Filmpje pakt motorrijder

Er zijn vast nog meer mensen die de teledinges lezen dus is de kans groot dat er bij anderen behoefte bestaat om er over te discussiëren. :)

Al zijn het van die zielige koekblikkers of pubertjes die hier onder een Alias posten terwijl ze niets met motoren hebben :Z

Racemotor stunts gevaarlijk voor de rijder en overige verkeersdeelnemers.

De minister van verkeer en waterstaat gaat in spoeddebat naar aanleiding van de vele motorstunt filmpjes die op internet circuleren. Minister Eurlings stelt een onderzoek in naar hoeveel race motors er onder de mensen zich begeven die een motorrijbewijs hebben en hoevaak er stunts worden uitgehaald. Als blijkt dat de racemotor door het overgrote deel wordt gebruikt als stuntapparaat of hoge snelheidslijn, moet het volgens minister Eurlings snel mogelijk gemaakt worden om race motors aan de banden te leggen i.v.m. de verkeesveiligheid.

:+ :X
 
Laatst bewerkt:
Ja maar wat als er nou net een kind oversteekt!
Wat als er nu net een UFO over komt vliegen, de beste man naar binnen wordt gehaald en niet eens kan verschijnen voor z'n 12 weken cel?
Dan heeft die beste man gewoon een intergalactische oorlog op zijn geweten! :X
 
Er zijn vast nog meer mensen die de teledinges lezen dus is de kans groot dat er bij anderen behoefte bestaat om er over te discussiëren. :)

Al zijn het van die zielige koekblikkers of pubertjes die hier onder een Alias posten terwijl ze niets met motoren hebben :Z
heb je iets tegen koekblikken? B|


kom nog maar es op het four wheels forum en we bannen je B|
 
heb je iets tegen koekblikken? B|


kom nog maar es op het four wheels forum en we bannen je B|
Beetje jammer dat jullie op jullie zielige forumpje gelijk gaan bannen als iemand een eigen mening heeft. :z Kruip maar lekker in elkaars hol, jullie doen dagelijks niets anders als je in de file staat :W
 
Beetje jammer dat jullie op jullie zielige forumpje gelijk gaan bannen als iemand een eigen mening heeft. :z Kruip maar lekker in elkaars hol, jullie doen dagelijks niets anders als je in de file staat :W
:Z

zal es op jouw bumper kruipen, lekker ding })
 
Doe ik ook altijd hoor. Ze ligt al klaar, ik moet alleen nog ff mn tanden poetsen. En morgen is mn andere schatje aan de beurt. Ze weten niks van elkaar.... gaat al zeker vier weken goed!
 
Ja, op de baan hoort dit niet. Wellicht wou de rechter een voorbeeld stellen. Qua bewijs ligt het moeilijker, maar er is een bekentenis door hem. Dat vind ik wel mooi van hem. Ben ook blij dat hij dit op tijd heeft ingezien voor er slachtoffer viel.

Mag je van mij gerust doen, maar niet op de openbare weg.

Heb de link naar youtube ook op mijn slordige webpagina Motopagina Harley-Davidson V-Rod gezet, dank aan allen die hierop reageren ook. Alle opinies zijn waardevol, al deel ik de mening van de veiligheid.

VAN BELLE Jean Marc
info@logocom.be
 
Terug
Bovenaan Onderaan