Filmpje..mooie bochten Vlissingen

Beetje dom bezig daar... kom niet aanzeiken met moraalridder dit of dat... ik begin dit soort filmpies namelijk kots beu te worden. Iedereen ziet dat wanneer je er uit vliegt je morsdood bent of de rest van je leven voedsel nuttigd door een rietje. Aan iedereen hier de filmpjes laten zien... maar als het fout gaat kunnen wij er niks meer over zeggen omdat wij netjes een eervol moeten blijven. Laat ons niet meer reageren op deze onzin... beter nog... post het niet meer...
 
Moraalridder....heb je ooit wel eens motor gereden? Ik ga het namelijk betwijfelen. Je kan wel alles laten omdat er gevaren aan verbonden zijn. Je bent echt een kindje van onze door veiligheid en risicobeperkende maatregelen geobserdeerde maatschappij.

Ga toch lekker fietsen man...
 
Op zondag 01 juni 2003 01:12 schreef Lukic het volgende:
bla bla

Wat voor filmpjes verwacht je dan?? Netjes rechtdoor op een verlaten snelweg ofzo? Van alle filmpjes hier kan je zeggen dat het gevaarlijk is en als er wat gebeurt je bar weinig kans hebt )vangrails, autos, vrachtwagens, lantaarnpalen, betonnen muren, etc).

En als je zo bezig bent met gevaarlijke dingen ontwijken verkoop dan je SV en ga lekker verder met het spelen van pc spelletjes....schijn je goed in te zijn..... :Z
 
Leuk :)

zeg, hoe hard gingen jullie? Leek namelijk helemaal niet zo hard.

Op video ziet het er inderdaad niet extreem hard uit...zal zo rond de 110 km/uur geweest zijn. Echter als je stilstaat in zo´n bocht op 2 meter van de motoren die voorbijkomen ziet het er "ietsje" sneller uit....
 
Beetje dom bezig daar... kom niet aanzeiken met moraalridder dit of dat... ik begin dit soort filmpies namelijk kots beu te worden. Iedereen ziet dat wanneer je er uit vliegt je morsdood bent of de rest van je leven voedsel nuttigd door een rietje. Aan iedereen hier de filmpjes laten zien... maar als het fout gaat kunnen wij er niks meer over zeggen omdat wij netjes een eervol moeten blijven. Laat ons niet meer reageren op deze onzin... beter nog... post het niet meer...
je heb hier en daar wel gelijk ik doe dit ook niet waar een vangrail staat.
heb de laatste tijd al teveel berichten gehoord en gelezen.
maar dat moet iedereen voor zichzelf weten alleen dan niet gaan zeiken als het fout gaat!!!!!
tja tis een beetje link.
maar verder veel plezier en filmpjes vind ik altijd leuk.
:9 :9 :9 :9 :9
 
Leuke filmpies maareh je zou bijna zelf een avondje die vangrails moeten gaan bekleden met anti-onderdoorglij middelen...
 
kijk jongens zo hoort het ... je heb een sport motor dus je hoort er ook naar te rijden...strak ge nomen hoor...en voor de figuren die er niet van houden...heb ik dit te zeggen

ze maken geen motoren en auto`s met 300 op de teller voor de grap vriend...dont hate the players...hate the game s0n
 
Jongus..Jongus....
Ik ken deze bochtjes ook als mijn broekzak, en het is inderdaad een geweldig leuk circuitje, maar......
Vorig jaar hebben ze nog een kereltje uit de vangrails moeten snijden daar..
Hou bij vangrails altijd een beetje reserve, en ga voor het echte werk naar het circuit!
Je zult merken als je die ervaring hebt meegemaakt er geen hol meer aan is, op welk klaverblad dan ook.
Heel veel plezier, en hou em heel!

Groetjeszzz en mischien tot ziens
 
Jongus..Jongus....
Ik ken deze bochtjes ook als mijn broekzak, en het is inderdaad een geweldig leuk circuitje, maar......
Vorig jaar hebben ze nog een kereltje uit de vangrails moeten snijden daar..
Hou bij vangrails altijd een beetje reserve, en ga voor het echte werk naar het circuit!
Je zult merken als je die ervaring hebt meegemaakt er geen hol meer aan is, op welk klaverblad dan ook.
Heel veel plezier, en hou em heel!

Groetjeszzz en mischien tot ziens

Dat is bekend kloasje...vandaar dat we alleen op de bocht naar boven rijden, en dan nog rustig (zou nl nog wel 20 km/h harder kunnen, maar dat zie je toch niet op de film, en ik heb geen zin om ongelukken te filmen).

Gelukkig zijn er langs de A58 ook opritten zonder vangrail..dus daar ga ik komend weekend eens kijken wat er mogelijk is kwa opnames....(plisies is niet zo blij met "voetgangers" langs de snelweg)....

Edit: foutje...verkeerde inlognaam...moet Denser zijn... :Z
 
Tja, zo gaat het hier in dit kortzichtige landje.
Er wordt eerst over alles 12000 keer over alles nagedacht en vergaderd en dan worden de verkeerde beslissingen genomen.
Welke sukkel heeft bijv. verzonnen dat we alle lantaarnpalen aan de buitenkant van de bochten plaatsen??? heb je wel 3 keer zoveel palen nodig dan als ze aan de binnenkant zouden staan en zouden ze ook voor het verkeer een stuk veiliger staan opgesteld. Het zelfde geldt voor de geleiderails, ze zijn zo gemaakt dat ze motorrijders in stukken hakken. Het houdt dus in dat als je met een auto een bocht uitvliegt, je er door deze geleiderails vaak vanaf komt met een boel materieele schade en dat je het als motorrijder niet meer naverteld.
In de krant staat dan ook nog vaak dat de motorrijder wel weer aan het racen zal zijn geweest, terwijl ik juist denk dat een motorrijder eerder appelen voor zijn geld kiest dan zo'n Jup in z'n TDI die zonnodig weer eens boven zijn kunnen moet gaan rijden of met z'n oor weer eens aan zijn telefoon hing.
Nee in dit land draaien we altijd de boel om, in plaats de boel veiliger te maken voor iedereen, mag de motorrijder er dit keer gewoon voor op draaien, en wordt er weer hoog en laag geluld over wat verantwoord is en wat niet, ik vindt dat ik dat altijd nog zelf bepaal, en als me wat gebeurd zal je mij ook niet horen. Want kankeren dat doe ik al jaren over de situaties hier in dit takkeland.
 
Strakke filmpjes en zeer mooi genomen bochten :} .... alleen had ik me er ook niet aan gewaagd naast die vangrail ..
 
Beetje dom bezig daar... kom niet aanzeiken met moraalridder dit of dat... ik begin dit soort filmpies namelijk kots beu te worden. Iedereen ziet dat wanneer je er uit vliegt je morsdood bent of de rest van je leven voedsel nuttigd door een rietje. Aan iedereen hier de filmpjes laten zien... maar als het fout gaat kunnen wij er niks meer over zeggen omdat wij netjes een eervol moeten blijven. Laat ons niet meer reageren op deze onzin... beter nog... post het niet meer...
Laten we voor onszelf leren spreken , of beter nog leer jij niet meer spreken ;)

Wie wilt er trouwens een anti-moraalridder club oprichten met mij ? vanaf nu zeiken we ze gewoon af wat ze ook te zeggen hebben ;)
 
Ik vind het gewoon puur hypocriet gelul van sommgie mensen hiero. Ik word er zo ziek en moe van dat ik er eigenlijk geen woorden aan vuil wil maken. Ze worden toch verdraaid... Maar nog een keer... (waarschijnlijk nog vaker maar goed...)

1. Ja snelle motoren zijn ook gemaakt op hard mee te gaan. Dat is ook de bedoeling en ik heb er geen problemen mee als het gebeurd. Waar ik wel problemen mee heb is waar en wanneer het af en toe gebeurd. Je knie aan de grond leggen met 110 km/u in een bocht vol met vangrails is niet stoer of hoe het hoort met zo'n motor. Het is dom en iedere zelfbewuste sportieve motorrijder en alle circuit-rijders verklaren je voor gek. Dat is geen kunde... Dat is jezelf niet beheersen... 'Veel power vraagt mentale kracht!'

2. Besef je dat wanneer je de bocht uit vliegt op zo'n plek het hoogstwaarschijnlijk is dat ze de stukken van je lichaam bij elkaar kunnen gaan zoeken en de kist op de begrafenis dichtgetimmerd zal worden?

3. Je met het posten van deze debiele fimpies zowel 'levende' motorrijders in discrediet brengt als 'doodde' motorrijders. Wanneer iemand van ons onderuit gaat heerst nu bij de meeste mensen het vooroordeel dat deze te hard heeft gereden op een onveilige manier of plaats. Je bevestigd dit beeld en maakt het aannemelijk dat dit daadwerkelijk het geval is.

Tot slot... nogmaals het is natuurlijk dat je met een sport motor soms te hard rijdt en de nijging hebt hem lekker plat te gooien. Maar doe dit op een plek en tijd waar dit kan en leg je motor toch niet plat in een bocht met vangrails... Kies dan op z'n minst een bocht uit die wat meer kans heeft op een goede afloop als je onderuit gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan