo. Of spring van een flat af, gaat ook lekker hard. En het resultaat is uiteindelijk hetzelfde.Gelukkig zijn er zat motorrijders die begrijpen wat de werkelijke waarde van motorrijden is zodat ze niet mee hoeven te doen aan puberale
geldingsdrang.
B|

Bwahaha..... :} :} :}


Ik snap die hang naar snelheid wel hoor maar ik heb een paar jaar terug in Parijs op de rondweg een zwaar ongeval gezien met motorrijder terwijl de Franse automobilisten veel beter op motoren zijn ingesteld dan de Nederlandse koekblikpiloten .
Het beeld staat me nog op het netvlies.
 
file rijden is leuk

O-) alhoewel ik me soms wel wat schuldig voel als ik (wanneer ik mijn rechterhand niet kan beheersen) op één wiel links of rechts (berm) langs de rij koekblikken suis (enkelbaans 80km weg zonder middenberm)
bij deze mijn excuus :)
 
Haha ja dat stuk rij ik ook vaak, langs het schooltje/kinderdagverblijf (ofzo?) dan stuk fietspad, en daarna volgt een mooi stuk 80 weg, daar draai ik 'm ook vaak lekker open hoor! Is meestal geen verkeer namelijk.

Juistem. Veel leuker dan over die #$%@$-N59
BTW: ik kom op de N59 ook wel eens ooit een CBR1000 ofzo tegen. Oudere bak, wit-rode kleurstelling. Die vent rijd ook altijd gruwelijk hard.

Met name het laatste stuk naar Oss toe, met al die drempels, dat doet me vaak toch besluiten door het verkeer op de a59 te gaan. Die drempels he.... slopend, want ik rem toch altijd te laat en dan stuiter je er weer over heen..

Beetje op je voetsteunen gaan staan en je kunt er toch met 50-60 overheen. Ach, die drempels houden het een beetje afwisselend. Beetje gasgeven, noodstop oefenen, drempel over, en weer gas erop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan