Filmpje

Op maandag 01 april 2002 13:23 schreef F@zertje het volgende:
170 KB/sec met zwello en DAP

12 minuten wachten :(
Wil jij je mond wel even spoelen of solliciteer je naar een ban? }) ;)
 
:z hehehe lag dus toch aan mij...m'n broer heeft 't me ff uitgelegd..tja computers en ikke gaan nie echt samen
 
Laatst bewerkt:
Maar het is zeker de moeite waard!

Balen voor die gozer dat hij onderuit gaat, maar later doet hij het nog eens, nu wel goed!!
 
Jezus, als ik zo'n parcours voor de deur had zou ik dat ook zo ff doen:p , maar dan niet in mijn spijkerbroekie. Die 12 o'clok was trouwens retebruut, en het was ook wel aardig dat ze ook lieten zien hoe het fout kan gaan.
 
Is natuurlijk altijd leuk die filmpjes bekijken, maar mij ga je dit niet zien doen... :j
Hooguit eens een wheelie misschien, maar met de benen over het stuur effe een stoppie of een wheelie maken, nee bedankt.
Ik wil graag ooit nog een klein pensioentje uitgekeerd krijgen... ;)
 
Krijgen die gasten hun motoren gesponsord? Ze geven er echt geen ene flikker om wat ermee gebeurd. Bij allemaal de tank aan de bovenkant ingedeukt. En die laatste rijd z'n 2002 Blade, gewoon effe kort.

Maar wel knappe stunts BTW :}
 
@70 kB/s dap chello :( kan dus veel sneller :(

Naja maar wel heel leuk filmpje 8-)

Alleen jammer van die val voor die gast '(
 
Kunnen jullie niet beter een stikkie topic maken met als onderwerp: Post hier al je interessante downloadsnelheden :?
 
54K, Half uurtje of zo

Zag er idd wel leuk uit, goede kwaliteit ook.
Maar dit werk laat ik liever aan de pro's of idiooten over ;)
 
Nou, ik ben 'm aan 't downen.
6.1 Kb/s op 't moment.
Is dat normaal voor ISDN ?
Oja, ik heb de "gratis" uitvoering van DAP.
 
waarom krijg ik bij deze filmpjes altijd dat het niet ondersteund wordt ?

nee , ik weet geen moer van computers |(
 
Wat een klootzakken!!! Dat mooie circuit een beetje gaan bevuilen met olie!!! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan