Filerijden..

Woensdag avond op de A9 ter hoogte van A'veen in de regen en veel file.

Eerder in dit topic is genoemd dat je als motorrijder 'het gat' moet benutten. Ik vraag mij af welk gat deze automobilist wilde gebruiken. Of zou hij behalve mij ook de auto naast hem niet hebben gezien?

Gezien zijn ruimte maken na het foutje ga ik niet uit van pesten/opzet.

 
Woensdag avond op de A9 ter hoogte van A'veen in de regen en veel file.

Eerder in dit topic is genoemd dat je als motorrijder 'het gat' moet benutten. Ik vraag mij af welk gat deze automobilist wilde gebruiken. Of zou hij behalve mij ook de auto naast hem niet hebben gezien?

Gezien zijn ruimte maken na het foutje ga ik niet uit van pesten/opzet.

Waarschijnlijk druk met zn mobieltje.

Deze is ook leuk van je trouwens:
Ik weet niet wie de grotere tokkie is, de auto die over de vluchtstrook gaat of jij die rakelings langs een scooter gaat op dezelfde rijstrook. :N
 
Ik weet niet wie de grotere tokkie is, de auto die over de vluchtstrook gaat of jij die rakelings langs een scooter gaat op dezelfde rijstrook. :N

Horen bij elkaar en had haar al gewaarschuwd via BT dat ik langs kwam. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen inderdaad.
 
Woensdag avond op de A9 ter hoogte van A'veen in de regen en veel file.

Eerder in dit topic is genoemd dat je als motorrijder 'het gat' moet benutten. Ik vraag mij af welk gat deze automobilist wilde gebruiken. Of zou hij behalve mij ook de auto naast hem niet hebben gezien?

Gezien zijn ruimte maken na het foutje ga ik niet uit van pesten/opzet.


Dit maak ik echt ZO vaak mee.
Dan zijn ze al bezig met de manoeuvre en besluiten ze voor de administratie toch nog even te kijken. Oh FUCK, een motorrijder!

De reacties van automobilisten zijn verschillend. Sommige zie je echt duidelijk zich schamen en maken 'sorry' gebaren, anderen kijken verwaand voor zich uit en ook nog eens boos naar mij; hoe haal ik het in mijn hoofd om zijn stukje asfalt in te pikken...
-O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan