Film Jeremy moet dat kunnen ?? (poll)

Moet zo'n film kunnen ??

  • nee, niet normaal

    Stemmen: 2 1,6%
  • nee, gelijk van de weg halen

    Stemmen: 5 4,0%
  • ja

    Stemmen: 3 2,4%
  • ja, maar niet op de openbare weg

    Stemmen: 32 25,6%
  • ja, meer van die filmpjes

    Stemmen: 70 56,0%
  • ja, zou het ook wel willen doen

    Stemmen: 13 10,4%
  • geen mening

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    125
"ja, meer van die filmpjes"

alleen hierbij wil ik wel vermelden... er zijn grenzen als het gaat om stunten op de openbare weg... wheely kan nog.. maar andere gekke dingen zou ik off-the-highway doen... in verband met veiligheid

ik wil me broer niet bezoeken in het ziekenhuis :P
 
Ik vond het een vet filmpje 8-)

het ging niet om het filmpje maar om de actie op zich. Ofwel: vind jij dat die wheely op de snelweg wel of niet kan ;)


Voor de mensen van geenstijl die hier meelezen: ik vind het onverantwoord, ze moeten zulke idioten levenslang opsluiten O-)


:j


voor de rest van nederland: who gives a flying fuck wat ie doet. Als hij wil wheelien op de snelweg moet ie dat vooral doen, zolang er maar filmpjes van gepost worden 8-)
Leven en laten leven was het toch. Ik loop toch ook niet te janken als jij 's nachts het licht laat branden :? Das hartstikke slecht voor het milieu B| (hoor ik hier milieu? Fuck het milieu 8-) ). Kom op zeg, als we bij alles gaan lopen zeiken mag er hier straks helemaal niks meer. Beetje tolerant zijn ten opzichte van elkaar. Hij doet gewoon wheelien op de snelweg, het is niet zo dat ie op z'n achterwiel over een schoolplein vol kleine kinderen loopt te raggen :Z
 
mijn eerste 2 reacties waren gepost toen de poll zelf er nog niet was dus snapte het niet zo goed wat de bedoeling was hehe
 
filmpje was best vet, zo te zien had hij het ook allemaal onder controle, dus waarom niet.

zolang je maar niet elke dag zo naar je werk rijdt ofzo, dan word de kans op ongelukken natuurlijk wat groter.
 
:9~ Ik wil dat filmpje zien! jullie maken me allemaal zeer geintresseerd! :9~

heeft iemand nog die link van dat filmpje?????
 
meteen rijbewijs afnemen, motor pletten en verplichten met het openbaar vervoer gaan...

[me]sictc schrikt wakker: oef, het was allemaal maar een droom... toch wat minder kijken op het forum van 3VO.[/me]
 
Opzich een gaaf filmpje om te zien en zeker respect voor diegene die zn voorband aan het sparen is.

Ik ga niet zeuren over verantwoordelijkheden blablabla.

Ben eigenlijk alleen maar een beetje jaloers B|


 
Laatst bewerkt:
Opzich een gaaf filmpje om te zien en zeker respect voor diegene die zn voorband aan het sparen is.

Ik ga niet zeuren over verantwoordelijkheden blablabla.

Ben eigenlijk alleen maar een beetje jaloers B|

yepz.. met windkracht 5 heb ik al moeite om normaal op me bike te zitten :P
 
Onverantwoord op een snelweg of een drukke openbare weg.
Neeeee, geen moraalridder gezeik, alleen mijn mening.
 
het ging niet om het filmpje maar om de actie op zich. Ofwel: vind jij dat die wheely op de snelweg wel of niet kan ;)


Voor de mensen van geenstijl die hier meelezen: ik vind het onverantwoord, ze moeten zulke idioten levenslang opsluiten O-)


fuckyou.gif



voor de rest van nederland: who gives a flying fuck wat ie doet. Als hij wil wheelien op de snelweg moet ie dat vooral doen, zolang er maar filmpjes van gepost worden 8-)
Leven en laten leven was het toch. Ik loop toch ook niet te janken als jij 's nachts het licht laat branden :? Das hartstikke slecht voor het milieu B| (hoor ik hier milieu? Fuck het milieu 8-) ). Kom op zeg, als we bij alles gaan lopen zeiken mag er hier straks helemaal niks meer. Beetje tolerant zijn ten opzichte van elkaar. Hij doet gewoon wheelien op de snelweg, het is niet zo dat ie op z'n achterwiel over een schoolplein vol kleine kinderen loopt te raggen :Z


:^
 
Ik heb gestemd dat ik dat ook wel zou willen doen. Ik kan het al bijna, heb namelijk hetzelfde motorjack. Nu nog de bijbehorende rijstijl })
 
Terug
Bovenaan Onderaan