Filmpjes Motormeuk werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charly Sheen

Rookie
18 sep 2011
13
0
Klimmen
Hallo iedereen, heb al bij de veel gestelde vragen rubriek rubriek gekeken maar niets kunnen vinden. Heb hulp nodig bij het volgende onderwerp. Als ik een filmpje op motormeuk aan klik gebeurt er niks, althans het beeld verspringt even en dan staat ie weer bij het begin. Krijg geen video scherm of niks te zien. Ik zou graag ook die filmpjes willen kunnen bekijken, alvast bedankt!! Grt Charly
 
Nou, vooruit.. :P

Echter zitten in dat topic de bollebozen, en heb je binnen no time antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Linkje 'post hier al je computervragen deel 7' kom ik niet in??? USER NOT allowed!@@#$??? Heb al bij de oudere topics gechecked maar kan hem daar ook niet vinden. ZO gek dit, Heb op andere fora nooit ergens last mee...............
 
Linkje 'post hier al je computervragen deel 7' kom ik niet in??? USER NOT allowed!@@#$??? Heb al bij de oudere topics gechecked maar kan hem daar ook niet vinden. ZO gek dit, Heb op andere fora nooit ergens last mee...............

Klopt dat je daar niet in komt.

Dat topic staat in Off-Topic en daar kun je pas in 30 dagen na registratie en het plaatsen van 30 reply's.


Maar goed dat dit topic niet verplaatst is dus he, Bolletje Bas ;)
 
Nou, inderdaad zeg!

Ik zag al doemscenario's van rokende servers en een mopperende dude ruud! ;)

Ik zal 'm even voor je plaatsen daar met het verzoek hier te reageren.
 
Laatst bewerkt:
Als dat niet helpt; [ws draai je als browser IE] browserinstellingen terugbrengen naar default.

en daarna je flashplayer [adobe] updaten. :)
pak de laatste Béta-uitgave.



kleine tip; ik draai altijd MozillaFirefox als ik op MF zit. Dan doen de smylies het ook altijd en allemaal ;)
 
(Dames?) en Heren hartelijk dank voor alle hulp. Ik kan jullie berichten dat het nu wel werkt. Het lag idd aan de flash player......Duuuhhhh. Grt
 
Jaaa, het zijn me een stelletje bollebozen hier hoor, vergis je daar niet in! :)

Nog last van een chagrijnige vriendin toevallig?
Sturen we ook nog even een mannetje om dát op te lossen.
Want, zo zijn wij. :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan