fireblade '92 eerste x opt circuit?

Z-crew

Die hard MF'er
25 jan 2004
754
0
limburg
een vraagje voor ne maat van mij;
Hij wilt namelijk voor t eerst opt circuit met
zijne fireblade en vraagt zich af welke veerspanning
voor en achter dat hij moet instellen??
Hij zegt voor bijna opt hardste en achter opt hartste!
wat denken jullie..? :)

edit:hij weegt 87kg moest dat belangrijk zijn })
 
Ik denk breng de bike effe naar een dealer met race ervaring en laat die het effe afstellen of tips geven. Kleine moeite.
Althans dat is wat ik doe, m,n dealer doet dat voor noppes(ben ook vaste klant daar ;) ) en rijd zelf Onk races dus....
Tis maar een tip.
 
Voor de eerste keer op het circuit zou ik hem laten staan zoals die nu staat of hooguit ietsje harder zetten.

Zo'n eerste keer heb je tijdens het rijden al genoeg aan je hoofd, dan is het wel lekker als je motor vertrouwd aanvoelt zoals je gewend bent.

Als de Blade nu lekker rijdt op de weg dan zal dat op het circuit ook wel lukken. :]
 
Voor de eerste keer op het circuit zou ik hem laten staan zoals die nu staat of hooguit ietsje harder zetten.
Zelfs daar zou ik vanaf blijven:
Zo'n eerste keer heb je tijdens het rijden al genoeg aan je hoofd, dan is het wel lekker als je motor vertrouwd aanvoelt zoals je gewend bent.

Als de Blade nu lekker rijdt op de weg dan zal dat op het circuit ook wel lukken. :]
:^
 
Voor de eerste keer op het circuit zou ik hem laten staan zoals die nu staat of hooguit ietsje harder zetten.

Zo'n eerste keer heb je tijdens het rijden al genoeg aan je hoofd, dan is het wel lekker als je motor vertrouwd aanvoelt zoals je gewend bent.

Als de Blade nu lekker rijdt op de weg dan zal dat op het circuit ook wel lukken. :]

:^
 
Ik rij zelf ook blade, (94 + 98) de eerste ker circuitrijden heb ik niets veranderd. Gewoon met de straatfiets gereden met BT014. Wel de bandenspanning wat lager gezet, achter 2.0 voor 2.1
 
Terug
Bovenaan Onderaan