Film MegaMeeting met iedereen

wat is belangrijker

  • de grote van de film (mb)

    Stemmen: 0 0,0%
  • de kwaliteit

    Stemmen: 30 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
waarom gaat ie bij mij niet snleer dan 2.0 kb per seconde?

-O-


gaat 13 uur duren zegt ie |(



heb chello classic, dat moet toch wel redelijk snel zijn lijkt me.



*edit nu gaat ie 2.1 kb per seconde.
 
Bij mij schiet het ook niet op en ik heb 5 mbit (mijne is 30 cm! ;) ). Kan iemand hem via bittorrend aanbieden of hosten op een serieuze plek?

Ik heb een dedicated machine met 100 kbyte upload beschikbaar om dit ding via bittorrent beschikbaar te stellen.
 
Als iemand het filmpje heeft: ik dump het op een 100Mbit host en dan kan iedereen *snel* leechen... Wie o wie?
 
UhuH, kan je hem dan aanleveren?

Ik zit zelf ook eindeloos te wachten: volgens de counter gaat het nog !$(*w%$ 5 UUR duren...
 
Dat hangt ervan af, heb je MSN o.i.d.? Voeg me even dan toe slaan we spijkers met koppen: zaanpenguin AT hotmail.com
 
Hier is het linkje naar de mirror, veel plezier!

Zou jij de starttopic even willen aanpassen Wegpiraat? Is het meteen makkelijk te vinden voor anderen...
 
Laatst bewerkt:
Bij mij gaat het niet sneller dan 2,5kbs
En ik heb zelf een 8mb verbinding???

Is heel MF dit aan het downloaden ofzo?
 
Bij mij gaat het niet sneller dan 2,5kbs
En ik heb zelf een 8mb verbinding???

Is heel MF dit aan het downloaden ofzo?

Ja duhhh... Dat is de reden dat ik zodirect een mirror online gooi !

Het probleem is niet dat heel MF het filmpje download. Het probleem is dat het filmpje überhaupt op een gratis hoster staat die 's avonds dus helemaal dichtzit.
 
Leuk aanbod; dat filmpje! Ik ben het ermee eens dat 100MB moet kunnen tegenwoordig, maar dan wel op een host die het aankan/ -wil.

Ik wacht wel of er iemand een mirror kan/gaat fixen...

:z

... [me]Pappa-Rico heeft zelf even niet de mogelijkheid om een mirror te bieden, sorry[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan