Filmpje: Trip Sauerland met de Aprilia Tuono 1100 V4 Factory

OpperSnokker

MF'er
11 sep 2008
249
11
43
Leusden
Bezoek site
Leuk!! :) Effe vraagje, ik zit erover te denken om te upgraden naar de 1100 (RSV4 of Tuono) vanaf de Falco maar ik huiver een beetje voor de berichten van het bereik op een tank. 130km en hij is compleet droog. Klopt dat of heb je daar andere ervaringen mee? Ik ga elk jaar op toer (Schotland, Alpen, etc).

23 okt 2009
170
6
34
Axel
Leuk!! :) Effe vraagje, ik zit erover te denken om te upgraden naar de 1100 (RSV4 of Tuono) vanaf de Falco maar ik huiver een beetje voor de berichten van het bereik op een tank. 130km en hij is compleet droog. Klopt dat of heb je daar andere ervaringen mee? Ik ga elk jaar op toer (Schotland, Alpen, etc).
Op de eerste Tuono V4 modellen (welke ik momenteel rijd) zit een vrij kleine tank. Meestal gaat bij mij rond 150 km mijn tank lampje branden. Ik probeer dan meestal binnen 20km een pomp te zoeken, dus 170km kan ik met een tank. De nieuwere modellen (inclusief de V4 1100) hebben een iets grotere tank. Maar meer als 20 tot 25 km extra kun je hier ook niet mee rijden.
De fun factor van de motor is wat mij betreft zo hoog dat ik de kleine tank voor lief neem.

• Like
Waarderingen: OpperSnokker