Filmpje met wheelies van Maximum

vbr :? :? Ikke nie snap.

Ik kan het filmpje nu niet sturen, ik zit op m'n werk, filmpje is thuis. Ik stuur 'm vanmiddag wel ff.
variable bitrate :)
Kan je dus zeggen dat je mp3 war het nodig is 256kbps mag gebruiken en wqaar het met minder kan dat ie slechts 32 moet gebruiken. Zo hou je een waarde over ergens in't midden hetgeen kleinere bestandsgrootte geeft voor zelfde kwaliteit.

Ps: ik zit altijd op icq dus gil maar effe als je wil sturen. mpg ziet er beter uit toch he?
 
Op vrijdag 08 maart 2002 12:49 schreef poohbeer het volgende:variable bitrate :)
Kan je dus zeggen dat je mp3 waar het nodig is 256kbps mag gebruiken en waar het met minder kan dat ie slechts 32 moet gebruiken. Zo hou je een waarde over ergens in't midden hetgeen kleinere bestandsgrootte geeft voor zelfde kwaliteit.

Ps: ik zit altijd op icq dus gil maar effe als je wil sturen. mpg ziet er beter uit toch he?
Oh, dit is dus nieuw voor mij! Kewl, moet ik leren.

En ik weet niet hoe de mpeg er uitziet, kan 'm niet bekijken, mis de codec om 'm te bekijken. Is ongeveer 85MB, so it better be good! :)
 
what shell i say...

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

duidelijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eh is het nou wheelie stoppie wheelie en iets van een zwempak voor een motor :?
Kan em dus niet echt bekijken.
 
Kewl filmpie, al heb ik alles toen IRL (in real life) gezien, ik was erbij, dat was wel een erg leuke dag toen. :9
 

wKJ.jpg


Lelijke helm man!! Gauw een nieuwe kopen :+
 
Leuk filmpje maarehhh, ik kan me niet herinneren dat mijn wheelie maar 1 keer gelukt was en de andere allemaal klote...... :?

Ga je ook nog een filmpje maken met een compilatie van alle leuke dingen die op die dag te zien waren? O.a. de paar trucs die ik op de motor uithaalde of zelfs samen met WKJ achterop of voorop?
 
Leuk filmpje maarehhh, ik kan me niet herinneren dat mijn wheelie maar 1 keer gelukt was en de andere allemaal klote...... :?

Ga je ook nog een filmpje maken met een compilatie van alle leuke dingen die op die dag te zien waren? O.a. de paar trucs die ik op de motor uithaalde of zelfs samen met WKJ achterop of voorop?
Je komt er inderdaad niet echt lekker af in dit filmpje hè :) Ik ga m'n best doen. Helaas geen beelden van wKJ en jou samen op de motor.
De volgende keer gaat het sowieso beter met filmen, neem een statief mee enzo en ik zal de band gewoon door laten lopen. Al doende leert men.
 
Terug
Bovenaan Onderaan