Filmpjes topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

trolloos

Rookie
27 sep 2011
9
0
Leek
Ik zoek het filmpjes topic ik kan het niet vinden.

En ik vraag me af waarom dit forum loopt op een of andere forum web applicatie uit de middeleeuwen of steenen tijdperk.
 
Ik vraag me af waarom jij op zo'n middeleeuws forum nog niet eens de zoekfunctie kan vinden en gebruiken maar na 8 posts wel klaagt over een forum?
 
Ik zoek het filmpjes topic ik kan het niet vinden.

En ik vraag me af waarom dit forum loopt op een of andere forum web applicatie uit de middeleeuwen of steenen tijdperk.
Je hebt beroep en woonplaats omgedraaid in je profiel :o
 
Zoek mijn filmpjes topic ik kan net werken met verouderde goedkope gratis slecht werkende on geoptimaliseerde zooi.

Ik flikker een exploit en decrypt de admin hash password als je nog een keer ouwehoerd.
 
Zoek mijn filmpjes topic ik kan net werken met verouderde goedkope gratis slecht werkende on geoptimaliseerde zooi.

Ik flikker een exploit en decrypt de admin hash password als je nog een keer ouwehoerd.


En ik flikker jou van het forum. :)

Je kunt iets ook normaal vragen en als het je niet aanstaat blijf dan gewoon weg.
 
Ik zoek het filmpjes topic ik kan het niet vinden.

En ik vraag me af waarom dit forum loopt op een of andere forum web applicatie uit de middeleeuwen of steenen tijdperk.
In het steeenen tijdperk beschikte men nog niet over den spelling van 1947. :W
 
Zoek mijn filmpjes topic ik kan net werken met verouderde goedkope gratis slecht werkende on geoptimaliseerde zooi.

Ik flikker een exploit en decrypt de admin hash password als je nog een keer ouwehoerd.
Ik dacht dat er maar één soort trol was, maar blijkbaar bestaan er ook ICTrollen :Y

Wat doe jij in vredesnaam in de ICT? Sorteer je de eentjes en nulletjes?
 
Laatst bewerkt:
*O* popcorn en een dieetcoke op de vroege ochtend ontbreken maar deze is leuk! whaha..

Ik dacht dat er maar één soort trol was, maar blijkbaar bestaan er ook ICTrollen :Y

Wat doe jij in vredesnaam in de ICT? Sorteer je de eentjes en nulletjes?


hij werkt met tooltjes :$ wouwie! :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan