Filmpje: Tank Slappert

Delight

MF'er
16 nov 2018
202
156
44
Hattem
Gelukkig heeft hij alleen zichzelf ermee en niet een andere meegenomen.
Dat volk van Wheelytime laten niks anders zien dan asociaal rijgedrag en het boeit ze verder niks.
Dus in dit geval....netjes opgelost!

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.020
14
39
Vlijmen
in het donker, in de regen, drukke weg....ontbreken duidelijk wat kritieke delen in de bovenkamer. Goed om te zien dat ie de auto net mist. Zou zonde zijn van de auto.

BigBoyOrange

Die hard MF'er
15 jan 2019
269
231
Rotterdam
En dan noemt ie het een fail! O wacht, het ging niet over het bewijzen van een gebrek aan hersencapaciteit. Daar was ie namelijk wel in geslaagd.

Rob RD

Dé Rose Olifant
Donateur
25 aug 2002
18.228
8.340
60
Rèswèk
www.rd350.nl
Het Afzijk topic??

Sja, wat moet je nog zeggen. Jammer dat ie nog leeft en met z’n geknoei anderen in gevaar kan blijven brengen. Man man man wat rijden er toch een idioten rond.
ik weet het niet wat je bezielt maar het blijkt dat hier op M-F ook enorme klootzakken zitten

Modbreak:

Iets minder mag ook wel

Laatst bewerkt door een moderator:

Dizono

MF'er
18 apr 2016
147
44
Haarlem
Bezoek site
Het Afzijk topic??

ik weet het niet wat je bezielt maar het blijkt dat hier op M-F ook enorme klootzakken zitten
Niet netjes inderdaad, de dood wens je eigenlijk niemand toe, maar als ik van die mafkezen voorbij zie komen dan denk ik ook wel eens bij mezelf "hopelijk rijdt ie alleen zichzelf te pletter en neemt hij niemand anders mee..."

• Like
Waarderingen: STRX en Rob RD

STRX

MF'er
24 nov 2016
33
12
42
Rotterdam
Het Afzijk topic??

Wellicht een wat ongenuanceerde reactie mijnerzijds maar laten we zeggen dat er toch een stapel malloten op de weg rijdt waarbij je hoopt dat ze met hun gestuntel niemand anders meetrekken. Wheelies trekken op de snelweg waar je anderen in gevaar kunt brengen...lachen joh...doe het lekker op een circuit waar je niemand ten laste bent. Volkomen onnozele en zinloze actie (en helaas zie je dit gestunt te vaak: vorige week nog 3 motoren, met uiteraard de fameuze Roof Boxxer helm, naast elkaar over 2 rijbanen in de bbk wheelies aan het trekken, het verkeer aan de andere kant moest maar wachten. Gelukkig had ik geen zin om het nieuwe koekblik al zo snel te beschadigen maar wat bezielt die figuren :-( ). Dan heb ik idd liever dat dit soort figuren zichzelf elimineert, liever gisteren nog dan vandaag.

En om nou mensen direct voor enorme klootzak uit te maken, sja..... moet je zelf weten.

Laatst bewerkt:
  • Love
Waarderingen: Rob RD

defactofrank

-is nieuw hier-
7 mei 2019
17
16
30
s-Gravenhage
Met driften (auto) zie je altijd gelijk wie de patsers zijn en wie serieus controle heeft over de auto;
Écht driften doe je door op het randje van wel of geen controle te balanceren, met gecontroleerd sturen en gas geven. Het is totaal onnodig om als een jecko aan je stuur te trekken en te pompen op het gaspedaal alsof je een luchtbed staat te vullen.

Zo'n zelfde gevoel krijg ik altijd bij het zien van dit soort wheelie filmpjes... je kan beargumenteren dat het werkt, true, maar écht controle krijgen die gasten nooit over hun machines.

(Ondergetekend, een voormalig driftinstructeur)

• Like
Waarderingen: STRX

Theodt

Yamaha fz8/Yamaha mt07
15 apr 2018
182
49
Nijmegen
Wellicht een wat ongenuanceerde reactie mijnerzijds maar laten we zeggen dat er toch een stapel malloten op de weg rijdt waarbij je hoopt dat ze met hun gestuntel niemand anders meetrekken. Wheelies trekken op de snelweg waar je anderen in gevaar kunt brengen...lachen joh...doe het lekker op een circuit waar je niemand ten laste bent. Volkomen onnozele en zinloze actie (en helaas zie je dit gestunt te vaak: vorige week nog 3 motoren, met uiteraard de fameuze Roof Boxxer helm, naast elkaar over 2 rijbanen in de bbk wheelies aan het trekken, het verkeer aan de andere kant moest maar wachten. Gelukkig had ik geen zin om het nieuwe koekblik al zo snel te beschadigen maar wat bezielt die figuren :-( ). Dan heb ik idd liever dat dit soort figuren zichzelf elimineert, liever gisteren nog dan vandaag.

En om nou mensen direct voor enorme klootzak uit te maken, sja..... moet je zelf weten.
Welk circuit kan ik evenlangs voor een paar wheelies en weer door?