Filmpje

haha jah hij is zeker leuk *D leuke kneedowns.. mooie bochies en natuurlijk het nodige hang je zelf in de rekken werk..

ja hulde..

die moeten we meer hebben
 
aaahhh, zo lang gewacht en nou mis ik m net?? '( Kan je dat linkje nog even doorsturen? :}

oja: ER-1>>> :} :} :} VET FILMPJE!! Inderdaad die oprit met 180, damn :]
 
Pfffff, draai jij daar nou met 170+ een snelwegaf/oprit :} Die is wel heeeeeel dik hoor ;)

Ja....met 170+ met de knie aan de grond is wel ADRENALINE. :)

Dit is trouwens een gedeelte van een filmpje dat ik heb gemaakt, origineel is 34 mb groot en hij duurt 9 min.

Ik heb een tijdje terug ook een soort van 'best of the web' in elkaar geflanst.
Hier zitten alle hoogte en diepte punten (lees crashes) in.
Deze film duurt 1u en 17m, het zijn 23 losse filmpjes en is in totaal 300mb groot.

Dus mocht SL1000 of iemand anders nog een beetje bandbreedte over hebben voor 1 of beide films!?!?!
 
beide kunnen hoor, geen probleem.

zou die lange versie misschien wel ff in 10 delen knippen. dat download wat makkelijker voor de mensen. als de download halverwege fout gaat hoeven ze niet helemaal opnieuw te beginnen...
 
beide kunnen hoor, geen probleem.

zou die lange versie misschien wel ff in 10 delen knippen. dat download wat makkelijker voor de mensen. als de download halverwege fout gaat hoeven ze niet helemaal opnieuw te beginnen...


Perfect!!! Die lange film is al opgedeelt in 23 stukken....Ze duren net zo lang als de muziek die er onder zit....Ze zijn telkens zo rond de 15 mb groot.

Dus zeg het maar....waar kan ik ze uploaden?
 
He ER1 ben jij dat Arjan, groetjes van je collega Tom heb nog een dagie met je gewerkt bij holland signaal (tallis)

ps had het filmpie al gezien, ben dat stukkie hengelo,oldenzaal,gidehaus ook druk aan het oefenen. :)
 
He ER1 ben jij dat Arjan, groetjes van je collega Tom heb nog een dagie met je gewerkt bij holland signaal (tallis)

ps had het filmpie al gezien, ben dat stukkie hengelo,oldenzaal,gidehaus ook druk aan het oefenen. :)


Nee ik ben niet arjan.......maar ronnie :) ...ik heb je dat filmpje toch laten zien op het OLC in zwolle? als ik tenminste de goeie tom voor me heb?
 
ja |( |( |( ronnie bedoel ik sorry, ja je hebt de goeie tom voor je ;)

Nog steeds in het olc :Z
 
Nee HELAAS niet(ja je leest het goed).....kan nu elke dag naar philips nijmegen heen rijden.....2 uur heen 2 uur terug #$%$%## file's....om KWART voor 6 moet ik opstaan dus ik moet over een half uurte alweer naar bed om mijn 8 uur slaap te halen. :) Maar 1 troost edward is ook het haasje, we rijden samen dus das wel gezellig 8-)
 
grappig, moet elke dag naar arnhem, dus dan staan we elke dag in dezelfde files :)

hoe ga je naar Nijmegen, om Arnhem heen of juist erdoor?
 
Mooi een beetje reisuurtjes pakken :+
En jeroen zit niet in nijmegen, is die er weer tussen uit geglipt })

Ik zit nog in Zwolle tot het eind van het jaar moet om 07:45 beginnen moet er dus ook om 6:00 uit. :(

Wat rij je nu dan, je wou toch zon k2 ofzo
 
Ik ga er omheen....ga niet rechts af richting centrum van arnhem... maar neem die heeeeele mooie rechter bocht 8-) de A12 op.

Fijn hoor zo'n breedbandje van @home gaat nog 12 uur duren die upload.....in microsoft tijd dan wel te verstaan :) dus joost mag weten wat het in normale mensen tijd is.
 
Ik heb een r6 gekocht.....In duitsland...dus ik moet nog ff wachten tot de keuring...en dat is pas de 22 april, ik heb m nu twee weken thuis staan.

Bijlage: r6-01.jpg
 
mooi fietsje, zal de reistijd van de zomer een hoop verkorten })

nog 9 daagjes en ik mag mijn nieuwe mille in ontvangst nemen.
wachten duurt lang ;(
 
Dus geen R1 meer hoezo die overstap (terug) wel nieuwer bouwjaar he, heb je hem dicht over de grens opgehaald (adresje voor mij misschien) ben zelf op zoek naar een zx7r.
Nice zo in de woonkamer :)

Nou ik zie het anders morgen wel ik peer hem, we spreken elkaar nog wel als je een adresje heb dan mail hem maar ff.
 
Wachten duurt heel lang '( .....maar het geld wat ik er mee bespaar kan ik in die korte tijd niet bij elkaar sparen.

Tja ik ben eerlijk gezegt ook benieuwd hoe het bevalt.....ik heb altijd 'zware' motoren gehad, mijn eerste was een fireblade en de 2de een r1.
En mocht het echt niet bevallen....we krijgen bijna weer vakantie geld 8-)

Ik heb deze gevonden via mobile.de ...ik heb m gekocht bij www.lenferink-motorcycles.de De verkoper is een toffe gast en spreekt nederlands en das ook wel makkelijk. De winkel staat in neuenhaus, is nog geen half uurtje rijden. Ik mocht de motor naar mijn huis heen rijden met de kentekenplaat van de dealer...dus vervoer was ook geen probleem. Mocht anders een aanhanger van hun lenen.
 
Wat is er met je R1 gebeurd dan???
Ik denk dat je vooral het koppel onderin gaat missen...

voorproefje voor de ongeduldigen (vooral nr 15 is gaaf }) ) :
Adrenaline - 13 - The Meaning Of Life.wmv
Adrenaline - 14 - Assen.wmv
Adrenaline - 15 - So Happy Together.wmv
Adrenaline - 16 - Hell Song.wmv

[edit: nog eentje dan voor vanavond]
Adrenaline - 17 - Bad Boys.wmv

(pff als ik al die ongelukken zo zie twijfel ik wel eens of ik nog wel op een mille moet gaan zitten. ;( )
[/edit]

Happy watching,

Sl1000

ps. mocht de animo zo groot worden, dat de server omvalt, dan gaan ze er af. De website van de server gaat natuurlijk wel voor...
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan