Filmpje..mooie bochten Vlissingen

Nou, ik neem aandat iedereen die een beetje sportief rijd op de meeste opritten wel lekker wil sturen.
Dan kan je op het laatste stukje ook onderuit glijden en schuif je ook zo de snelweg op.
Dus zo blijf je bezig......

Een heel leuk filmpje trouwens *D

Gr Ad.
 
iedereen heeft gelijk in dit topic,

shakey, denser, marcel, maar zeker ook lukic, het feit is inderdaad dat het hele mooie bochten zijn met 1 minpuntje de vangrail.
Ik zie ook op het forum weleens filmpjes die "veilig zijn" geen vangrail ofzoh maarjah wel om de 2 meter van die reflector paaltjes dusjah,,,
Hier in zeeland heb je bijna geen bochten zonder obstakels dus moet je een keuze maken. En het is aan anderen om hun mening te geven en dit te weerleggen met argumenten maarjah als je er zelf voor kiest!

BTW de bocht in heinkenszand naar boven daar ligt allemaal zwarte zooit op het wegdek wat is dat dan precies?ik vertrouw het niet helemaal , mischien rubber van het filmpje :+
 
zien er goed uit (filmpjes)
kom er ook wel eens
en zal de volgende keer
als ik je een keertje ziet met 60 voorrijden
wat wel gevaarlijk is trouwens












je valt zo om met 60

gentleman

keep the shiny side up
 
afslag goes zuid vanaf de zeelandbrug een recht links bocht zonder vangrail. of een stukkie verder een hele langer rechtse afslag vlissingen (van af goes) ook zonder vangrail dacht ik... en van af goes richting bergen op zoom 2 baana superbocht.. alleen wel met vangrail..leuke filpjes ziet er netjes uit maar die vangrail heh... er zal maar net voor jij aankomt zetten een boer met een aanhanger zand overheen gegaan zijn en een half kilootje verloren......
of er staat net een meisje van 22 met haar kapotte suzuki alto op de vluchtstrook... ben je toch echt je knie of hoofd kwijt die toch wel ver over de lijn steekt. auw auw...

is leuk om te doen maar daarom heb ik ook geen medelelijden met motorrijders (ook mezelf) die zichzelf op zoon manier kapot rijden. je doet het zelf en je weet dondersgoed waar je mee bezig bent.

oftewel GREAT POWER NEEDS GREAT RESPONSEBILLITY. ;)
 
Welke sukkel heeft bijv. verzonnen dat we alle lantaarnpalen aan de buitenkant van de bochten plaatsen??? heb je wel 3 keer zoveel palen nodig dan als ze aan de binnenkant zouden staan en zouden ze ook voor het verkeer een stuk veiliger staan opgesteld.
Hmm, daar zeg je wat. :+ Is het niet lastiger de bocht doorkijken met lantaarnpalen ervoor?
 
En dat allemaal dankzij jou!!!!!

Genieten trouwens, zo rijden. Goh, wat een sensatie. Heerlijk, ik doe nooit meer anders :z

Ja dat gejaagd zijn heeft echt helemaal geen nut. Je kan beter een beetje tot rust komen en je koppie erbij houden!!! Veel plezier!
 
Wat 2 filmpjes allemaal teweeg brengt. Ik neem aan dat de meeste meenste toch met hun hoofd rijden en niet met de rechterhand.

Als we volgende week gaan filmen neem ik mijn fototoestel wel mee! Dan moet het weer wel wat beter worden.
 
Wat 2 filmpjes allemaal teweeg brengt. Ik neem aan dat de meeste meenste toch met hun hoofd rijden en niet met de rechterhand.

Als we volgende week gaan filmen neem ik mijn fototoestel wel mee! Dan moet het weer wel wat beter worden.

Droog zou fijn zijn....ik meel je wel even wanneer we gaan rijden en waar we dan eventueel afspreken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan