Films

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Heb net The Fast & The Furious gezien, erg leuke film met al die snelle wagens. Gone in 60 Seconds vond ik ook erg leuk, ook vanwege al de mooie auto\'s erin.

Ik vroeg me net af, zijn er ook leuke films met motors in de hoofdrol ipv. al die auto\'s? :)
Ik bedoel dus niet de Fastbikes en LVX films enzo maar echte speelfilms.
 
Grr, stelletje pubers, met jullie valt ook niet serieus te praten. :P
 
H\'m ik heb wel eens Speed2 gezien (ja, ja TT. loopt iets achter als het op films aan komt)
In het begin van die film zit de hooftrolspeler(\'k ben z\'n naam ff kwijt) op een duc. 916 een busje achterna, zonder helm of beschermende kledij natuurlijk. dan remt tie zich onderuit waarbij de 916 onder het busje schiet.. SCHANDE :(
Zo ga je niet om met motoren, na de intro was de film voormij al verpest. Die held op de motor had natuurlijk niks van die valpartij opgelopen, en z\'n haar was ook niet in de war geraakt. *D
Ook heb ik weleens een film gezien waarbij de held op een Harley een crimeneel op een GSX-R1100 eruit trok, hoezo realistische film :?
 
Katja Schuurman rijdt in serie All Stars (leuke serie trouwens) weleens op R6. Of ze er ook mee kan rijden is mij niet duidelijk. Lijkt me niet.
 
Katja Schuurman rijdt in serie All Stars (leuke serie trouwens) weleens op R6. Of ze er ook mee kan rijden is mij niet duidelijk. Lijkt me niet.

Jawel hoor.. heb je die zijwieltjes er nooit bij gezien? :)
 
ik heb haar wel eens vaker in diverse series voorbij zien komen op verschillende motoren (supersport, crossmotor e.d.). Het ziet er toch uit dat ze het een beetje in haar vingers heeft.

Ik vind het trouwens wel een goed idee om nu Katja te gaan afzeiken over haar motorpak en hoeveel motoren ze heeft. Worden we binnenkort door haar uitgenodigd om alles weer goed te praten. En dan nog maar even kijken hoeveel mensen er dan op af zullen komen en hoeveel afzeggingen we dan gaan krijgen.
 
Easy rider maar die zul je wel niet bedoelen??

Dit is geen film. Gaat werkelijk nergens over. Twee mannen rijden nergens voor van A naar B en maken onderweg niks mee. Dan worden ze kapot geschoten. Dit laatste is het enige goede in de hele film. })

Wat wel een goede film is: Fixing the shadow met charlie sheen.

Gaat over een undercoveragent die infiltreerd bij een MC. Hij weet op een gegeven ogenblik niet goed meer waar hij bij hoort.
Gebasseeerd op een waar gebeurt verhaal, ik geloof dat de betreffende MC in het echt HA waren.
 
ik heb haar wel eens vaker in diverse series voorbij zien komen op verschillende motoren (supersport, crossmotor e.d.). Het ziet er toch uit dat ze het een beetje in haar vingers heeft.

Ik vind het trouwens wel een goed idee om nu Katja te gaan afzeiken over haar motorpak en hoeveel motoren ze heeft. Worden we binnenkort door haar uitgenodigd om alles weer goed te praten. En dan nog maar even kijken hoeveel mensen er dan op af zullen komen en hoeveel afzeggingen we dan gaan krijgen.

Zusje van katja (Birgit) ook, die rijdt in haar laatste clip op een duc 748(R?), en ze heeft zelf een zwarte kawa supersport (heb ik ooit eens gehoord).
 
Katja Schuurman rijdt in serie All Stars (leuke serie trouwens) weleens op R6. Of ze er ook mee kan rijden is mij niet duidelijk. Lijkt me niet.

Jawel ze heeft d\'r motorrijbewijs... van de week nog ergens gelezen in een of ander blad.
Maar die R6 zal wel niet van haar zijn, ik denk dat ze eerder op zo\'n Trailway te keer gaat (125cc/15pk ofzo) :+
 
Jawel ze heeft d\'r motorrijbewijs... van de week nog ergens gelezen in een of ander blad.
Maar die R6 zal wel niet van haar zijn, ik denk dat ze eerder op zo\'n Trailway te keer gaat (125cc/15pk ofzo) :+
zowel katje als sjemene hebben zo\'n lillike vmax... echt een damesbrommertje... hoef je niet voor te kunnen sturen... ;)
 
Ik vind het trouwens wel een goed idee om nu Katja te gaan afzeiken over haar motorpak en hoeveel motoren ze heeft. Worden we binnenkort door haar uitgenodigd om alles weer goed te praten. En dan nog maar even kijken hoeveel mensen er dan op af zullen komen en hoeveel afzeggingen we dan gaan krijgen.

Triest dat Katja zomaar effe een motor koopt! Vind ik niet normaal! En wat dat motorpak betreft: dat kan ze maar beter uitlaten :9~

Nou, deze keer ga ik dan zeker weten NIET afzeggen ;)
 
In Mission Impossible II zit wel een geinige scene met \"Tom Cruise\" op een Triumph Speed Triple, maar verder kan ik me niet echt veel films herinneren met motors in de hoofdrol.
 
Juust...gaat over een jongen die motorcrosskampioen wil worden en bij een motorongeluk verlamd raakt.
De NL mx-kampioen in de film is Rutger Hauer,Renee Soutendijk, Maarten Spanjer en nog wat bekende nederlanders in het begin van hun carriere spelen mee.
Grappig om nog eens terug te zien.
 
Juust...gaat over een jongen die motorcrosskampioen wil worden en bij een motorongeluk verlamd raakt.
De NL mx-kampioen in de film is Rutger Hauer,Renee Soutendijk, Maarten Spanjer en nog wat bekende nederlanders in het begin van hun carriere spelen mee.
Grappig om nog eens terug te zien.

:) Ik zal \'m kopen als ik in een DVD-zaak ben, altijd geinig om te zien hoe die motoren eruit zagen eind jaren \'70, begin jaren \'80... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan