Filmpje

Speedy_J

MF veteraan
25 jun 2003
3.906
59
Deurne
Ik heb vanmorgen een redelijk leuk filmpje gemaakt.

Uiteraard wil ik het aan de mensen van MF laten zien.

Alleen, je raadt het al, het bestand is aardig groot (80mb)

Hoe wie wat en waar kan ik 'm kwijt?
 
80mb? da's een halve speelfilm, is het wel divx ofzo?

mail me maar een linkje waar ik hem kan downloaden, mirror ik het wel ff op mijn server.

SL1000

<hier stond een mail-adres>
 
Laatst bewerkt:
Het is opgenomen met een digitale video camera. En opgeslagen met hoog kwaliteit. Ik heb hem nu nog op mijn pc staan. Waar kan ik 'm naar toe uppen?
 
Hij is het nu op mijn server aan het zetten, daarna moet ik het ff op m'n webserver knallen en dat komt hier een linkje of 2. heb het vermoeden dat het geen divx is. als iemand zich geroepen voelt er een divx-versie van te maken houdt ik me aanbevolen...

eta van het flimpje is denk ik 30 min...

Sl1000

ps. mijn webserver heeft 10 megabyte up en down aan bandbreedte })
 
Hij is het nu op mijn server aan het zetten, daarna moet ik het ff op m'n webserver knallen en dat komt hier een linkje of 2. heb het vermoeden dat het geen divx is. als iemand zich geroepen voelt er een divx-versie van te maken houdt ik me aanbevolen...

eta van het flimpje is denk ik 30 min...

Sl1000

ps. mijn webserver heeft 10 megabyte up en down aan bandbreedte })

Duik nu toch de schuur in dus zal vanaaf wel eens kijken of je server niet al gecrasht is :P
 
ik wil er wel divx van maken ff kijken hoe ik dat doe in linux ( al het andere lukt me wel ben gewoon nog niet toe gekomen aan divx )
 
lol werd er na 19 mb vanaf gegooid en kan nu niet meer connecten. tis erg druk geloof ik. :)
 
Als iedereen nu even stopt met d/len...

...dan kan ik rustig verder. ;)

[edit] was een grapje hoor maar toch bedankt. :? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan