Filmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoechst

MF'er
12 feb 2022
103
118
Wie van jullie heeft ervaring met een Gopro. Ik kwam namelijk op het idee deze op mijn helm te plaatsen, of ergens op mijn kappen van de motor.
Ik ga namelijk over een paar werken naar Duitsland (het eifel gebied). Blijft zo'n toestel ook een beetje plakken als je uren lang 140 gaat (moet er ook komen)
Gezien de aanschafprijs wil ik niet zomaar dat geld verspillen.

Er is ook nog een andere optie die ik overweeg.

zo'n soort camera inbouwen. Maar ik weet niet of ik dit wel zie zitten omdat het mij veel gedoe lijkt.
 
en zo zit die ook op de tank:Y
 

Bijlagen

  • IMG_20201004_153728.jpg
    IMG_20201004_153728.jpg
    161,2 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Ikzelf heb geen ervaring met GoPro, maar ik heb wel eens dashcam gemonteerd voor en achter. Het is vergelijkbaar en dezelfde klasse als de VioFo MT1. Het werkt goed, maar het is inderdaad wel een gedoe om het degelijk en netjes te monteren. Daarbij kan er ook af en toe een golvend beeld ontstaan, simpelweg door resonantie verschijnselen veroorzaakt door motortrillingen bij een bepaald toerental. Ik had dat eerst ook, andere montage en het was weg. Zoiets is van tevoren niet te voorspellen. Verder is een dashcam eigenlijk niet bedoeld om een reisverslag te filmen, meer om een gebeurtenis vast te leggen. Dat blijkt ook wel dat zo'n camera er filmstukjes van 1, 2, 5, of 10 minuten van maakt. Je hoeft maar een tijdspanne na te gaan om het wat makkelijker terug te vinden. Een GoPro is veel meer geschikt om een reisverslag te filmen, ook wat betreft het geluid. Kwaliteit is simpelweg vele malen beter dan een dashcam omdat hij voor dit doel gemaakt is. Er zijn ook andere goede merken. Ikzelf zou voor een reissamenvatting te filmen een GoPro of ander goed merk kiezen.
 
Je verwacht het niet, maar een aantal zijn je al voorgegaan:
Onderwerp 'Het GoPro Topic #5 - "Wat piept er aan m'n oor?"'
<<Ongeldige link verwijderd>>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan