Filmpje: Crosser wint van politie

TurboTho

MF veteraan
14 okt 2002
1.727
0
waaaaahhahaaahaha. ik had em nog niet gezien. mooi man! en dan precies bij zo'n camera geile amerikaanse cop :} :} :} zal die even een hard time van zijn collega's hebben gehad na uitzending!

belsj1

Rookie
5 jul 2004
20
0
B-E-autiful :) zo mooi hoe die crosser die cop ff een slechte dag bezorgt :} ook dat ego van die cop zo torenhoog dat hij wel ff heer een meester is en dan zo voor paal wordt gezet voor de camera :} :}

*Belsj was eigenlijk aan het wachten tot de auto werd geramd door de trein }) :9

~Vincent~

MF veteraan
31 mrt 2003
3.204
0
Ik kan dat soort streams niet zien!!!

Streams die alleen op de pagina zelf te zien zijn, en dus loaden en afspelen in zo'n venstertje van windows media player zelf op de pagina zelf kan ik nooit bekijken. Iemand enig idee hoe dit komt? ( quicktime, realplayer en mediaplayer in nieuw window kan ik wel bekijken :? )

yepmihW

MF veteraan
9 dec 2002
2.688
0

Streams die alleen op de pagina zelf te zien zijn, en dus loaden en afspelen in zo'n venstertje van windows media player zelf op de pagina zelf kan ik nooit bekijken. Iemand enig idee hoe dit komt? ( quicktime, realplayer en mediaplayer in nieuw window kan ik wel bekijken :? )
Codecs instaleren wellicht :?

p.s. Ik heb hetzelfde probleem met quick-time filmpjes B|

Laatst bewerkt:

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
1
www.yeager.50megs.com

:^

~Vincent~

MF veteraan
31 mrt 2003
3.204
0
Nee...het is 99% zeker dat het geen codecs zijn. Was/ben anime fan en m'n codecs zijn meestal up to date.

Ik heb een modem (die nutteloos is en niet gebruikt wordt) en een usbmodem. Wel bij deze filmpjes/streams hoor ik die modem altijd ff piepen en dan niks meer...

TwoDegrees

MF veteraan
18 sep 2002
25.828
2
39
Oezbekistan

Welke mdeiaplayer heb je als standaard ingesteld.
Codec hebben hier echt geen fuck mee te maken, gaat om of het programma in stat is op afstand een file oin streaming media af te spelen.
Firewalls en anti-virus scanners kunnen hierin ook problemen geven.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.363
55
51
Oss
www.habbiebabbie.net

wat soms help is met de rechtermuisklik "save-ass" te kiezen, en het bestandje na download gewoon te openen met je favorite speler.

MAzzel,

Roland