Filmpje met wheelies van Maximum

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Vorig jaar 22 oktober was er een 'wheelie challenge'.

En daar is nu al beeldmateriaal van!!! :P

Helaas heeft het filmpje bij lange na niet de kwaliteit die ik zou willen zien, maar dit is de meest toonbare tot nu toe met een redelijk formaat.

Op verzoek van Maximum ben ik er mee aan de slag gegaan, vandaar dat dit dan ook alleen beelden van hem zijn.
De rest van de beelden volgen nog, ik hoop 't voor 23 maart klaar te hebben. Hier staan oa. wheelies van Wheelieking, wKJ, Unstable en R1no (met een fiets die totalloss is) op. En natuurlijk nog een beetje van het rand gebeuren. Klinkt als heel wat :)

't Filmpje is 2 minuten lang, weegt 7,5MB en is http://www.motormaf.nl/movies/Maximum%20-%20wheelies.avi (<b>HIER</b>) te downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Staan ik er op met een wheelie :?
Ik zat alleen maar achterop te :z :z :z :z
 
Ziet er goed uut!

He Maximum waarom heb je je bike niet blauw gelaten ;)

Omdat er 2 dagen achtereen mensen achterin reden :+
De bike in het filmpje is totalloss...

En wKJ schreef:
Staan ik er op met een wheelie :?
Ik zat alleen maar achterop te :z :z :z

Ehm.. Okay, dan sta je er alleen met je bolle harses op :)
 
Hulde :}

Mooi filmpje. Probeer de volgende keer eens je camera op een statief te zetten (krijg je alleen een beetje moeilijk mee op de motor) voor nog beter resultaat. Maar het is leuk gemonteerd.
 
Thnx guys..

Ik ga nog een mooiere maken btw, deze is in 1 avond gemaakt. Mogen nog wel een paar geluidseffecten bij enzo (zonder het motorgeluid te verneuken).

Maar voor een eerste keer, moet kunnen..
 
Thnx guys..

Ik ga nog een mooiere maken btw, deze is in 1 avond gemaakt. Mogen nog wel een paar geluidseffecten bij enzo (zonder het motorgeluid te verneuken).

Maar voor een eerste keer, moet kunnen..

Hoe the fuck doe je dat op 1 avond? Ik ben gvd 17 UUR aan't encoden voor 15 minuutjkes film ;(
 
Hoe the fuck doe je dat op 1 avond? Ik ben gvd 17 UUR aan't encoden voor 15 minuutjkes film ;(

Met 17 uur kan je een 2,5 uur durende film divx-en dus er bij jou niet goed gaat weet ik niet. En dan heb ik nog maar een 500MHz...

[edit] Leuk filmpje ja, alleen jammer van die parkinson ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe the fuck doe je dat op 1 avond? Ik ben gvd 17 UUR aan't encoden voor 15 minuutjkes film ;(

Snellere compu? Kweenie :? (TB1333,512mb)
Helaas moest ik 'm eerst opslaan als Mpeg en daarna converteren naar DivX, wordt de kwaliteit niet beter op. Als ik 'm gelijk als DivX opsla krijg ik 10 seconden goed beeld, daarna wordt het een filmpje met 2 fps. Sniegoed..

Snap er geen hol, als iemand me daar bij kan helpen, GRAAG. Het gaat om Pinnacle Studio 7.11.20 en DivX.

En het zijn geen parkinson handjes, het is het gevolg van 12 uur geen drank! ;)
 
Met 17 uur kan je een 2,5 uur durende film divx-en dus er bij jou niet goed gaat weet ik niet. En dan heb ik nog maar een 500MHz...

[edit] Leuk filmpje ja, alleen jammer van die parkinson ;) [/edit]

Da's van dvd naar divx.
Hier gaat't over dv-video naar divx.. is nog wat anders :)
 
Snellere compu? Kweenie :? (TB1333,512mb)
Helaas moest ik 'm eerst opslaan als Mpeg en daarna converteren naar DivX, wordt de kwaliteit niet beter op. Als ik 'm gelijk als DivX opsla krijg ik 10 seconden goed beeld, daarna wordt het een filmpje met 2 fps. Sniegoed..

Je verliest heus geen kwaliteit met de omweg via mpg hoor, althans niet iets dat de moeite is.
Ziet die mpg er even 'slecht' uit? If not, stuur die effe door, probeer ik eens :)

Heb je't geluid als mp3 encoded btw? Of recht in avi formaat?
 
Laatst bewerkt:
Je verliest heus geen kwaliteit met de omweg via mpg hoor, althans niet iets dat de moeite is.
Ziet die mpg er even 'slecht' uit? If not, stuur die effe door, probeer ik eens :)

Heb je't geluid als mp3 encoded btw? Of recht in avi formaat?

De Mpeg kan ik niet bekijken, is Mpeg2 (ivm resolutie) en daar heb ik de codec nog niet voor opgezocht. Ik vind het geluid van een Mpeg trouwens duidelijk slechter dan van een DivX hoor (ben nogal een audiofiel, lees: mierenneuker).

De stukjes die ik wel gelijk goed kreeg in DivX zijn serieus veel beter van kwaliteit.

En de audio is idd al in mp3 formaat. 44khz, 112bps. Kan kleiner, maar als ik íets belangrijk vind, dan is het wel goed geluid.
 
Kewl filmpie! :)

Ik wil graag snel een digicam, zodat ik de camera zonder gevaar voor eigen leven op de tank kan plakken!

(In http://www.motor-forum.nl/misc/onboard.avi (dit) filmpje gebruik ik zo'n joekel van een cam, die er bij 160 graag af wil vallen :) )
Is divx trouwens...
 
De Mpeg kan ik niet bekijken, is Mpeg2 (ivm resolutie) en daar heb ik de codec nog niet voor opgezocht. Ik vind het geluid van een Mpeg trouwens duidelijk slechter dan van een DivX hoor (ben nogal een audiofiel, lees: mierenneuker).

De stukjes die ik wel gelijk goed kreeg in DivX zijn serieus veel beter van kwaliteit.

En de audio is idd al in mp3 formaat. 44khz, 112bps. Kan kleiner, maar als ik íets belangrijk vind, dan is het wel goed geluid.
Doe je wel vbr mp3 mag'k hopen?! Anders wordt pooh boos hoor.
Ps: pass dat filmpje eens hierheen.. filmpje is namelijk best slechte kwaliteit, en hoop dat dat aan't divx'en ligt.
 
Doe je wel vbr mp3 mag'k hopen?! Anders wordt pooh boos hoor.
Ps: pass dat filmpje eens hierheen.. filmpje is namelijk best slechte kwaliteit, en hoop dat dat aan't divx'en ligt.
vbr :? :? Ikke nie snap.

Ik kan het filmpje nu niet sturen, ik zit op m'n werk, filmpje is thuis. Ik stuur 'm vanmiddag wel ff.
 
Terug
Bovenaan Onderaan