filmpie 2e keer rijden cr250(sponsor gezocht)

matang

Rookie
23 sep 2008
16
0
spijkenisse
Goedendag mensen,hier dan een linkje naar een filmpje wat we gister gemaakt hadden...........de motor loopt niet echt lekker en houdt volgens mij wat in.........volgas reageert ie goed,alleen als ik kwartgas geef klinkt ie gewoon crap!!!K heb der n nieuwe bougie,filter,olie,benzine enz ingedaan maar nog waardeloos.Nou heb ik wel wat lekkage tussen de voorbocht en demper(waar ze aan elkaar worden gekoppeld)mischien valse lucht???mario had me nog advies gegeven en dacht mischien iets met de powervalve,mischien dat jullie zo een duidelijker beeld hebben van dit gedoe??ow trouwens wees een beetje bescheiden over m n rij skills!!!!hahaha k ben maar een prutser die denkt dat ie het wel kan!!!(not)ow tevens zoek ik ook sponsors!!!k ben 30 rij voor geen meter,verslijt koppelings hendels bij de vleet:Pdus bij deze!!!help me out.groetn matheus

 
Laatst bewerkt:
lol, ik wil ook een sponsor.
als je een sponsor wilt zal je eerst wat resultaten moeten behalen en moet jij ook iets kunnen aanbieden aan je sponsor, maar geen enkele sponsor zal zo maar geld geven dat je kan gaan racen.of je moet heel veel geluk hebben of iemand kennen...
 
haha ja idd,k weet t,k zit ook maar te ouwehoeren haha niemand zit te wachten op mij!!!k kan nie goed rijden,val vaak enz............maar k heb wel onwijs veel plezier zeg op dat ding!!!alleen moet ie wat beter lopen...........
 
Laat hem eens ergens afstellen want hij loopt echt slecht..
Verder blijven oefenen en vallen *O*
 
meestal als ik zo n motor ergens hoor denk k direct oei dat klinkt niet best!!!!:Pdus tja......mario thanx voor de link,k had deze al in de pocket.....zou het zelf te doen zijn voor iemand die dat nog nooit gedaan heeft of ist beter ffkes langs mxaad te rijden?ben bang dat k t nog erger maak haha
 
k heb die dag nieuwe schone filter der op gezet..................dus dat zal t nie zijn......morgen ff tjes wat proberen te doen,carb ff der afhalen enz andere sproeier maby.........komt goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan