Film 100 jr KNMV Sgapie´s crash op Assen

sgapie

MF veteraan
29 aug 2002
2.344
1
Nijmegen
Het heeft me veel zweet en tranen gekost (en veel gezeur van Villie ;) ) maar ik kan nu eindelijk zeggen dat ie af is.

Het filmpje van het circuitrijden op Assen tijdens het 100 jarig bestaan van de KNMV en de Kawasaki-dagen.

Ik heb op deze dag gereden op Assen en heb toen mijn camera gemonteerd op de kont van mijn ZX9R.
full


Ik wist dat er een aantal MF-ers mee reden dus was het ook de bedoeling om deze op MF te plaatsen, zodat ze hun eigen konden zien.

Maar wat niet de bedoeling was dat ik in de laatste ronde op mijn plaat ging.
Ik moet afkloppen dat ik niks heb en had die dag een rugprotector om en rijd nooit meer zonder hem. Heeft mij veel beschermd, de afrdukken van de protector staan gewoon in mijn jas.
Wat dan weer wel mooi was, is dat de camera gewoon door bleef draaien en alles opgenomen heeft.

Zoals ik al zeg heb ik niet veel overgehouden.
Na het getuimel stond ik op, veel pijn aan mijn kont, maar verder niks.

Ik baalde enorm, maar goed gebeurt was gebeurt.
En dan zie je motor verderop opgetild worden door de Marshalls (waaronder Villie) en dan gaat het alarm af....rode vlag en dergelijke...

Ach weet je wat.....kijk zelf maar ;)

Omdat ik hem niet als streaming video kon uploaden (snap het ook niet) heb ik hem ingepakt in rar extensie en moet je de film eerst downloaden en dan uitpakken. Ik heb het zelf net geprobeerd en het gaat best snel.

Filmpje is trouwens 44 Mb.

Rechtermuis...opslaan als....


http://members.lycos.nl/sgapie/Gassen%20op%20Assen%20Sgapie%b4s%20crash.rar (MF-ers op video en Sgapie´s crash!)

Villie en de rest van de Marshalls nogmaals bedankt! :}
Iedereen die me steunde en hielp daar, ook bedankt! :}
 
Laatst bewerkt:
Je imgatt-tag klopt niet helemaal. Maar goed, ben dat filmpje nu aan het downloaden maar ik denk niet dat dat lang meer mogelijk zal zijn omdat het op Lycos staat ;)
 
Mooie crash, dat wel.

Beter dat je niets hebt, succes met je bike!

Voor als Lycos' link het begeeft:

http://0wn3d.nl/zooi/gassen.rar (fillempie)
 
Laatst bewerkt:
Je imgatt-tag klopt niet helemaal. Maar goed, ben dat filmpje nu aan het downloaden maar ik denk niet dat dat lang meer mogelijk zal zijn omdat het op Lycos staat ;)
Gefixed..thanx :}
Mooie crash, dat wel.

Beter dat je niets hebt, succes met je bike!

Voor als Lycos' link het begeeft:

http://0wn3d.nl/zooi/gassen.rar (fillempie)

Mijn dank is groot!!!!!!
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Zag ik daar nu zo'n marshall met een sigaar je motor oppakken? Lijkt me nou niet geheel ongevaarlijk als er benzine o.i.d. lekt.
Voor de rest wel een leuk filmpje, balen van je schuiver
 
Kan me niet herrineren dat er sigaar rokende baco's bij stonden, maar het wil nog wel eens gebeuren. Ach grootste deel van de tijd zijn ze uit :o

Ik ben benieuwd, download het filmpje nu en ben heel erg benieuwd Sgapie :} :}
Enneh, graag gedaan
 
Wat gebeurde er nu precies kwam je te wijd en daardoor op het vuile gedeelte?
 
Kan me niet herrineren dat er sigaar rokende baco's bij stonden, maar het wil nog wel eens gebeuren. Ach grootste deel van de tijd zijn ze uit :o

Ik ben benieuwd, download het filmpje nu en ben heel erg benieuwd Sgapie :} :}
Enneh, graag gedaan

Dan was het dus die motor die zo'n blauw-grijze walm produceerde? :+
 
Leuk filmpje!! Jammer van de afloop. Jij had een leovinci pijp eronder zitten he?? Mag die erop blijven zitten met circuit rijden? :? Ik had geloof ik wel daar dat hele terrein bij elkaar gescholden, niet dat het helpt, maar het lucht wel op. Schiet het al een beetje op met het opbouwen van je bike?? Succes ermee.... Zo'n filmpje houd me er wel weer vanaf om circuit te gaan rijden met mijn bike. Ik ben all-risk verzekerd, maar daar niet natuurlijk..........
 
Ik kan het filmpje niet zien omdat ik iets fout doe, hoe moet ik hem uitpakken?

s4s
 
zowaar zie ik me zelf ook nog even in beeld voorbij komen bijhet uit rijden van parc ferme de pitsstraat in
 
errug vervelend !! jammer dat je net je tank nog geraakt hebt (lijkt het op). heb je zelf enig idee wat het was ? leek er niet op dat je echt lomp aan het doen was. klonk alsof er iets glads gelegen moet hebben eigenlijk. in een keer was ie weg.
wat voor bandjes had je erop zitten eigenlijk ? en had je nog iets aan bandenspanning / vering gedaan ?

suc6 met het herstellen
 
is wel een aparte valpartij ... denk dat je geen goede banden had (te hoge bandenspanning) en te hard op het gas :?

Hoewel ik een bloedhekel heb aan mensen die met van die domme oortjes op hun helm circuit gaan rijden vink dit dan toch wel weer sneu voor je ...



(die oortjes kunnen er ook af waaien ........ en dan in de bocht liggen waar een ander met zn voorwiel overheen gaat)
 
Ik zal eens uitleggen hoe het nou eigenlijk gebeurt is.
Het was eigenlijk gewoon een high-sider.

Een ronde voor het ongeluk had op dezelfde plek een iets wegglijdende achterkant. Deze kon ik op dit moment gewoon houden.
Ik kwam niet echt buiten de lijn en ook niet ervoor.

Maar een ronde later, voordat ik op dat punt kwam, had ik mezelf al voorgenomen het rustiger te doen daar, maar toen ik op datzelfde punt kwam gleed hij dus weer weg.En ik deed niets anders dan de ronde ervoor. Ik liet geen gas los en ook geen extreem gas erbij of zo.
Maar toch kreeg hij grip en heeft me er zo vanaf gegooid.
De bandenspanning was 2,3 voor en 2,5 achter.

Ik heb het idee dat het aan de banden ligt want Malfunction (blauwe zx9r) reed met dezelfde spanning maar andere banden en ging overal vol op het gas en heeft dit geen enkele keer gehad.
Ik had Michelin Pilot Sports eronder en hij BT012.

Nu staat de motor bij de dealert en als hij klaar is (hopelijk zaterdag) dan komen er gelijk ook BT012´s onder,die ik nog thuis had liggen.
 
klote zeg sjapie ;(

ik heb het idee dat daar toch iets glads lag.....ofzo

wat ga je nu doen? ik hoorde in t filmpje al "maak er een streetfighter van"

maargoed, veel sterkte met de heropbouw/afwikkelingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan