Film 100 jr KNMV Sgapie´s crash op Assen

nou das mooi klote ;( gelukkig heb je zelf nix,
alleen ( en nee ik wil niet de ramptoerist uithouden) ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel schade je pak nu heeft??
 
Hoewel ik een bloedhekel heb aan mensen die met van die domme oortjes op hun helm circuit gaan rijden vink dit dan toch wel weer sneu voor je ...



(die oortjes kunnen er ook af waaien ........ en dan in de bocht liggen waar een ander met zn voorwiel overheen gaat)
:^

tis geen speeltuin....

maar goed, zo es het filmpje bekijken
 
klote zeg sjapie ;(

ik heb het idee dat daar toch iets glads lag.....ofzo

wat ga je nu doen? ik hoorde in t filmpje al "maak er een streetfighter van"

maargoed, veel sterkte met de heropbouw/afwikkelingen
Op dit moment staat die nog bij de dealert, ik heb hem weer laten opbouwen.
Dit omdat ik een maand ervoor ook een crash gehad heb en dat was verzekeringswerk. Die kappen waren er nog niet opgezet en gelukkig ben ik op dezelfde kant terecht gekomen als van het eerste ongeluk.

Dus al met al viel het nog erg mee.

Het is nu alleen nog de tank, voorspatbord, ruitje en nog wat klein spul.

De jas kan ik nu geen foto van maken, mar geloof me die ziet er best beschadigt uit ;)
 
2,3 en 2,5 is teveel..

zelf doe ik voor de knmv-cup (juniorstock) het volgende voor een honda cbr-600:
voor (120 / 70-17): 2.2 bar
achter (180 / 55-17): 1,9 bar

maar dat wil niet zeggen dat je door te harde banden spanning onderuit bent gegaan.. zo hard ging je inderdaad de bocht niet in.. kan ook wat olie/benzine hebben gelegen '(
 
Nah, vond het op zich wel redelijk te bekijken hoor ;)

Maar af en toe kwam het beeld nogal trillerig over, behalve toen je op de grond lag :P

(wel appart om te horen hoe zon ding schuift en sgraapt)
 
Het is effe wachten op liefdadigheid van een Winrar eigenaar, want m'n pa, de schat, heeft XP zo ingesteld dat ik geen programma's kan installeren |(

Als je Izarc gebruikt....dit proggie pakt alles uit en hoeft niet geinstalleerd te worden (is een .exe)
Werkt echt het super goed en is gratis!


Grtz. Arlo
 
Ben je sowieso nog heel thuisgekomen? Denk het wel, aangezien je filmpje nu op MF staat. Heb ook staan kijken toen je terug kwam. Je was toen je schakelset aan het plakken met ducktape en dat bleek niet te werken. Als ik het goed heb meegekregen heb je je fiets toen in een versnelling gezet en je bent zo naar huis gereden. Je maakte zelfs met proefrijden nog ff gauw een stoppie. :X Op de snelweg haalde ik jullie nog in. Stak mijn voet nog uit.

Succes met je schade en geinig filmje.
 
Ben je sowieso nog heel thuisgekomen? Denk het wel, aangezien je filmpje nu op MF staat. Heb ook staan kijken toen je terug kwam. Je was toen je schakelset aan het plakken met ducktape en dat bleek niet te werken. Als ik het goed heb meegekregen heb je je fiets toen in een versnelling gezet en je bent zo naar huis gereden. Je maakte zelfs met proefrijden nog ff gauw een stoppie. :X Op de snelweg haalde ik jullie nog in. Stak mijn voet nog uit.

Succes met je schade en geinig filmje.
Ach een (klein) stoppietje kan ook met kapotte kappen. ;)


Heb hem inderdaad gewoon in de versnelling gegooit en alles eraf gehaald.
Hij zat in de 4 en met 6000 toertjes zeer goed uit te houden.

Kan me nog wel iets herinneren van een motorrijder die een voet uitstak, maar het is alweer een tijdje geleden.
:)
 
Filmpje bekeken! Lachen joh! Ik ben dus diegene met compleet oranje overal en donkere pet op die de motor op de wagen drukt en er weer vanaf jumpt ;)

Wist niet dat ik zo droog kon praten trouwens :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan