Fireblade 929 onderdelen

nope, kan ik morgen wel voor je maken. Wil je nog ergens specifiek foto's van, hart tot hart afstanden zuigerdiameters etc etc?
 
nope, kan ik morgen wel voor je maken. Wil je nog ergens specifiek foto's van, hart tot hart afstanden zuigerdiameters etc etc?

graag,
en dan idd graag van de hart hart afstanden, zuigerdiameter geloof k wel. is net ff of ie redelijk makkelijk op mijn remschakelset past.
je mag de foto evt ook maile?
thnx :Y
 
Wat is de lengte van de schokbreker (hart / hart) en met welke boutmaat zit hij gemonteerd. Kun je tevens de dikt van de bevestigings ogen doorgeven?

Serieuze interesse :)
 
@ cbridder: hart tot hart is 45mm


@dusss: lengte is 285mm
zit vast met M10
dikte van de ophangogen is 35mm aan beide kanten.
 
Bedankt voor het opmeten. de schokker is te kort. Ik moet er een hebben van 320mm

Bedankt voor de moeite, en succes met de verkoop.
 
up for grabs, come and get it!


nog aanwezig: kabelboom, schokdemper, standaard uitlaat, rempompje
 
spiegels misschien, moet ik even voor bij mn ouders gaan kijken, ruitje heb ik liggen (standaard ruitje), en eventueel heb ik ook nog een standaard originele demper liggen.
Verder heb ik ook nog een tank liggen. Laat maaar weten of je interesse hebt.
 
Ruitje en spiegels heb ik zeker interesse in want die van mij zijn stuk door een glijpartij. Originele uitlaat misschien. Laat maar weten of je die spiegels hebt teruggevonden.
Als je naar Belgie zou willen versturen, uiteraard na betaling op uw rekening.

Maar mail me effe hiervoor als je wil: springbowtje@hotmail.com
 
Ik ga het allemaal opzoeken, een foto van maken en een mooie prijs verzinnen. Verzenden naar belgie is uiteraard geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan