Finland kenners?

Peertje

Die hard MF'er
4 sep 2002
365
0
Hoeven
Hallo daar,

In mei heb ik de mogelijkheid om via ons werk 7 dagen naar Finland te gaan voor een leuk bedrag, alles is hierbij geregeld, hotel etc. We gaan daar de fabrikant bezoeken die veel spullen voor ons maakt. Uiteraard is dit grotendeels een motorvakantie voor ons ;) We verblijven in Tampere en zullen dus in die omgeving onze tochtjes maken.

Nu is het dus zo, dat ik he-le-maal niks van Finland weet, en dus ook niet van die omgeving. Kan iemand mij vertellen wat voor een soort omgeving het is en of het uberhaupt leuk is om daar te motor te rijden?

Alvast bedankt! :]
 
Laatst bewerkt:
Heeeeeeel veel bos en veel lange rechte wegen. Maar wel de moeite waard. In mei zal het er nog redelijk fris zijn.

full
 
Zelf in 2005 van half mei tm half juni in Finland geweest.
Goed te doen, zelfs iets warmer dan in Nederland, behalve rond de poolcirkel.

Op onze website heb ik al wat bij elkaar getypt qua reisverslag (nog niet helemaal af) en wat foto's: http://home.wanadoo.nl/mjvandenheuvel
Onder kopje reizen - Finse vlag.

Veel plezier!
 
Overigens schijn je in Finland zelf het beste muggen spul te kunnen kopen.
Klopt, ook in Zweden heb je goed spul.
Verder is het goed rijden daar, vriendelijke mensen en ja kan uren rijden zonder iemand tegen te komen. Ondanks dat moet je oppassen voor je snelheid, voor je het weet staan ze met een helicopter voor je neus een bonnetje uit te schrijven :? .
M'n Broer heeft het al eens meegemaakt dat de MP hem staande hield op de snelweg omdat er een paar straaljagers moesten landen (speciale oefeningen) maar dat duurde hooguit 5 minuten.
 
Praat me niet over muggen, die zijn hier ook al weer uit de winterslaap.... Ziet er schitterend uit :Y....
 
Terug
Bovenaan Onderaan