filmpjes

TT.man

Die hard MF'er
28 apr 2002
337
0
schüttorf (brd)
ok na mannen en vrouwen op het forum eens even weer wat anders.
Wie heeft er nog leuke filmpjes van weelies, stoppies, kneedown enz, grappig en of leuk maakt niet uit, kan je ze posten dan plaats ze aub, zodat ik ze kan downloaden en ze op een dvd kan branden zodat ik een eigen mf dvd heb.
en misschien ook wel eens leuk voor een ander om het eens te bekijken.
 
Kzou ff in het grappige verhalen toppic zoeken (zijn er ondertussen 2). Zitten soms leuke tussen. En in het Zutfun topic staan een paar filmpjes van een kerel uit Hengelo(ov) die je een rondje meeneemt over de A1 en A35
 
Kzou ff in het grappige verhalen toppic zoeken (zijn er ondertussen 2). Zitten soms leuke tussen. En in het Zutfun topic staan een paar filmpjes van een kerel uit Hengelo(ov) die je een rondje meeneemt over de A1 en A35
tja dat rondje A1 a35 KEN IK WEL WOON ER ZELF VLAKBIJ EN RIJD HET MINSTENS 1 KEER PER WEEK DUS DAT FILMPJE MIS IK NIET ECHT MAAR IN IEDER GEVAL BEDANKT
 
tja dat rondje A1 a35 KEN IK WEL WOON ER ZELF VLAKBIJ EN RIJD HET MINSTENS 1 KEER PER WEEK DUS DAT FILMPJE MIS IK NIET ECHT MAAR IN IEDER GEVAL BEDANKT

Jij hoeft niet zo te schreeuwen, kben niet blind. :(
 
ja sorry hoor had niet meegekregen dat mijn caps lock aanstond, maar ik bedoel trouwens filpjes gemaakt door mf ers en geen films van een of andere duistere internetsites uit amerika of zoiets

Bent alweer vergeten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan