Filmpje Rossi op Valencia

Status
Niet open voor verdere reacties.
huh?
waar hebbie t over?

Copyright (C) by:
Theo vd Zee

Dit staat er op je site......
Heb jij alle filmpjes en pics zelf geschoten? Dacht het niet... |( |(
Vandaar die opmerking over het copyright. Dorna zou het eens moeten zien, begin maar alvast te sparen.....
 
dude

das de gast die de site voor me gemaakt heeft
gaat niet over de content maar over de website zelf
matig hoor
 
Hey, keb een vraagje: Ik weet wel hoe ik bij die 12345.wmv kom maar hoe weet ik nou of er voor de link 169, 171, 173 enzo moet staan? Kun je dat ergens opzoeken.
 
Laatst bewerkt:
dot tk had een server storing

door een hacker

nu is alles weer ok

k ga morgen ff nieuwe flix dr bij zetten
 
Gave filmpjes!!! Echt wel toffe dingen zitten erbij. Maar ben ik de enige die de kwaliteit van het beeld niet denderend vind. Oftewel... te matig om in je collectie te stoppen?
 
Is idd vrij matig. Wat me wel opviel is dat wanneer je het op een TV-scherm afspeelt de kwaliteit nog best aardig lijkt :)
 
goh wordt hier even met 2 maten gemeten zeg :X

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/23072/last
Tja... dit topic is toch ook al weken/maanden open.... al die links hier zijn hier al tijden openlijk blijven staan... dus nie zo heilig aub... ben je op de motor ook niet dus...

Snap wel dat die andere op slot ging maar dan om het feit dattie die link hier had moeten posten ipv in apart topic. :P Niet omdat 'het niet mag'. :Z Moeten die motogp.com mensen hun site/server maar beter afschermen hoor... creatief surfen is dit. *D
 
Nee, dit topic gaat dicht omdat voor die filmpjes betaald moet worden. Dat ze hun site niet goed afschermen... sja, da's dom, maar dat verandert er verder niets aan.

Telkens als iemand op die links klikt kunnen de mannen van motogp.com zien dat de link op Motor-Forum staat (wij zijn de referrer, dus). Op een gegeven moment krijgen we daar gewoon shit mee en daar hebben we geen zin in.

Slotje, dus. Dat dit nog eerder is gebeurd is omdat ik het gewoon niet gezien heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan