Filmpje gezocht! Jongens vinden oude motor in rusland

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Hello

Ik zoek een filmpje, enkele jaren terug heb ik hem nog gezien op youtube en volgens mij is hij ook weleens op dit forum voorbij gekomen.

In het filmpje vinden een paar gasten een oude motor onder een zeiltje in een dorpje. Type ural / dnepr geloof ik.
Na enkele pogingen krijgen ze hem gestart en scheuren ze door dat dorp op die oude motor!

Wie helpt mij dit filmpje te vinden :)
 
Hello

Ik zoek een filmpje, enkele jaren terug heb ik hem nog gezien op youtube en volgens mij is hij ook weleens op dit forum voorbij gekomen.

In het filmpje vinden een paar gasten een oude motor onder een zeiltje in een dorpje. Type ural / dnepr geloof ik.
Na enkele pogingen krijgen ze hem gestart en scheuren ze door dat dorp op die oude motor!

Wie helpt mij dit filmpje te vinden :)
 
Hello

Ik zoek een filmpje, enkele jaren terug heb ik hem nog gezien op youtube en volgens mij is hij ook weleens op dit forum voorbij gekomen.

In het filmpje vinden een paar gasten een oude motor onder een zeiltje in een dorpje. Type ural / dnepr geloof ik.
Na enkele pogingen krijgen ze hem gestart en scheuren ze door dat dorp op die oude motor!

Wie helpt mij dit filmpje te vinden :)

Heb je ook een signalement van die gasten?
 
Door je uitgebreide gedetailleerde en vooral specifieke informatie heb ik de video kei gemakkelijk kunnen vinden.
Zoveel motorfilmpjes staan er nu ook weer niet op het interweb dus had je toch zelf ook wel kunnen vinden?

Hier vinden ze de Jawa.
Find

hier starten de OostEuropese mannen de brommert
Start

Hier rijden ze door het dorpje
Ride
 
Terug
Bovenaan Onderaan