FIlmpje van het Noorden, probleem!!

Leuk filmpje. :) Ik sta er zelf niet zo vaak op maar dan moet ik ook maar iets meer rijden en iets minder ouwehoeren. :+

Toffe edit ook van Jurjen Roel. ;) Hij is leuk. :) Wanneer weer filmen? *D
 
Ik heb alleen de eerste paar sec's beeld, daarna blijft het beeld zwart en krijg ik alleen geluid. In zowel Windows Media Player 9, ATI MUltimedia file player als in DivX player.
 
Ik heb alle codecs en dergelijke staan, maar voor het eerst heb ik zwart beeld, wel geluid. Iemand???
 
Damn... ik dacht het opgelost te hebben, niet dus, ik zie nu wel het begin, tjalleberd enzovoorts.. alleen dan als het filmpje begint is het beeld zwart...

Aha, 5.05. dus ff proberen i.p.v. 5.02.
 
Bijna een minuut downloaden, volgende keer kan ie wel wat kleiner! :P

Dat is echt de mooiste bocht die ken, jammer dat ik er deze keer juist niet bij was :(
 
Met die laatste DivX codec doet 'ie het inderdaad.

Volgende keer wat meer variatie? Best goede kwaliteit.

Is wel een mooi bochtje zo zonder vangrails en bomen!
 
Bijna een minuut downloaden, volgende keer kan ie wel wat kleiner! :P

Dat is echt de mooiste bocht die ken, jammer dat ik er deze keer juist niet bij was :(
Kom vanavond maar ff langs, JW playtime. :9 Gaan we ook wel ff naar Tjalleberd toe. Anders dit weekend, we zullen die knie van jou aan het asfalt krijgen. :P
 
Tering, wat maken die sliders van mij een herrie. Je hoort idd al aan de sparkies dat ik er aan kom......

Cool :)
 
Kom vanavond maar ff langs, JW playtime. :9 Gaan we ook wel ff naar Tjalleberd toe. Anders dit weekend, we zullen die knie van jou aan het asfalt krijgen. :P
Ehmz, dan kan ik daar beter komen wonen denk je niet? Zou ik bijna alle dagen die kant opkomen :)

We spreken nog wel ff af via msn..
 
Nou leuk dat jullie het leuk vinden en wat meer variatie, nou dan filmen jullie lekker volgende keer he *D

Ik ben allang blij dat ik het zover gekregen heb :) :+
 
Tering, wat maken die sliders van mij een herrie. Je hoort idd al aan de sparkies dat ik er aan kom......

Cool :)

Wat maakt mijn motor een herrie!!!

Trouwens, Wouter wat zeg je nou? Ik wil ondertiteling!!! :( ;)

Wouter: "... in de bocht, wedden?"
onbekende: "Doorrijden!"
Wouter: "Nah, gaat te langzaam joh."
onbekende: "Wie is dit? Oh, dat is die jongen van die Aprilia. Die rijdt op die CBR."

Wat zeg je op die puntjes? Iets van "Haalt ie hem nog in in de bocht, wedden?"? Het is volgens mij die bocht waar ik inhield in het begin voor een auto die in de weg reed?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan