Filmpjes van jullie/of andere Super Motards !!!

poennie

MF'er
7 dec 2003
137
0
Maasdijk
Hallo, ben pas 14 maar vind het helemaal super zo'n motor !!!

Zou er als ik 18 ben gelijk 1 aanschaffen *D

Maar ben benieuwd of jullie filmpjes hebben van je eigen motor of van andere SM'motors !!!
 
Yama 1300, Suzu 1400, Yama FZS1000, Honda CB1300F
Nieuwe FZS1000 ???
Show your Mv Agusta !!!
De kawasaki ZX-12

Je vindt nogal veel mooi en wil nogal veel kopen voor een 14 jarige. Last van besluiteloosheid? :+

Ja ik ben besluiteloos ;)

Ik vind het allemaal super *D

Maar heb onlangs hier in Maasdijk een paar KTM's gezien die weelies trokken en stoppies en dat vond ik helemaal goud :} Maar zo'n 250cc SM lijkt me wel wat als ik 18 ben om er mee van alles te leren }) En vind da geluid ook heel dik van een SM zowel 2- als 4 takt En van die sportmoteren zijn ook geweldig en die hebben ook een heerlijk geluid *D


En als me pa iets gezegd heb dan post ik wel weer een topic alleen me pa zoek eerder een (super)sport/tour fiets, maar vind de MV helemaal geweldig.

Maar ik vind zo'n SM helemaal goud }) lekker spelen met zo'n ding :9

(Ik rijd nu Kreidler (5-bak S.B. 8poorter, homoet) en da gaat ook al heel lekker ;) )
 
is leuk, van die jonge ventjes die op die leeftijd met brommers bezig zijn enzo :) doet me aan mezelf denken...toen ik net zo oud was 4 jaar geleden...

op www.supermotard.be staan ook wel wat filmpjes op het forum.
 
hey, ik ben 15 en ben ook van plan om een SM te kopen, wil gaan racen en wat stunten, ben een beetje uitgekeken op mijn fiets, kan het meeste al (misschien heeft iemand hier nog wat leuke tricks om op fiets te doen,) of ik ga aan mtb-cross doen(soort bmx)
Misschien is het handig als je gaat zoeken naar stuntriders/sites, op B.v. www.einefetza.com daar vind je wel wat films van SM-races en stunts (moet wel wat duits/engels kunnen), op www.fuelmedia.org waren eerder ook wel wat films, ookal is die site nu "under-construction"

Hoop dat je er wat aan hebt,
Groeten,
Mij
 
hey, ik ben 15 en ben ook van plan om een SM te kopen, wil gaan racen en wat stunten, ben een beetje uitgekeken op mijn fiets, kan het meeste al (misschien heeft iemand hier nog wat leuke tricks om op fiets te doen,) of ik ga aan mtb-cross doen(soort bmx)
Misschien is het handig als je gaat zoeken naar stuntriders/sites, op B.v. www.einefetza.com daar vind je wel wat films van SM-races en stunts (moet wel wat duits/engels kunnen), op www.fuelmedia.org waren eerder ook wel wat films, ookal is die site nu "under-construction"

Hoop dat je er wat aan hebt,
Groeten,
Mij

eejz die einefetza is wel een chille site :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan