Film Jeremy moet dat kunnen ?? (poll)

Moet zo'n film kunnen ??

  • nee, niet normaal

    Stemmen: 2 1,6%
  • nee, gelijk van de weg halen

    Stemmen: 5 4,0%
  • ja

    Stemmen: 3 2,4%
  • ja, maar niet op de openbare weg

    Stemmen: 32 25,6%
  • ja, meer van die filmpjes

    Stemmen: 70 56,0%
  • ja, zou het ook wel willen doen

    Stemmen: 13 10,4%
  • geen mening

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    125
full
 
Behoorlijk onverantwoord op de openbare weg. Ik zou het zelf niet doen (als ik het al zou kunnen). Maar wel een vet filmpje... ;)
Van mij mag je lekker je gang gaan en ik zal er ook niet over zeuren. Maar uiteraard geen medelijden verwachten als je een keer onderuit gaat met zo'n actie...
 
Nu gaan wij er al net zo op reageren als de rest van Nederland :(

Gewoon laten doen, vond het eerlijk gezegd vrij onschuldig allemaal.

Wel ik ben Belg, en trek me dus geen reet aan wat jij wil }) , in het filmpje maakt hij zelf al een gebaar dat het link is bij zo'n wind, dus vind ik het onverantwoord, je zal hem maar voor je wielen krijgen als ie op zijn bek gaat
;) , er waren toch genoeg motoren om hem heen die het overige verkeer een beetje konden op houden, dan kon hij zijn gang gaan op een leeg stuk snelweg. :9
 
Vind het kicke fimpjes en zeker mogen er meer van gemaakt worden.
Ik zeg altijd maar als je andere niet in gevaar brengt kan het allemaal best.
Hoewel die wind wel trikkie is inderdaad
Vooral doorgaan :}
 
Supper dat filmpje ree zelf ook mee in dat groepje ree er net iets voor :)
Ik vond dat het zeker moet kunnen 8-)
 
zou willen dat ik het ook kon :}

Ik wordt echt moe van dat moraal gezeik. Sommigen rijden zelfs beter op 1 wiel dan anderen op 2 wielen. Over 4 wielen wil ik het niet eens hebben B|
 
Ik denk dat je op je hoogtepunt moet stoppen, je hebt laten zien dat je het kan en je hebt een vet filumpie gemaakt. Ik heb geen zin om straks weer een 14 pagina's lange condoleance te zien...

Jaja moraalridder gezeik, kom maar kom maar...
 
Filmpje is zeker cool! 8-)

Alleen als je het openbaar zet dan kan je die reacties verwachten ivm met de zieke geesten/zeikers van tegenwoordig...

Ps die wind was tricky !
 
Moet kunnen vind ik.

Zolang je hier op TV onthoofdingen, verkrachtingen, moordpartijen als dagelijkse kost ziet. En een leger aan advocaten klaar staan om dit soort gasten te verdedigen omdat ze vroeger geen driewieler gehad hebben en jij wel, moet af en toe spelen kunnen.

Maar een wheelie van hier tot Tokio gaat bij mij echt te ver...... :)
 
tja, het is natuurlijk wel een beetje gevaarlijk een asociaal misschien zelfs, maar ik vind het niet erger dat te hard rijden ofzo. Zodra ik het zelf kan zal ik dat zeker ook gaan doen.

blijf zo doorgaan jeremy! (en neem een andere dealer :P )
 
Wat een stelletje randdebielen daar op geenstijl zeg, ze roepen gewoon letterlijk op om motorrijders expres van de weg te drukken |(
En dan nog durven te zeggen dat motorrijders aso zijn?

Mjah het is ook bekent dat geen stijl alleen maar een een stel relnichten bestaat die anoniem de grootste bek over alles hebben, maar half ergens vanaf weten.
 
Laatst bewerkt:
Tja, domme koeien zijn vergeten dat ze vroeger kalf waren, dus waar hebben we het over.....
 
Jeremy? Jeremy? :?
Ron Jeremy!
Is ook zo shocking als die omhoog komt O-)



Nee, ik zou best schrikken als een motorrijder je zo voorbij komt.
Maar ik vind het wel stoer hoor!
Maar als het mis gaat, gaat het goed mis.
En daar is niemand op voorbereid!
 
Only thing i have to say

:} :} :} :}


GIMME MORE OF THAT SHIT :9~

Kon ik het zelf maar... en ja ook op de snelweg :X
Overantwoord of niet... het is gewoon uber geil :P en zolang je de controle heb zoals jermey waarom niet.

Life is short so live you;re life loud kicking
 
Laatst bewerkt:
tja, het is natuurlijk wel een beetje gevaarlijk een asociaal misschien zelfs, maar ik vind het niet erger dat te hard rijden ofzo. Zodra ik het zelf kan zal ik dat zeker ook gaan doen.

blijf zo doorgaan jeremy! (en neem een andere dealer :P )


RG-tuning is finito..
Dat is het gevaarlijkste wat ik ooit heb gedaan daar me motor laten klaar maken :X
 
Nee, dat moet niet kunnen !!! Er moet meer in die filmpies. Niet alleen maar staande wheelies op de snelweg :} Maargoed, ik heb dan ook maar 1 filmpie gezien. Grappig, zo langs Amersfoort-Noord/Bunschoten / Knooppunt Eemnes :)

Wel idd tricky met die stevige wind.
Dat gezeik met gevaarlijk blah blah, alleen voor Jeremy is het gevaarlijk. De koekblikkers doen alleen hun koekblik zeer als er wat gebeurd.
 
Ik ben niet meer onder de indruk dan wanneer ie het op een afgelegen weg of nog liever een circuit zou hebben gedaan. Dit is ook waarom ik graag meer circuits in nederland zie waar je als partikulier je beest kan racen, maar op de openbare weg vind ik dit onacceptabel.

Circuits zouden ook een uitkomst kunnen zijn tegen die illegale streetracen.
Hiermee kunnen de straffen fors omhoog omdat er een alternatief is om legaal te racen.

...maarja... verder zag het er wel erg tof uit.


Weet iemand trouwens van wie die muziek was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan