Fireblade 1996 - -> € 3500,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjeik

MF veteraan
13 okt 2004
8.079
1
Honda Fireblade bouwjaar 1996 frisse kleuren, motor ziet er voor zijn leeftijd nog zeer goed uit !!
40.000 km

NIEUWE PRIJS -----> € 3500,-

extra's
*dyno kit
*kn filter
*achter 2 tandjes kleiner
*taartschep aanpassing
*kleine knippers achter
*geintregeerde knippers voor
*kleine spiegels
*gele verlichting voor
*tering herrie pijp , ook een stille pijp erbij !(zit er nu op)


Gewoon een goede motor !!!

Tis een vraagprijs :Y
06-52180161

413172


413173


413175
 
Laatst bewerkt:


niet veel haast , maar nog wel dit jaar, volgend jaar telt ook weer mee, dan isie 11 jaar oud met gevolg dat prijzen ook weer zakken. -O-
 
Laatst bewerkt:
niet veel haast , maar nog wel dit jaar, volgend jaar telt ook weer mee, dan isie 11 jaar oud met gevolg dat prijzen ook weer zakken. -O-

I know -O-

Daarom heb ik de mijne ook verkocht en ook mede door de (voor de consument) hoge kilometerstand.

Maar vanaf de andere kant ,de motor die die eventueel wil kopen is volgend jaar ook goedkoper. *O*
 
mooie fiets ,al is de prijs is wel een beetje aan de lage kant!!!
;)


Moet geen probleem zijn hem te verkopen ,s6!!!!!!!!








full

Mijn Blade (NIET te koop)
 
mooie fiets ,al is de prijs is wel een beetje aan de lage kant!!!
;)


Moet geen probleem zijn hem te verkopen ,s6!!!!!!!!



(Afbeelding)
Mijn Blade (NIET te koop)

Hee niet gauw de prijs opdrijven! })

Het is zeker een hele mooie motor! 8-) Mijn vriend heeft ook een Blade en die rijdt erg lekker. :] Ik ben van plan om mijn huidige motor te verkopen en uiteraard moet er dan wat voor terug komen. ;)

Als ik mijn motor op korte termijn tegen een goede prijs kan verkopen dan heb ik zeker interesse. :Y
 
mooie fiets ,al is de prijs is wel een beetje aan de lage kant!!!
;)
Moet geen probleem zijn hem te verkopen ,s6!!!!!!!!


Prijs is reël ten opzichte van de motorbedrijven. :Y



Hee niet gauw de prijs opdrijven! })

Het is zeker een hele mooie motor! 8-) Mijn vriend heeft ook een Blade en die rijdt erg lekker. :] Ik ben van plan om mijn huidige motor te verkopen en uiteraard moet er dan wat voor terug komen. ;)

Als ik mijn motor op korte termijn tegen een goede prijs kan verkopen dan heb ik zeker interesse. :Y


Prijs blijft gewoon staan, 3800 euries en hij is van jou :Y ,
Jij hebt geloof ik in cbr 600 f van bouwjaar 96 dacht ik ergens te lezen hier op het forum, als je daar de hoofdprijs ook niet hoeft te hebben maar gewoon reël prijsje maakt dan raak je die ook wel kwijt ;)

Hoe langer ik kijk hoe mooier de motor wordt. :P Die spiegels zijn ook erg gaaf trouwens.

Waar is de motor te bekijken?


Mooi he die spiegels *O* *O*

Je hebt mail

;)
 
Prijs is reël ten opzichte van de motorbedrijven. :YPrijs blijft gewoon staan, 3800 euries en hij is van jou :Y ,
Jij hebt geloof ik in cbr 600 f van bouwjaar 96 dacht ik ergens te lezen hier op het forum, als je daar de hoofdprijs ook niet hoeft te hebben maar gewoon reël prijsje maakt dan raak je die ook wel kwijt ;)Mooi he die spiegels *O* *O*

Je hebt mail

;)


Klopt ik heb een 600F. Ook een hele gave motor, maar een Fireblade zou ook niet misstaan. Past trouwens meteen bij mijn pak. :+

Je hebt ook mail. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan