Filmpje / video

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.802
491
Heeft iemand nog ergens die video van PB staan om te downloaden, of was het nu die video van Fastbikes.

In ieder geval, kan iemand me iets vertellen, ik heb sinds vandaag kabel, dus......

Misschien handig om een aparte rubriek te maken voor filmpjes (ook alle MF filmpjes), heb nu het gevoel dat ik aardig was mis.
Ik heb soms niet de tijd om alles te lezen.
 
Eigenlijk zouden we een aparte file of FTP server moeten hebben voor filmpjes, foto\'s ed.

Nu doen we bijna alles via pooh zijn 2Fast accountje maar die pret is zo vandaag of morgen ook voorbij, met zijn huidige dataverkeer.

Motor-Occassion!!! :)
 
Bedoel je deze..???
Pocket Bikes

Idd, een aparte FTP server..!!! Ik zal ook eens proberen rond te kijken naar een.
Misschien kan ik er wel een regelen. Maar ik beloof niks. :+ :+ :+
Het probleem is, het behouden ervan...!!
 
Het probleem is, het behouden ervan...!!

Mijn probleem precies.. ftp heb\'k wel, maar als daar ineens een paar GB (dat halen jullie hier met een paar stomme filmpjes en foto\'s al!!) verkeer bijkomt gaat de admin ook wel eens beter kijken vrees\'k.
 
de fastbikes was afkomstig van fazertje geloof\'k btw.. Moet je zeker een keer downen.
Btw, Las Extremes is ook gesignaleerd ;)
 
Nou ik heb er eentje..!!

Server: ftp.igniteconnect.nl
*anonymous login will be made*

Freak out..!!!
Beschikbare ruimte 500Mb...!! Onbeperkt dataverkeer. }) })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moeten we eerst niet even wat structuur aanbrengen?

Even wat directories aanmaken voor diverse plaatjes en filmpjes?
 
Ik gooi er wel wat filmpjes in.
Niet teveel uiteraard.
Helaas heb ik geen fast bikes hier of Las vegas E.
Anders had ik die wel ge-upped

Ohja meeste zijn crashes.
En een aantal nieuwe, die niemand denk ik nog heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan vanaf vanavond fastbikes en las vegas extremes naar alle waarschijnlijkheid wel uppen..


Btw, wiens ftp is dat? Welke bandbreedte heeft deze ftp? Wie weet er allemaal van? (ik haat deleters)
PS: 500MB is te weinig... las vegas extremes past er al niet op bijvoorbeeld.
 
Ik kan vanaf vanavond fastbikes en las vegas extremes naar alle waarschijnlijkheid wel uppen..


Btw, wiens ftp is dat? Welke bandbreedte heeft deze ftp? Wie weet er allemaal van? (ik haat deleters)
PS: 500MB is te weinig... las vegas extremes past er al niet op bijvoorbeeld.

Ik heb net 264mb ge-upped, met 100 kb/s gemiddeld.
Kon wel sneller maar was ook zelf aan het uploaden en downloaden met edonkey. (3 gig ofzo :) )
 
Poohbeer: Deze FTP is van het bedrijf waar ik vroeger werkte.
BT Ignite in Amsterdam. Ik heb er meerdere accounts gehad als test. Een paar heb ik nog en een paar zijn verdwenen.
Effe even wat zeggen hier over. Zoals ik al zei, het probleem is het behouden van deze FTP. Ik kan elke keer wel een nieuwe account maken, voor jullie van soms wel 2Gb, en onbeperkt dataverkeer.
Maar dan is het uploaden van de filmpjes ook nutteloos.
Tenzij jullie daar zin in hebben, om steeds weer die filmpjes te uploaden.
Zoja, doen we het, laat ik bijv. Poohbeer wel weten hoe hij een nieuwe account kan aanmaken. Gratis en voor niks...!!!!
Dit is de enige en meest goedkope manier waar ik een snelle FTP server kan regelen. ;)

Ignite Connect
Effe op de link Uw account klikken.
En in loggen met.
*nopes*


Kom je in een volgend scherm, met vier tabbladen
boven in. Klik je op het tabblad ProductBeheer en verhoog je de FTP ruimte
effe, naar 1Gb of zoveel als je nodig hebt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
bigconvoy, als we er zo altijd 2 opzetten en er eentje \'stil\' houden kunnen we tenminste zorgen dat we voortaan een ftp hebben waar bijvoobeeld las vegas extremes en andere dingen van 500MB+ opkunnen. :)

Heb je trouwens niks dat fxp aankan? :)
 
Laatst bewerkt:
Goed idee, Al is het maar steeds voor tijdelijk.
We kunnen toch constant een nieuwe aanmaken.

FXP..??? :? :? Nog nooit van gehoord. :+ :+
Ik zal binnenkort even het proces in plaatjes laten zien dat je moet invullen, om onder de naam van het bedrijf een account te kunnen krijgen.
Deze worden toen tenminste minder snel verwijdert.
 
fxp is ftp naar ftp transport.
Jouw pc doet enkel de controlesignalen en heeft dus \'geen\' traffiek.

Btw, ik heb net effe een user aangemaakt.. maar lijkt mij ndat je deze net zo snel weer kan ongedaan maken..
is\'t geen idee om deze info hierboven een beetje prive te houden? Een ftp als dit kan namelijk wel erg handig zijn als we nog eens wat grotere films ofzo hebben en om dat de verliezen door een eikel die hier effe leest en alles delete..
 
als jij dan de belangrijke posts uitprint en dan snel verwijdert, dan zou het kunnen lopen.

Of je gaat elkaar mailen.

Mja, als BC ze altijd kan bijmaken is er niet echt een probleem he.
\'k Zou de ftp\'s (indien ze regelmatig verdwijnen) toch enkel voor dingen als GP500 CD en divx van andere films enzo gebruiken.
Maar als iemand door dit hier te lezen BC zelf kan deleten als user dan zou\'k het toch allemaal via email/icq doen.

Eneeuhh.. hoe maak\'k dan zo\'n accountje aan? :+
 
Ipv dit topic te overspoelen met jullie chitchat.
Kunnen jullie ook wat nuttigs doen.
Dus wat uploaden, zoals ik heb gedaan.
In het mapje ...courtesy of JW staat 260 mb aan filmpjes, grootste deel erg nieuw!!!
 
Poohbeer: Verander je het wachtwoord toch gewoon.
Anders doe ik dat vanavond wel, als ik vrij ben van school, wat om 7pm is.. :( :( |(
Mail ik je het wachtwoord wel effe door.
Kunnen we het zo ook wel prive houden.

Dit idee lijkt mij beter omdat de meesten alles al hadden geupload.

ps. Hoe je zo\'n account aanmaakt, zal ik je wel toe mailen. Zoals ik al eerder zei. Je moet het op de naam van het bedrijf doen. Zij denken dat het een test account is voor het bedrijf.
Pooh: Ik regel de rest wel met jou via e-mail
of als je MSN hebt vir_seastorm1@hotmail.com
Ik laat nog van mij horen ;)
 
Laatst bewerkt:
Super foto\'s in de directory \'Motor-Forum\'.
Ik wou dat ik erbij was..!! :( :( :(

Duderuud: Ik draag graag een steentje bij, als en hoe ik maar kan.. ;) ;)

Poohbeer: Heb net de screenshot naar jou toegestuurd maar kreeg ze net zo hard weer terug gekaatst... :( :(
Heb je geen geldig e-mail adres meer..???
Of moet ik die oude gebruiken van je werk..???
Laat maar, ik doe die wel.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan