Filmpjes niet zichtbaar

Raymond W

Vetertje
23 okt 2006
17.786
9.457
Mijdrecht
Het is mij al een paar keer voorgevallen dat filmpjes niet te zien zijn door andere leden.
Ik upload filmpjes vanaf mijn apple op mf via “video invoegen”.
Waarschijnlijk kunnen alleen apple gebruikers dat filmpje zien, andere hebben alleen een geluid en sommige zien alleen een play button en andere zien helemaal niets.

Voorbeeld:
@Wrakhout poste hier een filmpje en hetzelfde als ik al meerdere keren heb gehad.
https://www.motor-forum.nl/threads/...elblunder-deel-3.435370/page-80#post-30542074
Is dit op te lossen of is het beter om elders te uploaden en een link te plaatsen?


Onderstaand filmpje ter voorbeeld hier ge-upload


 
@Raymond W @Tmanneke

Als je een filmpje welke met een iPhone is opgenomen eerst via whatsapp verstuurd en daarna dat filmpje selecteert en opslaat dan heeft het een andere extensie gekregen, ik dacht dat het een Mp4 word. Deze kun je dan posten en is dan wel voor iedereen met gangbare toestellen zichtbaar.
 
Als je een filmpje welke met een iPhone is opgenomen eerst via whatsapp verstuurd en daarna dat filmpje selecteert en opslaat dan heeft het een andere extensie gekregen, ik dacht dat het een Mp4 word. Deze kun je dan posten en is dan wel voor iedereen met gangbare toestellen zichtbaar.

Chatten met jezelf op een iPhone​

Op een iPhone is het gemakkelijk om een gesprek met jezelf te beginnen. Als je jezelf in de contactenlijst hebt staan, kun je een gesprek beginnen en WhatsApp inzetten als notitieblok. ( WhatsApp als notitie-app: zo stuur je een appje naar jezelf - Tjitze Zijlstra )
 
@Raymond W @Tmanneke

Als je een filmpje welke met een iPhone is opgenomen eerst via whatsapp verstuurd en daarna dat filmpje selecteert en opslaat dan heeft het een andere extensie gekregen, ik dacht dat het een Mp4 word. Deze kun je dan posten en is dan wel voor iedereen met gangbare toestellen zichtbaar.
Ik post ze nu eerst op Ytube en kopieer dan de link. Werkt ook goed. t Blijft omslachtig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan