FIlmpje van het Noorden, probleem!!

Was meer gewoon door het snelheids verschil bedoelde ik. Komt eerst Harry langs en dan ik dan LIJKT het alsof ik stil sta O-) . Beetje zelf spot ...

Ik vermaak me prima hoor ! vind het wel ff snel genoeg, lukt het kijken ook beter. En ja ga vast veel oefenen (daar)
 
Was meer gewoon door het snelheids verschil bedoelde ik. Komt eerst Harry langs en dan ik dan LIJKT het alsof ik stil sta O-) . Beetje zelf spot ...

Ik vermaak me prima hoor ! vind het wel ff snel genoeg, lukt het kijken ook beter. En ja ga vast veel oefenen (daar)

Gezellig hoor als je hier komt oefenen :)

om maar weer even ON TOPIC te gaan :)
Heeft iemand goeie instellingen voor mij ?? ik wil dit filmpje online hebben en snel een beetje :D
 
Je kan beter voor DivX compressie kiezen ('k ga er vanuit dat je dat wel geïnstalleerd hebt) en voor het geluid bv Mpeg Layer 3 (mp3). Dat scheelt al een hoop in de grootte van het bestand. Ook de resolutie kan wel kleiner, 320x240 is groot zat. Heb je het filmpje gecaptured in die vreemde resolutie btw? Vond je niet dat het beeld vreemd hoog was? :+
 
Hij is gaan slapen denk ik.. En dat terwijl het filmpje nog niet eens klaar is!!

Vrijdag een biertje minder Roel :P
 
Roel, klim van je vriendin af en hup, achter de PC! :+

Enne, vrijdag helemaal geen bier voor Roel. }) Tenzij ie ut vannacht nog klaar krijgt, dan krijgt ie extra biertje. :P
 
Je kan beter voor DivX compressie kiezen ('k ga er vanuit dat je dat wel geïnstalleerd hebt) en voor het geluid bv Mpeg Layer 3 (mp3). Dat scheelt al een hoop in de grootte van het bestand. Ook de resolutie kan wel kleiner, 320x240 is groot zat. Heb je het filmpje gecaptured in die vreemde resolutie btw? Vond je niet dat het beeld vreemd hoog was? :+

Mooi dat is dus Maak Film -> Avi en dan daar alles in gevuld zoals jij zegt, alle codecs aangevinkt en dan DivX gekozen en MPEG layer -3 gekozen

En dan is de geschatte grote 299 MB :( dus das iets te groot
 
Mooi dat is dus Maak Film -> Avi en dan daar alles in gevuld zoals jij zegt, alle codecs aangevinkt en dan DivX gekozen en MPEG layer -3 gekozen

En dan is de geschatte grote 299 MB :( dus das iets te groot
Neuh... vind ik ook wel best, met me kabelinternet lukt het wel. :9
 
humm voordeeltje :)
hij is maar 45 MB geworden :)

zometeen nog even de kwaliteit checken en dazn gaat hij geupload worden
 
Hijs nu bezig met uploade :)
met een snelheid van 20 Kb/Sec :)

Het is me EERSTE film he dus begrijp dat goed :) zal wel niet perfect zijn
 
[me]Revolution heeft de locatie van het filmpje. :)
[/me]


Zodra ie klaar is met uppen post ik deze hier.
 
en plaats hem ook in het noorden topic :)
nog een kleine 50 minuten en dan staat hij op de server
 
ik heb hem is mooi alleen zegt i aan het einde dat de bestand indeling niet klopt maar dan gaat het beeld wel verder alleen zonder geluid
 
Terug
Bovenaan Onderaan