Filezooi :(

MartijnL

MF veteraan
22 mei 2001
1.301
1
Vanochtend twee en een half uur bezig geweest om op mijn werk te komen. Dit is normaal een ritje van 15 minuten zonder file en 30 minuten met file.

Halverwege de snelweg afgestuurd, teruggereden naar huis, omgekleed en toch maar op de motor gekomen. Lastig want vanmiddag heb ik een cursus waar ik toch presentabel moet verschijnen. Al met al weer een fijna actie :(
 
De ingang van de Coentunnel was afgezet met zeecontainers en er stonden mannen met bivakmutsen en flinke machinegeweren voor de ingang.

Het hele zwikkie zat volgens mij in kogelvrij vest daar.
 
Ik ga morgen nog met een bedrijfsuitje naar Rotterdam.... Graag morgen geen grappenmakers, en natuurlijk al helemaal niet het echte werk! Anders maar afslaan richting De Veluwe, hertjes kijken lijkt nu wel veiliger ;)
 
Ik reed met de BMW GS1150 op de A10 door de file en kreeg bijna tunnelzicht door al die stilstaande auto\'s.

Iedere malloot die nu de boel op stang wilt jagen kan d.m.v. een dreigbrief half nederland ontregeld krijgen.
 
Mijn vriendin moest eerst door de Benelux tunnel en vervolgens door de Botlek tunnel. Ze kwam Tanks en militairen compleet met mitrailler. Niet echt een prettig gezicht.
 
Op Donderdag 27 september 2001 11:06 schreef MartijnL het volgende:
Halverwege de snelweg afgestuurd, teruggereden naar huis, omgekleed en toch maar op de motor gekomen. Lastig want vanmiddag heb ik een cursus waar ik toch presentabel moet verschijnen. /quote]

Presentabel verschijnen is niet zo moeilijk in een motorpak als je een doorrijpak hebt. Je overhemd is nog nooit zo kreukvrij geweest op je rug en ook je strop en pantalon blijven perfect in model.
Ik heb alleen maar een motor en moet regelmatig in het \'net\' verschijnen en da\'s geen enkel probleem (althans zolang je geen linnen draagt...)
 
Ik heb alleen leren raceoverall. Als je een beetje representatief moet zijn kun je dat hiermee wel vergeten. Overhemd met strop gaat nog wel, maar wat met jasje en broek (met vouw)? Ik zie me nog niet een verkleedact houden voor de receptie bij een relatie. Hoewel, je maakt natuurlijk wel indruk...
 
file file???

er stond 16 km ofzo..alles bij mekaar...vertraging...10 minuten voor mij...

MOET JE MAAR OP DE MOTOR GAAN :) :) :) :) :) :p :p :p :p :p :p

me collega heeft er 2uur en 30 min over gedaan..met de autoo....mensen gingen zelfs op de vanrail zitten...hahahaha...koekblikstakkers :)
 
Ik heb met een pantalon toch andere ervaringen en toch heb ik ook een doorrijpak. Ook een colbert onder mijn motorjas was geen succes.
 
Van die vouw in die pantalon heb ik geen last (ben een vrouw).
Ik weet alleen dat Fastcruiser vroeger ook in pak naar het werk moest en die heeft daar nooit problemen mee gehad.
 
een zus van mijn vriendin (nee, niet diegene die ik moet helpen verhuizen zaterdag) die ging elke dag vanuit belgie naar Utrecht op de motor (kawa zxr750). Elke dag ook in mantelpak, waarvan dan het rokje was opgestroopt met een lerenbroek erover heen. Ging altijd goed, totdat ze dus een keer vergeten was om haar rokje onder die leren broek aan te doen en daar in utrecht achterkwam. Ze heeft toen maar de hele dag in haar leren broek rondgelopen.
 
Ik heb zelfs gesolliciteerd met een motorpak aan: motorbroek, kistjes en een \"coupe-helm\" maakten zoveel indruk dat ik uiteindelijk een aanbod heb gekregen. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan