Filmtip voor vanavond: The Worlds Fastest Indian

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
full


Biografische speelfilm
De excentrieke Nieuw-Zeelander Burt Munro droomt er sinds zijn jeugd al van ooit het snelheidsrecord te breken op zijn Indian motor en wijdt zijn leven aan het perfectioneren van zijn klassieke motor. Niets of niemand kan Burt Munro ervan weerhouden om zijn dromen te verwezenlijken. Hij vertrekt naar de Bonneville zoutvlaktes in Utah voor de ultieme test van zijn Indian tijdens de Speed Week.



trailer kijken


RTL7, 22:50 uur
 
Heb m twee keer gezien toen ik nog Film1 had, Als je niks baanbrekends van plan bent zou ik m zeker kijken, goede film.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een erg goeie motorfilm. En je kunt hem ook nog met je vriendin kijken zonder dat ze begint te zeiken
 
vond het een beetje raar dat die vent gelijk beste vrienden was met iedereen die hij tegenkwam :$ ging beetje te snel

maar de motorstukken waren formidabel :9~
 
Klinkt goed. Als ik wakker kan blijven ga ik hem wel kijken. :Z
En anders neem ik hem op, heb ik morgen wat te kijken als ik nog steeds ziek op de bank moet blijven
 
Hele goeie film!

"You live more in 5 minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime"

Daar beschreef hij het gevoel van motorrijden voor mij :}
 
Sweet, toevallig dat ik pas de trailers nog gekeken heb. De film zelf heb ik nog altijd niet gezien.

[me="Noto"]hangt vanavond voor de tv *D[/me]
 
:+

gewoon een torrentsite opzoeken en downloaden die hap.
Beetje met die fokking reclame ertussendoor kijken...


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan