FILMTUTORIAL! Zo film je een motortocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
26 mrt 2017
2
0
Amsterdam
Hoi allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Niels, woonachtig in Amsterdam.
Behalve trotse bezitter van een V-Strom 650 ben ik ook filmmaker en fotograaf.

Het lekkere weer is er weer en ik heb voor jullie een filmpje gemaakt over hoe je een leuke film kan maken van je motoravonturen. Bekijk hem hieronder en abonneer op mijn YouTube-kanaal!

Mocht je andere film/foto-gerelateerde vragen hebben dan kan je me altijd mailen op info@nielskemp.com

Groetjes en veel kijkplezier,

Niels

Bekijk het filmpje hier:
https://youtu.be/Mn1T7a-2f8M
full
 
Interessante tips, zal zeker voor beter filmpjes zorgen. Ik ben alleen benieuwd waarom je er zo op hamert dat het een GoPro moet zijn. Kan toch evengoed een andere camera zijn?
 
Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties!

@CDA441 Motorgeluid is zeker mooi alleen kan de actioncam dat geluid niet goed opnemen. Je hoort namelijk alleen maar wind en ruis. Als je alleen motorgeluid wilt dan moet je dat apart opnemen, wat natuurlijk gewoon kan :)

@Hollender, Ik had er inderdaad bij moeten zeggen dat elke actioncam hier prima is. Ik werk zelf met GoPro's maar dit kan zeker net zo goed een ander merk zijn!

Enne, abonneren allemaal he?!
 
Als ik ergens bij afhaak is het een hoofd in beeld. Zeker Amerikanen hebben hier last van. Die kunnen 5 minuten volwauwelen over het gebruik van WD40.

Mijn tip dus: Ga niet je eigen hoofd filmen voor een tutorial maar laat zien wat je bedoeld en zet daar voice over en ondertiteling onder.
 
Ik vind het een hoog "kijk mij eens" gehalte hebben, en daarnaast is het gewoon een reclamefilmpje.
slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan