Film wheely ZX6R tijdens Megameeting

Dat ziet er erg lekker uit! :9
hou je het gas dan constant of geef je steeds iets meer bij?
 
erg mooie wheelies :}

Ik zag dat jij en ook Jackass je linkervoet op het achtersteppie zetten. Is dit voor balans of zo?
 
erg mooie wheelies :}

Ik zag dat jij en ook Jackass je linkervoet op het achtersteppie zetten. Is dit voor balans of zo?

O.a.

Je hebt een betere/makkelijkere "staan" houding,balanspunt is stabieler,makkelijker "sturen",je vangt iets minder wind.

Als je alleen de voorste steps gebruikt sta je krommer,boller waardoor je meer wind vangt,minder comfortabel en bij rechtop staan kan je lastiger bij je stuur.

Tevens gaat je wheely iets stijler..mooier effect.. O-) 8-)
 
O.a.

Je hebt een betere/makkelijkere "staan" houding,balanspunt is stabieler,makkelijker "sturen",je vangt iets minder wind.

Als je alleen de voorste steps gebruikt sta je krommer,boller waardoor je meer wind vangt,minder comfortabel en bij rechtop staan kan je lastiger bij je stuur.

Tevens gaat je wheely iets stijler..mooier effect.. O-) 8-)



Amen :P
 
Dat ziet er erg lekker uit! :9
hou je het gas dan constant of geef je steeds iets meer bij?



Gas constant, beetje spelen, je kunt accelereren en ook decelereren...als ik hem echt helemaal achterover trek, remt 'ie af, als ik dan heel subtiel weer wat gas loslaat bijft 'ie op dezelfde snelheid en als ik weer sneller wil laat ik het gas even los, gaat het wiel naar beneden en trek ik hem weer naar het balanspunt toe.... Bijna net zo leuk als circuitrijden :] :)
 

bedankt -=MV=- ben ze ff aan het dl.
Kwam er net pas achter dan JeremyFreestyle Jackass is :o
Is er geen school in Nederland om dit te leren?
Lijkt me wel geinig :P .
 
Heel gaaf :)
Heb nu alweer zin in volgende mega meeting..

Heb mijn arsenaal ook weer wat uitgebreid...
Blijf de hele winter door oefenen...

En dan op tholen word het feest ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan